Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-23, 16:14   #81
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg lo god av denne ofte er det enkle det beste
Men jeg har så mange spørsmål?
Dere har dører som låser seg fra innsiden og må åpnes med kode for å komme ut. Men som kan åpnes uten kode fra utsiden? Er kontorene deres kombinerte glattceller og kontor?

Nei, han var en nyansatt stakkars som skulle ta en privat telefonsamtale på kontoret sitt og kom borti låseknappen på håndtaket på en dør som hadde hatt en annen retning for åpning tidligere.

Men kombinert glattcelle og kontor hadde vært magisk.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-23, 17:10   #82
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg har mange mange mange uheldige episoder med elektriske apparater.

La meg begynne med å fortelle om Palmen, 21 år og i sin første «ordentlige» jobb. Skulle stryke klærne mine til kontoret dagen etter. Når strykingen er ferdig setter jeg meg på huk under strykebrettet for å dra ut kontakten. Og der, i sakte film, kommer det varme strykejernet nærmere og nærmere panna mi, og plasserer et pent trekantmerke med damphull i panna mi. Skikkelig hjemme alene. Det tok flere dager før det ble borte b

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-23, 06:19   #83
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

..., og plasserer et pent trekantmerke med damphull i panna mi.

Jeg hadde elsket en ny medarbeider som kom på jobb første dagen med hullete trekantmerke i panna.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-23, 07:58   #84
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt



Å, stakkars deg, Palmen, men helt utrolig gøy historie - og fullstendig enig med Madicken.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-23, 21:50   #85
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Aaauuuuu!!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no