Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Litt rolig sted for trening Drammen-Asker/Bærum?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-22, 12:21   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.811
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Litt rolig sted for trening Drammen-Asker/Bærum?

Stedet jeg trener lett styrketrening på stenger 1. januar. Det er i kjelleren til et legesenter, så jeg er ofte alene der når jeg trener. Da styrer jeg musikken selv.

Jeg har en støyskade, så høy lyd er for meg ofte problematisk. Derfor unngår jeg de verste "diskotek-treningsstedene".

Noen som vet om et sted jeg kan trene på strekningen Drammen-Asker/Bærum, som ikke har så høy musikk?

Har hørt om ulike rehab-opptreningssteder i Asker, men vet ikke om man kan trene der når man ikke er under opptrening der, men bare skal forebygge?

Kan tenke meg ulike fysioterapi-steder kunne passe, men vet ikke om det er tilgjengelig å trene på slike steder utenom når man akkurat er til fysioterapeut? Hvis noen vet om slike fysioterapeut-steder som kunne passet blir jeg glad for tips, har noen vondter som godt kan gi grunnlag for fysio-timer, tror jeg.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-22, 12:46   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Litt rolig sted for trening Drammen-Asker/Bærum?

Det er fysioterapeut med treningsrom i Humanabygget i Sandvika.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-22, 12:49   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Litt rolig sted for trening Drammen-Asker/Bærum?

Gnist, kanskje ikke Nadderud med all idrettsungdom, de liker sikkert musikk.
Østeråsklinikken, bra sted, høyt aldersgjennomsnitt dagtid.
Sats Bekkestua stasjon, lite rolig sted med lange åpningstider.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no