Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser dere på tv?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-06, 18:34   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg savner MASH, og jubler når jeg ser Alan Alda i en annen setting.

Begynner å bli litt forelska i deg, kjenner jeg.

Så forresten det bra intrevjutalketellerannetshowet på SVT som jeg ikke husker hva heter med BÅDE Alan Alda og Jamie Foxx i sted!

Ellers ser jeg gjerne MAD-TV, og gleder meg til Prison Break er tilbake.

Og Løvebakken!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 18:47   #22
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Begynner å bli litt forelska i deg, kjenner jeg.

S

Hey!!!!! Get in line

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 19:55   #23
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, det eneste must for tiden er So you think you can dance. Elsker å danse, og har danset masse gjennom årene, så det er nok derfor. Litt misunnelse over de som faktisk gjør noe mer med dansen enn å danse på hobbybasis.

Ser ofte på CSI og Grissom er sjefen. Nå er det pause og det er like greit, siden det er quiz på tirsdager.

Prison Break så jeg på, men jeg har en tendens til å synes at sånne serier blir så utrolig teite når de starter med en tidsfrist på noen uker også drar det ut i det vide og brede. Samme saken med LOST. Naive og blånne meg trodde virkelig at det skulle være en slutt, men den fortsetter og fortsetter. Utrolig hvor mye utbygginger og hemmelige huler det kan være på en jævla øy som ingen klarer å finne tilbake til. Den er overbefolket i tillegg. Og enda så irritert jeg er over en haug med sånne detaljer, jo, jeg sitter klistret foran skjermen under hver episode og klager min store nød over detaljer som irriterer meg.

Friends synes jeg er den optimale serien. Den var morsom og underholdende. Dessuten traff den meg på et tidspunkt i livet hvor jeg befant meg på samme sted som rollefigurene. Jeg har alle videoene og alle dvd'ne i tillegg til kaffekopper med Central Perk på. Kall meg gal.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 19:56   #24
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Glemte å jo å si at jeg følger med på Gilmore Girls og Grey's anatomy, men de ser jeg kun via nedlastede filer. Går på så teite tidspunkt. Henger vel etter med i hvertfall en sesong på Gilmore Girls, mens jeg ligger langt foran på Grey's anatomy.

Har også begynt å se med et halvt øye på 71 grader nord. Liker utfordringene i hva de må igjennom, men hater sammensvergelser og avtaler om hvem som skal stemmes ut.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:00   #25
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Desperate Housewifes
CSI
Akutten

Så ser jeg på Gilmore Girls men det lastes ned på nett.Har ikke tid å vente et helt år før de kommer på tvn når de begynner en ny sesong i usa straks
Sesong 7 i usa, tvn er på sesong 5 nå på "dagtid" og har sendt halve sesong 6 før jul.

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:02   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Sesong 7 i usa, tvn er på sesong 5 nå på "dagtid" og har sendt halve sesong 6 før jul.

Vi skal da begynne på samme sesong som begynner straks/nettopp har begynt i USA?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:04   #27
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi skal da begynne på samme sesong som begynner straks/nettopp har begynt i USA?

Sesong 7 beynner i usa nå 9/26/2006
Mens den kommer ikke på tvn før etter jul, om jeg ikke husker helt feil



http://www.tv.com/gilmore-girls/show...&tag=nav_bar;7

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:14   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Sesong 7 beynner i usa nå 9/26/2006
Mens den kommer ikke på tvn før etter jul, om jeg ikke husker helt feil
http://www.tv.com/gilmore-girls/show...&tag=nav_bar;7

Da skjønner jeg hva du mener. Vi er jo egentlig ferdig med sesong 6 her også, men den går i reprise på dagtid.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:16   #29
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har DVD-spiller med opptaksmulighet, så jeg tar opp en del og ser når det passer meg. Jeg ser Presidenten, ER, Greys Anatomy og CSI sånn fast. Det hender jeg ser en og annen episode av Veronica Mars og Gilmore Girls når det går, og av og til NYPD Blue.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:19   #30
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Da skjønner jeg hva du mener. Vi er jo egentlig ferdig med sesong 6 her også, men den går i reprise på dagtid.

Okey. Ikke helt fått med meg at den var ferdig her, med at jeg hars ett fra sesong 5 på nett. Hehe
Men sesong 7 kommer ikke på norsk tv for værtfall etter jul.

Fra tvnorge sin side : Sendetid: Hverdager kl. 14:40. Nye episoder kommer ved årsskiftet.

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:19   #31
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt ingenting...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:21   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser veldig lite på tv. Bruker jo all min tid på nettet.

I tillegg okkuperes tv'en særdeles ofte av teletubbies eller Elias. Ikke hadde jeg trodd at snuppa skulle lære seg å sette i gang dvd-spilleren før hun var 2 år, men det har hun altså klart.

Jeg får med meg "frustrerte fruer" og "Jakten på kjærligheten" (sistnevnte fordi jeg vet hvem han ene som er med er - og han er en komplett dust).

I tillegg forsøker jeg å få med meg en nyhetssending daglig, men jeg har sluttet å være kresen på hvilken av dem.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:28   #33
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg pleier å se på Greys Anatomy, når jeg rekker det.

Og så noen ganger Heartbeat på lørdager

Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 21:07   #34
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grey's anatomy
Akutten
Frustrerte fruer
Ingen grunn til begeistring

og reprisene av Sex og Singelliv

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 23:12   #35
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Og Løvebakken!


Åh ja! Jeg har lyst til å være tilskuer, jeg altså. Date?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 23:14   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Åh ja! Jeg har lyst til å være tilskuer, jeg altså. Date?



*shhhh*


Ellers kommer Solveigmor etter meg! :noia:

Men ja, det hadde vært moro!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 23:21   #37
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må ha med CSI. Ellers digger jeg Buffy, Babylon 5, Stark Trek i alle varianter. Har akkurat fått tak i halve 1.sesong av orginal Star Trek fra 1964 på VHS.

Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 23:47   #38
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

ER og Weeds ser jeg.
Six feet under. Kommer det nye episoder snart?
CSI av og til, men mest på dvd, samme med Futurama.
Nyhetene.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 15:41   #39
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

LOST
Invation
Greys Anatomy
Home and away
71€ Nord

Venter bare på at lost skal starte opp igjen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 18:49   #40
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Er det ingen andre som ser på 4400?? Det går/har da gått på norsk TV?? Tilogmed mannen syns jo den serien er bra.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no