Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-20, 10:26   #81
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Men altså. Jeg elsker det svenske uttrykket "bjuda på".

Men det heter "Jag bjudER på!" Ikke "bjudar på." IKKE!!!


Jeg er ikke svensk, men anser det for å være mitt andre- og elskede språk, etter mange år med nær tilknytning til grenseområdet, og oppvekst med svensk TV og flere nære svenske venner.


Her er litt nerdedokumentasjon: https://www.dinordbok.no/svensk-norsk/?q=bjuda

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 25-11-20, 11:02   #82
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg her så enig med deg. Vi har hatt NULL møter i 2020 og arbeidsmiljøet som var så kjempebra er bortimot ødelagt. Alle jobber så mye vettu. Nå vet jeg om ihvertfall 4 som søker seg vekk. Men det vet ikke sjefen - for det er jo ingen påkobling.

Men ber de ikke om tilbakemeldinger heller?

I går fylte jeg ut min 3. spørreundersøkelse siden mars om forhold på hjemmekontoret. Og det følges opp aktivt med tiltak. Både at vi fikk bestille oss utstyr som vi trenger og mange flere korte allmøter hvor ledelsen informerer.

Men det er kanskje forskjellen på en god og dårlig arbeidsgiver? At man evner å spørre sine medarbeidere og tilpasse seg tilbakemeldingene man får.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 25-11-20, 11:07   #83
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men altså. Jeg elsker det svenske uttrykket "bjuda på".

Men det heter "Jag bjudER på!" Ikke "bjudar på." IKKE!!!


Jeg er ikke svensk, men anser det for å være mitt andre- og elskede språk, etter mange år med nær tilknytning til grenseområdet, og oppvekst med svensk TV og flere nære svenske venner.


Her er litt nerdedokumentasjon: https://www.dinordbok.no/svensk-norsk/?q=bjuda

Guilty.

Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 25-11-20, 11:26   #84
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men ber de ikke om tilbakemeldinger heller?

I går fylte jeg ut min 3. spørreundersøkelse siden mars om forhold på hjemmekontoret. Og det følges opp aktivt med tiltak. Både at vi fikk bestille oss utstyr som vi trenger og mange flere korte allmøter hvor ledelsen informerer.

Men det er kanskje forskjellen på en god og dårlig arbeidsgiver? At man evner å spørre sine medarbeidere og tilpasse seg tilbakemeldingene man får.

Nei

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 25-11-20, 11:51   #85
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men altså. Jeg elsker det svenske uttrykket "bjuda på".

Men det heter "Jag bjudER på!" Ikke "bjudar på." IKKE!!!


Jeg er ikke svensk, men anser det for å være mitt andre- og elskede språk, etter mange år med nær tilknytning til grenseområdet, og oppvekst med svensk TV og flere nære svenske venner.


Her er litt nerdedokumentasjon: https://www.dinordbok.no/svensk-norsk/?q=bjuda

Uff nei, det synes jeg er skikkelig kleint av en eller annen grunn.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 25-11-20, 14:55   #86
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jobben samhandler ikke nok, derfor må vi nå ha free seating så det blir mer rotasjon på folk. Ikke at jeg er spurt, men jeg samhandler jo med de jeg trenger, ikke med folk som jobber med (for meg) helt uinteressante ting! AAAARRRGGGHHH!!!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 25-11-20, 14:57   #87
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Spesielt tidspunkt å innføre free seating på? Det lager jo masse Corona-krøll eller?

Vi har free seating til vanlig, men siden Corona må alle ha fast plass når vi er på kontoret.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 25-11-20, 15:19   #88
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg her så enig med deg. Vi har hatt NULL møter i 2020 og arbeidsmiljøet som var så kjempebra er bortimot ødelagt. Alle jobber så mye vettu. Nå vet jeg om ihvertfall 4 som søker seg vekk. Men det vet ikke sjefen - for det er jo ingen påkobling.

Nesten nøyaktig det samme her. Jeg hadde drømmejobben, nå er den ødelagt. Jeg håper i det lengste at det er forbigående.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 25-11-20, 15:43   #89
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jobben samhandler ikke nok, derfor må vi nå ha free seating så det blir mer rotasjon på folk. Ikke at jeg er spurt, men jeg samhandler jo med de jeg trenger, ikke med folk som jobber med (for meg) helt uinteressante ting! AAAARRRGGGHHH!!!

Free seating hos oss innebærer at du ihvertfall ikke sitter sammen med NOEN av de du trenger å jobbe med, verken de på samme avdeling eller prosjekt. Faktisk innebærer det at man er lykkelig bare man finner seg et "seat" å sette rumpa nedpå..

Sånn sett er ikke hjemmekontor bare dumt, altså!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 25-11-20, 15:50   #90
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg fatter ikke at åpne landskap og free setting er blitt så in.

DET ER FORSNING SOM VISER AT DET IKKE FUNKER! Skjerpings, alle bestemmer som bestemmer sånn dumme ting. Folk blir sure, stressa, samarbeider mindre og finner ikke plass i nærheten av de de BURDE sitte sammen med.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 25-11-20, 16:01   #91
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

OPPGI TOTAL PRIS NÅR DERE GIR PRIS!!! Datter ringte, helt fortvila. De har spart opp til et inngrep hos dyrlegen, og plutselig var prisen 50% dyrere, fordi de måtte ta full tannrens først. Det burde de jo ha sagt da de kikket på hunden og sa hunden trengte operasjonen (dette var standard for å unngå infeksjon, fikk de beskjed om). Når man er skoleelev er det ikke bare å bla opp noen tusen ekstra, altså.

(Nå har hun mor som kan hjelpe, men det kan jo ikke dyrlegen regne med akkurat).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 02-12-20, 16:08   #92
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

FORBANNA GET/TELIA!!!! Nettet detter ut hele føkkings tiden, og de velsigner oss med gratis datapakker på mobilen, men det hjelper føkkings lite om man sitter på pcen i en konferanse eller poden gamer.

De spiller like overrasker hver jævla gang jeg kontakter dem, men når det skjer fem ganger på en måned, og er par av fangene i flere timer, da MÅ det jo være mer enn er tilfeldig utfall.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 02-12-20, 16:20   #93
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

FORBANNA GET/TELIA!!!! Nettet detter ut hele føkkings tiden, og de velsigner oss med gratis datapakker på mobilen, men det hjelper føkkings lite om man sitter på pcen i en konferanse eller poden gamer.

De spiller like overrasker hver jævla gang jeg kontakter dem, men når det skjer fem ganger på en måned, og er par av fangene i flere timer, da MÅ det jo være mer enn er tilfeldig utfall.

Jeg har hatt samme runden med Telenor.
Det er så hyggelig når man blir avspist med å skru av og på modemet fordi man er dame.
Til neste telefon gjorde jeg følgende:
Satte opp en gammel pc som overvåket/pinget modemet i ett vindu, og vg.no i ett annet vindu.
Når jeg da hadde bortfall på begge to, ringte jeg opp igjen til Telenor, koblet pc-en direkte inn i modemet. Pinget vg.no -fikk request timeout. Fikk snakke med ny saksbehandler - to dager senere var det en montør her ute.

annemede er aktiv nå  
Gammel 02-12-20, 22:32   #94
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg må bytte jobbmobil. Til MOTOROLA!!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 07:46   #95
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg må bytte jobbmobil. Til MOTOROLA!!

Unnskyld, men:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 08:43   #96
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Motorola ville vært et stort steg opp for meg, og den jeg har var et superskritt opp fra min gamle. Som fakrisk skrev sms på samme måte som min første gamle Nokia på 90-tallet. Verden når jeg fikk en som fakrisk er en smart - teledon!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 08:47   #97
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Vi har en vakttelefon på jobb. Den har en funksjon, det skal alltid være noen som svarer om du står oppe i en situasjon med elever du ikke kan håndtere alene (utagering) og den er en sånn enkel sak. Vi har også en lærer som har en gammel Nokia som ikke er smarttelefon. Elevene hans er veldig opptatt av det.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 09:34   #98
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Vi har også lærere med gamle ikke smarte telefoner.

Begge guttene mine har motorolatlf og er veldig fornøyd med dem.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 13:04   #99
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg må bytte jobbmobil. Til MOTOROLA!!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 03-12-20, 13:07   #100
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Når man står i et lyskryss og skal over på grønn mann, og krysset krever at man trykker på knappen: TRYKK PÅ KNAPPEN OG IKKE BARE STÅ DER, DITT NEK!! Og når du kommer som nummer 2, 3 eller 4: Sjekk om de foran deg er NEK!

Utrolig irriterende å komme som nummer fem og se at sjansen til å få grønn mann akkurat gikk fløyten, mens folk bare har stått der og hengt, og man må vente en hel laaaaang runde med grønt til alle kanter får det går an å gå grønn mann igjen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no