Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor henger man bilder av barna?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-20, 14:53   #41
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Du bør kanskje bite deg merke i denne, etter tydeligvis manges mening, noe invaderende holdningen, og nevne at du synes det er litt ugreit av dem å tenke slik? For hva blir det neste jul og til kommende bursdager; innrammet A3-bilde med svigermor og svigerfar på bryllupsreise? Svigerfar på saueskinn med nisselue?

Hehe.

Den invaderende holdningen er helt normal, så det kommer ikke som noen overraskelse sånn sett. Hun tror vi er 16 år og at hun kan mene hva hun vil om hva som helst. Hun har jo som sagt fasit, og sier gjerne fra hvis noe er stygt. Som det kule Darth Vader bildet vårt i stua over sofaen. Eller hvor ofte man gjør rent, pusser sølv, hva man spiser osv.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 14:56   #42
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

jeg er sammen med en narsissist for han har et digert bilde av seg selv på veggen i stuen pluss et lite, men vi har ingen av ungene.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 14:59   #43
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Mulig jeg burde kopiert Fotballfrue litt mer. De har bilder av seg selv over alt, ser det ut til.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:13   #44
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Du bør kanskje bite deg merke i denne, etter tydeligvis manges mening, noe invaderende holdningen, og nevne at du synes det er litt ugreit av dem å tenke slik? For hva blir det neste jul og til kommende bursdager; innrammet A3-bilde med svigermor og svigerfar på bryllupsreise? Svigerfar på saueskinn med nisselue?



Det blir HELT fantastisk.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:16   #45
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Jeg er egentlig forundret over at svigermor ikke har sørget for at barna har fått malt portrettene sine - det er vel egentlig mer den stilen hun kjører?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:17   #46
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Mulig jeg burde kopiert Fotballfrue litt mer. De har bilder av seg selv over alt, ser det ut til.

Mulig jeg hadde hengt opp flere bilder av meg selv om jeg hadde dyrket utseendet på den måten også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:28   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Jeg har drøssevis av bilder av ungene på kontoret, og det er vel også det eneste stedet jeg har disse skolefotoene.

Har i og for seg ganske mange bilder av ungene hengende hjemme også, noen instaplakater med masse utvalgte bilder derfra, og slikt. Felles for alle er at det er bilder jeg har tatt selv, for da blir de jo sånn jeg vil ha dem.

Om min utvidede familie hadde påtvunget meg portrettfotografering av barna og forventet at disse bildene skulle henges opp hjemme, hadde jeg sikkert funnet et eller annet hjørne i en trapp eller gang eller noe sånt, og ikke gjort noen big deal av det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:45   #48
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg er egentlig forundret over at svigermor ikke har sørget for at barna har fått malt portrettene sine - det er vel egentlig mer den stilen hun kjører?

Nå fikk jeg assosiasjoner til bestemoren i Gilmore Girls.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:48   #49
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Nå fikk jeg assosiasjoner til bestemoren i Gilmore Girls.

Touché! (tror jeg)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 16:54   #50
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Nå fikk jeg assosiasjoner til bestemoren i Gilmore Girls.

Vi er der, ja. Det er ikke tull en gang. Nesten prikk lik, til tross for at ingen har blitt tenåringsgravid og alle har høy utdanning i ok jobber. Legg til et snev av dronning-Sonja-stil, så er du der.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 16:59   #51
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Vi har en ganske lang gang innover mot soverommet. På den er det montert to smale hyller over hverandre i nesten hele lengden, hver av dem sånn 7-8 meter lange. På disse hyllene har vi stående litt kunst, litt random småminner fra ferier og noen portrettbilder. Jeg hadde satt det der. Men A3 er jo enormt. Og jeg vil innrede selv, så hadde over hodet ikke likt å få en sånn gave. Men jeg har bl.a. et par malerier som min tante har malt som ikke er i min stil i det hele tatt på de hyllene, så jeg hadde nok funnet en plass.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 17:09   #52
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Kanskje ungene selv kommer til å kreve bildet på hedersplass i stua!

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 18:26   #53
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Kanskje ungene selv kommer til å kreve bildet på hedersplass i stua!

Ja, det er vel alle 13-åringers største ønske, å ha et stort bilde av seg selv hengende på hedersplass i stua.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 18:28   #54
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, det er vel alle 13-åringers største ønske, å ha et stort bilde av seg selv hengende på hedersplass i stua.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 18:38   #55
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Ser flere nevner soverommet, og da kom jeg til å tenke på rådet fra min søster for lenge siden "det vil du ikke, for det er ikke det du vil se når du har sex..." Akkurat det kan man jo ha overalt i huset altså, men jeg synes rådet var vettugt og har ikke tenkt tanken på å henge opp bilder av kidsa på soverommet etter det

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 19:04   #56
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ser flere nevner soverommet, og da kom jeg til å tenke på rådet fra min søster for lenge siden

Akkurat det fikk jeg høre en gang i tida, fra en som var på besøk dann og vann Sønnen min hang på veggen i 40x50-størrelse. "Føler det som han ser på mæ".

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 20:02   #57
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Akkurat det fikk jeg høre en gang i tida, fra en som var på besøk dann og vann Sønnen min hang på veggen i 40x50-størrelse. "Føler det som han ser på mæ".

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-20, 21:25   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Det er jo greit å bli påminnet hva som kan bli resultatet, da!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-20, 02:52   #59
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Jepsi Pepsi. Vi fikk bilde i ca str a3. I tillegg fikk vi to bilder med collage i a4 og to bilder i a5, alle med rammer - totalt 5 stk. Kjempefine, for all del. Men hvor i all verden skal de henge....

Svigets sier at de kan henge på barnas rom, men junior vil ikke ha bilder av søster i rosa ballkjole på veggen sin, så det skal han få slippe. Barna er ellers kjempefornøyde med bildene, så de vel opp ett eller annet sted.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-20, 05:55   #60
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor henger man bilder av barna?

Kan kidsa velge seg et hver av de to mindre? Det største kan man sette på loftet, så får mannen forklare at dere kjører Darth Vader og at det er det dere vil ha i stua.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no