Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser dere på tv?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-06, 18:52   #41
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Six feet under
Grey`s anatomy
Sopranos

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 19:48   #42
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Følger ikke fast med på noe for tiden. Gleder meg til neste sesong av LOST.
Fulgte også med på nye Doctor Who, og lastet ned alle episodene og så dem i løpet av kort tid. Enkelte serier er dårlige på en bra måte.
Savner forresten flere serier ala Red Dwarf, som gikk for en del år tilbake. Utrolig morsom serie.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 19:53   #43
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Fulgte også med på nye Doctor Who, og lastet ned alle episodene og så dem i løpet av kort tid. Enkelte serier er dårlige på en bra måte.

Synes du Doctor Who er dårlig? Jeg synes det er en utrolig bra serie.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 19:58   #44
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Joda, jeg så på 4400, men den går ikke lengre og det var en sånn serie jeg så når jeg var hjemme og det passet.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 20:04   #45
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Synes du Doctor Who er dårlig? Jeg synes det er en utrolig bra serie.

Ja, det er bra, men det er ikke en typisk høybudsjettsserie. Det er en humor i den som ikke krever at alt ser helt strøkent ut, om du skjønner. Jeg ler jo MED dem og ikke av dem.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 20:09   #46
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber skift og ser bare sporadisk på TV.
Ikke like sjarmerende å sette på boksen på dagen, liksom.

Men hvis jeg er hjemme og ikke gjør noe annet, så er Akutten noe jeg kan finne på å sette på.
Likeså CSI (eller alt av krim og mord, egentlig).

Typiske laaaange serier med innhold som en må sette seg inn i, er ikke noe for meg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 20:37   #47
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ørnen.
Sporløst forsvunnet

Og engelsker serier, både krim og klassikere. Inspektør Morse, f.eks. Bare så altfor sjelden de sendes.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 21:40   #48
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg savner forresten noen av de gode og artige norske seriene fra NRK, som Lekestue og Skolen.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 21:46   #49
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Jeg savner forresten noen av de gode og artige norske seriene fra NRK, som Lekestue og Skolen.

Du mener ikke Lekestue med Vibeke Sæther, vel?
:løperoggjemmerseg:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 21:55   #50
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Du mener ikke Lekestue med Vibeke Sæther, vel?
:løperoggjemmerseg:

Hehe, ble plutselig litt usikker på om det var lekestue serien het. Den med han *tenke* Nikolai ett eller annet. Han i UNO +++
Hjernen min fungerer ikke helt i dag...

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 22:19   #51
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

For tiden ser jeg på disse:
* Akutten
* Weeds
* Grey's Anatomy
* Invasion

Og av og til ser jeg Bones og Las Vegas.

Og så venter jeg på Lost og Frustrerte fruer. Og håper at The 4400 kommer tilbake.

Og så skulle jeg ønske Star Trek gikk på TV nå.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 22:24   #52
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Ja, det er bra, men det er ikke en typisk høybudsjettsserie. Det er en humor i den som ikke krever at alt ser helt strøkent ut, om du skjønner. Jeg ler jo MED dem og ikke av dem.

Skjønner. Men den nye serien er jo temmelig høybudsjett i forhold til de klassiske, da. Med plastdinosaurer og pappkasser, liksom.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 22:37   #53
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Hehe, ble plutselig litt usikker på om det var lekestue serien het. Den med han *tenke* Nikolai ett eller annet. Han i UNO +++
Hjernen min fungerer ikke helt i dag...

Skjønner hvem du mener og jeg tror faktisk den hette Lekestue eller noe sånt.
For oss i Vibeke Sæther-generasjonen er det et skjellsord.

Nicolai Cleve-Broch heter han, forresetn.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:39   #54
Singha
Nybegynner
 
Singha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hønefoss
Innlegg: 21
Singha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her er det ingen TV.
Har snart vært uten et helt år, og det har gått over all forventning. Men nå som høstmørkket senker seg, så kjenner jeg savnet etter skikkelig hjernedød underholdning. Uansett har det vært et spennende år, hvor gubben og jeg har måttet pratet mer (og lagt oss tidligere, les: hatt sengeunderholdning). Men jeg skulle gjerne sett Arr i sjelen -episodene, og god engelsk detekttime.

Singha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 18:36   #55
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser ikke så mye på TV, men jeg må få med meg ER og Lost

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 20:15   #56
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig er det ingen serier jeg MÅ se, blir de for lange orker jeg ikke.
Men ser NRK på fredag kveld, og Forandring fryder med Hilde Hummel er en nødvendighet, og Trinny og Suzanna er festlig.

Liker godt de engelske krimseriene, Morse, Dalgliesh, Frost osv...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 20:22   #57
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Nå ser jeg:
Grey's Anatomy
24
Weeds
Nytt på nytt

Gleder meg til Lost og Prison Break begynner igjen!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 23:39   #58
Justme
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Jeg bare må se Greys anatomy
ser gjerne på csi og gilmore girls når det passer også .

  Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 23:50   #59
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser utrolig lite på TV, prioriterer heller internett for tiden...
Liker å se på Seinkveld, Nytt på Nytt, Først og Sist og Løvebakken .

Gleder meg til Bonderomantikk/Jakten på kjærligheten og evt Idol.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 00:18   #60
Cabal
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Har sett rubbel og bit av "Six Feet Under". Kommer antagelig til å følge litt med på "House" på NRK (En lege som er så usympatisk at det nesten er sjarmerende..). Og den beste krimmen - "Foyle's war". Må ha litt kjøtt på beinet. Kjedelige intriger og haltende produksjoner er det dessverre flust av.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no