Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden for treiginger 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-22, 08:57   #81
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Imponert over alle som tar jobben med pakkekalendere! Jeg tenker ofte at jeg skulle prøve noe sånt (mest sannsynlig aktivitets-/lappekalender), men det blir aldri noe av det. Jeg kjøper tekalender til meg selv og sjokoladekalender til datteren, og i år har jeg kjøpt sjokoladekalender på deling til mannen og meg også (veldig søt, fra Tufto, med to biter hver dag).

Ellers ligger jeg sånn passe godt an med gaver, i grunnen; har kjøpt 5-6 og har litt færre igjen. Det er alltid en utfordring at foreldrene våre overlater gavehandlingen til oss, så vi må ikke bare finne på én gave til en tyveåring som aldri ønsker seg noe, men tre. I tillegg til å finne på noe til oss selv - men der har jeg i alle fall flere ideer i år.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-22, 09:13   #82
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Ja, pakkekalender var gøy da ungene var små, og syntes ikke det var så mye jobb heller, for da var det så lett å finne på noe til dem. Men det ble vanskeligere etter hvert, og jeg var veldig glad da vi gikk over til konseptet familiekalender, og jeg slapp unna med bare en pakke til hvert familiemedlem. Det er nok jobb bare med det, fordi det er jeg som administrerer den og henger opp pakkene (og lager system for å spre mottakere og givere sånn noenlunde jevnt utover), og må mase på de andre om å komme med sine pakker. Så jeg blir alltid sittende oppe ganske sent kvelden før likevel, fordi det alltid er en eller annen som er sent ute. Er litt tradisjon det også. Og uansett STOR forskjell fra å måtte fikse 72 pakker.

Stor glede når den er på plass i alle fall. I dag var det lillesøster som åpnet pakke fra pappaen, han hadde kjøpt et fint lite glass med lokk som han hadde fylt med noe godteri. I morgen er pakke til meg fra guttungen.

Fikk faktisk kjøpt en hel del gaver jeg også, på black friday, og har klart det aller meste som må være ferdig fordi det skal leveres neste helg. Ut over det har jeg ikke begynt med noe som helst enda, og synes heller ikke det haster.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-12-22 kl 09:31.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-22, 09:14   #83
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Den ligner på min, Skilp!

Mannen overrasket meg i morges med denne. Det vil si, det var guttungen som kom med den, og kvitteringen lå fortsatt i posen, så jeg ser at mannen fikk den til halv pris.

Jeg så faktisk ikke før nå at den har motiv fra Stavanger. Trodde det var tilfeldige hus:

https://www.chilichocolate.no/products/adventskalender

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-22, 09:17   #84
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg synes pakkekalender er dyrt og tidkrevende (heldigvis ikke så tidkrevende i år siden min sønn fant posene på loftet til slutt! :hurra: ), men ungene mine er takknemlige vesen og har ikke noe særlig familie utenom meg som skjemmer bort med juleoppmerksomhet, så det er verdt det hele.

Men i år fikk jeg ikke fylt alle posene i en smell, så årets versjon er "en og en pose".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-22, 09:26   #85
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Ungene mine ble fortalt av tanta at det var nissen som kom med pakkene til kalenderen om natta, så i mange år måtte jeg henge opp en pakke om gangen. Når de var noen større så sa jeg at nissen måtte prioritere de minste så det var min oppgave å fikse gaver. Da hengte jeg alle opp før 1.desember. Men nå får de kjøpekalender fra meg og flaxkalender fra bestefar. Etterhvert så satte det mindre og mindre pris på pakkekalender så da slutta jeg med det.

Så nissen skal komme med gaver til alle barn hver eneste dag i desember? Stakkars.

For meg er poenget at det skal være MANGE pakker i begynnelsen og minske i takt med at spenningen stiger. Det er litt jobb og ganske dyrt, men er i samme situasjon som Mave, så synes det er 100% verdt det. Men det er få ting som går meg til å føle meg mer rik enn den pakkekalenderen. Selv om vi ikke bruker voldsomme summer, i år har vi brukt litt over 1500 kr totalt. Det kunne blitt mye billigere med mer godteri, men…For storebror er det viktig å åpne kalender før skolen og det gjør meg mindre villig til å gi godteri.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-22, 09:34   #86
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg synes også det er et poeng med nedtelling og at en viss mengde minsker for hver dag.

Men jeg orker ikke drive med det lenger, det er for mye jobb og ungene mine er store.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-22, 10:54   #87
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Så nissen skal komme med gaver til alle barn hver eneste dag i desember? Stakkars.

.

Jeg syns jo det var teit, men tante hadde informert ungene om det så jeg måtte nesten bare følge opp. Men jeg innførte jo en aldersgrense etterhvert

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-22, 13:07   #88
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av My, her.

, og jeg var veldig glad da vi gikk over til konseptet familiekalender, og jeg slapp unna med bare en pakke til hvert familiemedlem.

Ja, dette konseptet er bare så bra, og er absolutt den mest kjærkomne kalenderen her i huset. Er veldig glad for tipset jeg fikk av deg her inne for noen år siden.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-22, 13:29   #89
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Mine unger vil ha en rampenisse.

Det har jeg ikke overskudd til. Ok, så sitter jeg til sent på kvelden 30.11, men så er det gjort. (nesten. Jeg skal bytte ut innhold i et par tror jeg)

Men å måtte være kreativ hver kveld...

Men så kom i dag.

Klokken 7 ringer det på døra. Skal ikke mellomste på skolen, spørr nabojenta som pleier gå sammen mes henne.

Joda, svarer jeg. Om en time så.
Hun så spørrende på meg.
Klokka er 7, sa jeg
Ikke hjemme hos oss, svarte hun.

Har dere rampenisse, spurte jeg? Hun gikk hjem.
(og ringte sin mor. (som kontaktet meg. Nei. Det var visst ikke noen rampenisse så vidt mor vet)

Vel. Dette fikk meg nesten til å ville ha en, sa jeg.
Ungene var giret, ja, de vil ha rampenisse!!selv om der ever at det er slikt jeg synes kunne vært gøy, sier jeg?

Jada.

To min senere kommer det fea mellomste.
Men jeg vil ikke vekkes klokka seks da!


Nei. Vi har ikke rampenisse. Men det hadde nesten vært gøy.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-22, 15:40   #90
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg kjøper store poser med litt fancy greier, fordeler 1 snop per dag til hvert barn (Tok med en kjæreste i år, så 4 x 24), og så spiser jeg resten av snopen selv i jula
Quality street, karameller, Kinder, Anthon Berg og Lindor.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-22, 16:56   #91
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg syns pakkekalender virker koselig, men med en unge som har bursdag i november, og en i desember, så tenker jeg at det blir mer enn nok gaver.
I tillegg har min mor og søsken en tendens til å sende penger slik at jeg ordner gaver til ungene. Greit nok det, da får de ting de trenger. Men det betyr også en del ekstra planlegging og gaveinnpakking.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 15:55   #92
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg tror det er tomt for pakker i pakkekalenderen snart. Må ordne noe mer. Jeg har ikke alt klart fra start.

Nesten ingen gaver er innkjøpt. Sukk, det er mye igjen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 15:59   #93
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Niese ønsker seg svart veske fra Day. Utsolgt overalt. Noen som vet om de finnes i fysiske butikker?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 16:07   #94
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Tror jeg har sett Day i alle veske/koffertbutikker jeg har vært i.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 16:11   #95
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg har en gave klar. Har fortsatt plan om å lage fotobok, så må sjekke frister. Blitt syk i tillegg, så får ikke lagd då mye jul. Skal bort på selve juleaften, så sparer meg for litt jobb der

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 16:14   #96
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Tror jeg har sett Day i alle veske/koffertbutikker jeg har vært i.

Ah. Da er det jo lett å finne!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 16:32   #97
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg bruker vanligvis å være ferdig med gavene til Desember, men ikke i år. Hadde et par dager hjemme pga. sykdom denne uka, så nå er mye bestilt på nettet og tror resten skal være nokså raskt gjort. I år skal vi ikke feire jul hjemme, så juleforberedelsene får bare bli som de blir. Har bakt julemenn, men ingenting annet og skal bort i helga. Men kanskje eldste kan bake litt når hun kommer hjem på ferie den 15.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-22, 07:48   #98
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Har planer om å sende noen julekort i dag til familie og noen få venner. Bake noe i løpet av helgen.

De siste gavene må bli senere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 10:59   #99
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg ordner de fleste gavene nå. Har vært syk ei uke, men hadde ikke rukket juleforberedelser uansett. Men avlyste pepperkakebaking søndag da jeg hadde så mye feber. Var synd, for vet ikke når jeg skal få gjort det med barna nå.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 17:23   #100
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg tar fri en dag til uka. Lager liste og freser gjennom butikkene. Det pleier gå på et vis.

Jeg har ryddet bod. Sånn at vi kan stappe mer inn der og frigjøre plass på soverommene. Dette burde jeg vel gjort for noen uker siden, men sånn gikk det ikke.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no