Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hurtigruten minutt for minutt

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-11, 20:53   #301
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Bare å spole tilbake det, Murr. Det var ikke verdens høyeste spark, altså. Ikke så jeg noe til knappestøvlettene heller.

  Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 20:54   #302
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Og med jeans under.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 20:55   #303
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Bare å spole tilbake det, Murr. Det var ikke verdens høyeste spark, altså. Ikke så jeg noe til knappestøvlettene heller.

Knappestøvlettene ble nok tatt av vinden.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 20:56   #304
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Og med jeans under.

Og treningsbukser. Men det var nok ikke så varmt. Man må nesten tilgi dem det.

  Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 20:56   #305
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Så noget kjølig ut gitt

Farfar skulle vært i live så kunne han vært live forteller for meg *gammel hurtigrutekaptein*

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 22:38   #306
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Om noen trenger en liten avveksling:
Tisseruta, minutt for minutt.


(Kilde: youtube.com)

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 00:00   #307
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Berlevåg!

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 00:34   #308
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Er jeg den eneste som ikke har sett et sekund av denne ferden? Høres fint ut og alt det der, liksom, men..

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 00:48   #309
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Ååå, det er nesten så jeg får lyst til å flytte nordover!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 04:56   #310
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg er sippeguri av dimensjoner her...
Sitter og ser avgangen fra Vardø og blir så rørt!!!

Jeg drømmer virkelig å få reise nordover.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:15   #311
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Nydelig innseiling til Kirkenes. Jeg kommer virkelig til å savne dette programmet, kjenner jeg.

  Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:18   #312
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Dette må da være historiens særeste program?
Har tittet innom et par ganger og jeg finner det veldig lite spennende å se på timesvis med åpent hav liksom.
Greit nok fin natur og greier, men hva er egentlig greia her?
Sitter folk i timesvis og ser på altså?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:20   #313
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Det har stort sett stått på her hele tida. Det er Zen. Der vinker dronningen også, gitt.

  Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:36   #314
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Dette må da være historiens særeste program?
Har tittet innom et par ganger og jeg finner det veldig lite spennende å se på timesvis med åpent hav liksom.
Greit nok fin natur og greier, men hva er egentlig greia her?
Sitter folk i timesvis og ser på altså?

Jeg er bare så enig.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:36   #315
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Lilith, her.

Er jeg den eneste som ikke har sett et sekund av denne ferden? Høres fint ut og alt det der, liksom, men..

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:43   #316
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg må innrømme at jeg har slutten oppe live på kontoret. Jeg tror det blir happy end. Dronningen og greier.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:47   #317
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg må innrømme at jeg har slutten oppe live på kontoret.

Samme her. Fin sang og nydelige bilder. Og gladslutt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:52   #318
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:52   #319
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt



Også kongeskipet, da!! Og dronningen!!


Sist redigert av m^2 : 22-06-11 kl 10:00.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:54   #320
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt



Jeg sitter på kontoret og gråter litt, jeg.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no