Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Andre 24-fans her?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-07, 12:21   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Andre 24-fans her?

Jeg elsker serien og holder på med sesong 5 nå. Skal se episode 18 nå, dette er virkelig for jævlig. Jeg blir helt nervevrak og får hjerteflimmer av all spenningen, tror dette må være den beste sesongen til nå.

Jeg trenger noen andre fans å snakke med, for dette er for mye å bære alene, jeg trenger snart psykolog.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 12:29   #2
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg elsker serien og holder på med sesong 5 nå. Skal se episode 18 nå, dette er virkelig for jævlig. Jeg blir helt nervevrak og får hjerteflimmer av all spenningen, tror dette må være den beste sesongen til nå.

Jeg trenger noen andre fans å snakke med, for dette er for mye å bære alene, jeg trenger snart psykolog.

Har allerede sett de 6 første episodene av sesong 6.... Den er MER intens enn tidligere....

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 13:17   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Jeg venter tålmodig på at den skal fortsette med ny sesong på TV. Gleder meg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 13:20   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Kjæra nån, hvor laster dere ned?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 13:20   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Jeg tror ikke jeg orker mer av dette, hjernen min koker! Snakk om UFORUTSIGBAR serie, der man ikke vet hvem man skal stole på, og selv den "snilleste" personen kan vise seg å være et uhyre etter noen episoder. :måpe:

Jeg tror jeg dauer snart ... Dette er jo direkte skadelig for hjertet og psyken min.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 13:21   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kjæra nån, hvor laster dere ned?

Tror mannen min fant sesong 5 på www.torrentspy.com, der ligger iallefall de fleste sesongene. Det jeg ikke finner andre steder finner jeg alltid der inne, de har ALT.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 13:54   #7
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kjæra nån, hvor laster dere ned?

Pirate Bay har alle sesongene liggende....

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tror ikke jeg orker mer av dette, hjernen min koker! Snakk om UFORUTSIGBAR serie, der man ikke vet hvem man skal stole på, og selv den "snilleste" personen kan vise seg å være et uhyre etter noen episoder. :måpe:

Jeg tror jeg dauer snart ... Dette er jo direkte skadelig for hjertet og psyken min.

Trenger du noen å snakke med???

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 18:20   #8
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Takk!!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 18:33   #9
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Bare vent til siste episode du Iset....hjelpes meg

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 19:11   #10
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Jeg er 24-fan, men ser det bare på tv.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 19:40   #11
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg venter tålmodig på at den skal fortsette med ny sesong på TV. Gleder meg.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 19:53   #12
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Bare vent til siste episode du Iset....hjelpes meg


I know

Glad sesong 6 begynner snart slik at vi får fortsettelsen! Eller nå som mannen har lært seg å laste ned, så blir det vel det som er løsningen

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 20:07   #13
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Har allerede sett de 6 første episodene av sesong 6.... Den er MER intens enn tidligere....

Samme her, klarer ikke å vente på at serien skal komme til Norge. Veeeldig spennende så langt!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 20:18   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Hvordan KLARER dere å se det på tv?? Da må dere jo vente en hel uke mellom hver? Jeg tror jeg hadde blitt tvangsinnlagt på psykiatrisk om jeg måtte vente en hel uke mellom hver episode når det er så spennende.

Ja, mannen min har sett sesong 5 og sier jeg må GLEEDE meg til siste episode.

Vi skal se sesong 6 sammen, har lastet ned de 11 episodene som er kommet ut til nå, men jeg vil ikke begynne å se det før ALLE er ute, for jeg orker ikke å vente.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:35   #15
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvordan KLARER dere å se det på tv?? Da må dere jo vente en hel uke mellom hver? Jeg tror jeg hadde blitt tvangsinnlagt på psykiatrisk om jeg måtte vente en hel uke mellom hver episode når det er så spennende.

Tja... Det er vel en vane antar jeg.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:20   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Da har jeg sett alle episodene i sesong 5. Jeg ble ikke så overrasket over slutten som mange sa til meg at jeg kom til å bli, ble egentlig skuffet siden jeg hadde DE forventningene.

Men jeg gleder meg til å se sesong 6, for dette er jo dødsens spennende! Flaut å si det, men jeg synes litt synd i Logan, han fortjente jo egentlig det som kom men han var jo for "dum" til å forstå konsekvensene av det han gjorde, tror jeg. Tøff førstedame.

Må vente litt med sesong 6, siden kun 11 episoder er ute på nettet, jeg vil vente til alle er kommet ut så jeg kan se dem fortløpende. Samme med Lost sesong 3, jeg har bevisst latt være å se det før alle er kommet ut på nettet så jeg kan se det når JEG vil og ikke vente en uke mellom hver episode.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:26   #17
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Fra en veteran (fint ord for fossil).

Kan noen forklare meg - steg for steg - hvordan jeg laster ned?

Jack

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:29   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre 24-fans her?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Fra en veteran (fint ord for fossil).

Kan noen forklare meg - steg for steg - hvordan jeg laster ned?

Jack

http://www.foreldreportalen.no/forum...hlight=dummies

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no