Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sett NOKAS-filmen?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-10, 15:04   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sett NOKAS-filmen?

....


Sist redigert av -ea- : 21-02-18 kl 21:35.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 15:27   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Jeg har ikke sett den enda, men alle skryter voldsomt synes jeg. Jeg skal se den kun fordi jeg er født og oppvokst i Stavanger og synes det er "stas" å se byen min på film, men har ikke noen særlig interesse utover det, hehe.
Jeg hadde tilfeldigvis fri fra jobb den dagen, jobbet nesten rett der det skjedde.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 15:32   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Jeg har ikke sett den enda, men skal absolutt se den.

Iset: Jeg synes du utviser veldig lite respekt for det tragiske som faktisk skjedde den dagen.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 16:01   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Beklager så mye.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 16:14   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Har ikke sett den, men har tenkt. Men det blir muligens først på DVD.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 16:35   #6
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Vi har sett den, og likte den kjempegodt. En fin fremstilling av hva som skjedde. Jeg er jo også fra distriktet, og tror at filmen betyr mer for oss (generelt sett). Jeg jobbet i nrk Rogaland på den tiden, og var "midt oppi historien". Spennende dag på jobb, siden jakten på forbryterne foregikk like utenfor kontoret mitt, og helikoptere svevde like over.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 16:36   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Akkurat den filmen har jeg overhodet ikke noe som helst interesse av å se.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 17:30   #8
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Beklager så mye.

Jeg vet ikke om denne var ment ironisk, jeg reagerte bare på "stas å se egen by" og "ingen interesse utover det", når en politimann faktisk ble skutt og drept under ranet.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 17:43   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Her på bygda har ikke filmen kommet enda, men jeg håper jeg får sett den.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 17:52   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Jeg kommer ikke til å se den til tross for at jeg kjenner noen som spiller i den. Jeg syns den kom for tidlig. Det er mulig den gir en dokumentarisk skildring av det som skjedde, men for min del er det for nært. Jeg håper virkelig Klunglands familie syns dette er ok. (På en måte hadde det kanskje vært verre om den kom om noen år, hvis det nå er sånn at det MÅ lages en film om dette, for det kan vel bli greit for dem å bli "ferdig" med saken også.)

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 17:52   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg vet ikke om denne var ment ironisk, jeg reagerte bare på "stas å se egen by" og "ingen interesse utover det", når en politimann faktisk ble skutt og drept under ranet.

"Hehe-et" var sikkert over kanten, men jeg mente ingenting vondt med det. Jeg skrev bare det jeg mener; jeg har faktisk ikke stor interesse av å se filmen utover det å se Stavanger i en storfilm. Er det så ille altså? Jeg skjønner at noen har personlige relasjoner til saken og at det berører dem, men det har jeg selv i forbindelse med andre saker og tenker at ikke alle er like berørt av det som meg eller de andre involverte. Joda, saken var tragisk, men har ikke berørt meg så voldsomt. Jeg er sikkert kald.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 18:05   #12
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Har sett den og syns den var bra,i den grad man kan kalle en slik film bra. Jeg fikk veldig følelsen av å være midt oppi det. Jeg syns de har filmatisert drapet på Klungland på en så bra måte som de kunne.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 18:07   #13
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Jeg har lyst til å se den av flere grunner, men har ikke kommet så langt enda. Det er mulig jeg ser den på fredag.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 18:10   #14
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Jeg vet ikke om jeg kommer til å se den. Jeg tror faktisk ikke det.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 18:12   #15
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Tragisk sak. Synes jeg har fått vite mer enn nok gjennom media, så har ingen trang til å få med meg mer av hendelsen gjennom en film.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 18:14   #16
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Jeg skal se den i morgen.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 18:24   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Niks, denne hopper jeg over. Har dessverre kjennskap til et par av de som var med fra tidligere, og dette ranet sammen med tidligere særdeles lite hygglige meritter gjør at jeg ikke vil bidra med noe som helst i denne kassa, hverken i kroner eller oppmerksomhet.

Særlig når jeg hørte en av ranerene som var og nå sitter inne synes filmen innehodlt for lite action, samt at hovedrolleinnehaveren håper at Toska synes filmen blir bra. Bare disse to tingene alene gjør meg veldig enig med Fluke, denne filmen kommer for tidlig. Dårlig eller bra spiller ingen rolle. De som var med burde vært gamle ubruklige menn når den kom ut.

Gutta har hvertfall fått seg litt ekstra stjernestatus bak murene da, jeg tror jeg spyr.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 18:35   #18
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

"Hehe-et" var sikkert over kanten, men jeg mente ingenting vondt med det. Jeg skrev bare det jeg mener; jeg har faktisk ikke stor interesse av å se filmen utover det å se Stavanger i en storfilm. Er det så ille altså? Jeg skjønner at noen har personlige relasjoner til saken og at det berører dem, men det har jeg selv i forbindelse med andre saker og tenker at ikke alle er like berørt av det som meg eller de andre involverte. Joda, saken var tragisk, men har ikke berørt meg så voldsomt. Jeg er sikkert kald.

Så en sak er nødt til å berøre deg personlig for at du skal mene den var tragisk? Og du er vel alt annet enn kald, det var sikkert derfor jeg reagerte på innlegget ditt og "hehe-et".

__________________
2003 2007 2009 2011

Sist redigert av Skremmern : 09-10-10 kl 18:40.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 18:37   #19
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

"Hehe-et" var sikkert over kanten, men jeg mente ingenting vondt med det. Jeg skrev bare det jeg mener; jeg har faktisk ikke stor interesse av å se filmen utover det å se Stavanger i en storfilm. Er det så ille altså? Jeg skjønner at noen har personlige relasjoner til saken og at det berører dem, men det har jeg selv i forbindelse med andre saker og tenker at ikke alle er like berørt av det som meg eller de andre involverte. Joda, saken var tragisk, men har ikke berørt meg så voldsomt. Jeg er sikkert kald.

Nei det er ikke så ille. Det er selvfølgelig tragisk at noen døde, men lager man en film om temaet, så bør man også forstå at folk har forskjellig motivasjon for å se filmen. Noen vil underholdes, andre syntes det er historisk og syntes det derfor er spennende.

Jeg har ikke lyst til å se filmen i det heletatt egentlig. Syntes storyen virker kjedelig og lite orginal. Det har ikke noe å gjøre med at det ikke er trist at den faktisk er sann, og at noen døde. At folk dør under slike omstendigheter er alltid tragisk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 18:40   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sett NOKAS-filmen?

Ja, den har jeg tenkt til å se.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no