Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-10, 20:56   #21
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Priskategori, sånn ca? Og type mat?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:15   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.919
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Type mat er nesten helt uvesentlig. Jeg er et tilnærmet altetende matvrak. (Liker dog kvalitet på maten, altså.) Mannen min er ikke begeistret for sjømat. Jeg kan være litt kresen på kvalitet, som sagt, jeg blir lett skuffet dersom maten ikke holder mål. Likevel skal vi jo være der noen dager og vi kan ikke spise mat i 1000-kronersklassen til alle måltider.
Så ja takk, skikkelig god mat til en rimeligst mulig penge.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:17   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.698
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Om dere skal spise litt fint, så synes jeg www.aisuma.no har noe å fare med.
Billig mat? Tja....der er jeg litt usikker sånn utenom kinarestisene da...

Det er en mexicansk restaurant som heter "frida" som jeg har hørt mye bra om uten å ha vært der før. (ikke texmex her altså...ekte mexicansk.)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:21   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.919
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Nei, ikke billig som i type kinamat. Jeg er ikke så glad i kinamat, det er vel det eneste som utgår.

Vi skal vel innta to middager, og de kan fint koste 2-300 for en hovedrett, men vi kan ikke både lunsje og spise middag for tusenvis av kroner heller den helgen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:22   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.919
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Her i Stavanger har vi (foruten dyre restauranter) en hel del middels dyre/ rimelige restauranter som har god kvalitet på maten. Jeg tenkte kanskje at det var tilsvarende i Trondheim, det er jo en større by?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:47   #26
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Jeg synes Aisuma er et helt greit sted, men egentlig ikke mer enn det. Som ved andre lignende restauranter, synes jeg at jeg må betale mye for hovedretter som ikke er pasta eller pizza.
Credo er populært, men dyrt. Jeg har ikke spist der selv, men mange jeg kjenner har vært veldig fornøyd, og noen har vært veldig skuffet. Chablis og Emilies er også steder jeg liker godt hvis jeg skal ha en ordentlig middag med flere retter.
Jadab i Brattørgata, like ved Bakeriet Hotell, har god indisk mat.
Et par jeg kjenner har skrytt av en chilensk restaurant ikke langt unna hotellet deres, men jeg har aldri spist der selv.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:48   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.919
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Takk for tips!

Jadab, er det den samme som Teo ikke likte?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:48   #28
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Her i Stavanger har vi (foruten dyre restauranter) en hel del middels dyre/ rimelige restauranter som har god kvalitet på maten. Jeg tenkte kanskje at det var tilsvarende i Trondheim, det er jo en større by?

Ja. Aisuma er vel et slikt sted. Og tapas på Ajo eller Mojo er også bra alternativer.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:53   #29
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Av "steder med god mat til en rimelig penge", kan jeg for eksempel anbefale:

  • Pair-a-dice. Klassisk amerikansk diner med romslige porsjoner og hyggelig personale. Milkshaken er et must.
  • Graffi Grill & Bar. Utmerket barbecue i ganske hyggelige omgivelser. Se opp for horder av studenter.
  • Trondheim mikrobryggeri. Det er en stund siden jeg var her, men med forbehold om at noe har skjedd i det siste, kan denne anbefales. Mat med masse og god smak. Ølet deres kan jeg personlig ikke anbefale, men mange liker visst sånt øl også. NB. Sentralt, men bortgjemt og vanskelig å finne. Sjekk kart og noter veibeskrivelse.
  • Kos Bar og Lounge. Asiatisk i hyggelige lokaler. Jeg har bare vært her én gang, så jeg kan ikke si noe om de alltid er gode, men jeg fikk i alle fall utmerket mat.
  • Credo Bar. Credo er byens aller beste restaurant (med prisen som hører til). I etasjen over restauranten (med inngang fra side-veita) ligger en bar/kafé, og her kan man få "dagens", som av og til er rester fra restauranten og av og til bare er veldig god hverdagsmat. Av og til har de også himmelske rester av restaurantens dessert.
  • Ramp. Billig og godt, og trolig Trondheims absolutte "mest for pengene"-sted. NB. Ligger på "Svartlamon", som er et lite stykke utenfor byen.
Hvis du vil opp noen hakk, så er følgende "minst 1000 kr pr. pers"-restauranter de beste i Trondheim, etter min mening.
  • Credo. Ingen over, ingen ved siden. Kun dagens meny. Ikke a la carte.
  • Emilies. Perfekt for en romantisk middag for to. Også bare dagens meny.
  • To rom og kjøkken. Kanskje noe rimeligere, men ypperlig mat i klassiske restaurantomgivelser.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:56   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.919
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Tusen takk!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:57   #31
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Ellers er det masse restauranter på Solsiden (Trondheims variant av Aker brygge), men ingen av dem kan skilte med ekstraordinært god mat for tiden. "Bare Blåbær" og "Bær og bar", samt Ajo er steder jeg har spist mye og som er helt greie.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:58   #32
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jadab, er det den samme som Teo ikke likte?

Jepp, men det er kanskje to år siden jeg var der sist, så hvis andre og mer oppdaterte personer sier at det er bra nå, så er det kanskje det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 10:17   #33
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hotell i Trondheim? (Med Coop-tilbud)

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

.

Det er en mexicansk restaurant som heter "frida" som jeg har hørt mye bra om uten å ha vært der før. (ikke texmex her altså...ekte mexicansk.)


Skulle til å foreslå Frida. KNALL god mat og ikke noe dyrt. Ordentlig Mexicansk mat ja.
Vi var der 2 ganger på ei helg
venneparet vi var med kjenner innhaveren for stesørta hannes er fra mexico.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no