Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-22, 20:39   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Vi har tenkt å være en liten uke på Vestlandet i sommer.
Vi har lyst på en tur "fra fjord til fjell". 7 åringen som er liten og lett (og lat ) passer fortsatt i bæremeis. Men det er nok siste året hun kan.
Vi er fjellvante. Jeg er i ok form, litt treig, men utrolig seig. Hehe... Jeg kan gå langt. Samboer er godt trent, og det er han som bærer henne i meisen og drar henne i pulk og i sykkelvogn 99 % av tida.

Er Skåla helt galskap med bæremeis? Vi tar selvsagt hensyn til været og andre forhold. Er det "klyving"? Vi gikk opp "baksiden" av Bitihorn med meis en gang, men gikk andre veien ned, for jeg var skeptisk til å gå ned der med meis.
Hvis man går der i slutten av juni/begynnelsen av juli, er det mye folk, og er det mye snø (vet selvsagt at det siste varierer fra år til år)?

Men ikke minst, er det noen som har noen skjulte perler av fjord til fjell der det IKKE er mange som går. Vi er ikke særlig glad i å gå i kø. Prekestolen i turistkø for 6 år siden er ikke noe vi syntes var den beste opplevelsen...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 20:47   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.028
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Ikke høyfjellet, men Godøyfjellet utenfor Ålesund. Der parkerer du i fjæresteinene og går opp på 500 meter. Ikke så lang tur med andre ord, men veldig fin. Utsikt innover mot Sunnmørsalpene og utover mot havet. Halvveis i turen er det et stykke langs Alnesvatnet, der er flatt og fint og 7-åringen kan strekke på beina om ønskelig. For å få en lengre tur kan man gå fjellene rundt øya.
Ikke Bitihorn-schwung over denne turen, da.

En lengre tur her oppe er denne å gå fra Sykkylven til Trandal. Christian Gaard på Trandal er en opplevelse i seg selv, så fint mål å ha. https://ut.no/turforslag/116256/over...im-til-trandal


stikkut.no ligger oversikt over veldig mange av turene på denne kanten av landet.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 20:51   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Kan Dronningstien og Trolltunga være alternativ?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 20:56   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Buarbreen? Lilletopp? Samlen? Husedalen med fire fosser? Alle rundt omkring i Hardanger.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 21:50   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Jeg vil promotere Bergen og Voss. Togferie og gondol til Hanguren deretter kan man gå mot Lønahorgi.
Se på skiferbruddet på Kyte. Bade på Vangen eller i utendørsbassenger evt Vossabadet. På austsida har elva grove ut djupe gjel. Padling på Vangsvatnet, familierafting evt til Evanger.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 16:30   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Her var det flere idéer, ja.
Vi hadde ferietur til Møre og Romsdal for noen år siden, og Bergen et par år før det. Så jeg tror vi er mest interessert i tidligere Sogn og Fjordane eller Hardanger, men en fin avstikker er ikke noe problem med et barn som liker å kjøre bil og ikke blir bilsyk.

Dronningstien høres flott ut, men er vel forskjellig start og mål om jeg skjønner riktig?

Ingen som har vært på Skåla og kan si om det er mulig med bæremeis?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 16:51   #7
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Jeg vil tro det er fullt mulig å gå på Skåla med bæremeis for seige folk
Snøen er kanskje det største issuet - samt at dere må starte tidlig for å rekke ned, om dere ikke skal overnatte på toppen, da. Jeg gikk i begynnelsen av august 2020 og da var det mye snø over 1100-ish-meter. Jeg har sett nysnø der på sommeren også.

Hva med Hornelen i Nordfjord? Ikke så veldig høyt, men utrolig vakkert. Jeg har bare gått "den lange" veien, dvs. den som ikke er så bratt, og den egner seg i hvert fall for bæremeis. Men veldig karrig mot toppen, med store steiner, så å være stødig til beins er en stor fordel.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 17:32   #8
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Jeg så noen med bæremeis på Skåla, de hadde mer enn en overnatting t/r.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 17:33   #9
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.642
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Det kan benyttes shuttlebuss i forbindelse med Dronningstien.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 17:39   #10
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det kan benyttes shuttlebuss i forbindelse med Dronningstien.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 17:43   #11
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

I Kvinnherad er det også mange flotte turer. Melderskin, Gygrastol, Ulvanåsa mm. Jeg hadde ikke gått med meis, men for de som vurderer Skåla tror jeg det går bra på de turene også.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 17:48   #12
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Regner med at det er Skålatårnet du mener og ikke fjellet Skåla?

Skålatårnet er ikke teknisk vanskelig eller luftig på noen måte, det er god vei/sti og det er bygd lange strekker med stein på stiene der de siste åra som gjør terrenget lett å forsere. Jeg var der i fjor og i 2013 og det var stor forskjell! Det er derfor fullt mulig å bruke bæremeis på turen. Bare husk at det er Nord-Europa lengste motbakke - 1852 høydemeter i en smell fordelt på ca 8 km. Lang og tung tur der det er skikkelig motbakke omtrent hver meter fra bunn til topp! Vi gikk opp og ned på en dag med barna første gangen, da var yngste 9 år og gikk hele veien selv. For en 7-åring er det nok i tøffeste laget å gå både opp og ned på samme dag, så jeg ville nok lagt inn en overnatting på toppen. Våre barn har vokst opp med fjellturer og var tidlig vant til lange dagsturer og Skålatårnet på en dag var rimelig tøft selv for dem husker jeg. Fin tur med flott utsikt hele veien (men du får ikke gå alene, altså, det er mye folk som tar den turen.)

Vil tro du må langt uti juli for å unngå masse snø der. Vi hadde snøballkrig på toppen i fjor og det var 22. august…..

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.

Sist redigert av Synnemor : 30-05-22 kl 17:54.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 18:15   #13
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Regner med at det er Skålatårnet du mener og ikke fjellet Skåla?

Skålatårnet er ikke teknisk vanskelig eller luftig på noen måte, det er god vei/sti og det er bygd lange strekker med stein på stiene der de siste åra som gjør terrenget lett å forsere. Jeg var der i fjor og i 2013 og det var stor forskjell! Det er derfor fullt mulig å bruke bæremeis på turen. Bare husk at det er Nord-Europa lengste motbakke - 1852 høydemeter i en smell fordelt på ca 8 km. Lang og tung tur der det er skikkelig motbakke omtrent hver meter fra bunn til topp! Vi gikk opp og ned på en dag med barna første gangen, da var yngste 9 år og gikk hele veien selv. For en 7-åring er det nok i tøffeste laget å gå både opp og ned på samme dag, så jeg ville nok lagt inn en overnatting på toppen. Våre barn har vokst opp med fjellturer og var tidlig vant til lange dagsturer og Skålatårnet på en dag var rimelig tøft selv for dem husker jeg. Fin tur med flott utsikt hele veien (men du får ikke gå alene, altså, det er mye folk som tar den turen.)

Vil tro du må langt uti juli for å unngå masse snø der. Vi hadde snøballkrig på toppen i fjor og det var 22. august…..

Jeg trodde fjellet hette Skåla, og hytta på toppen hette Skålatårnet, jeg...
Unngå helt snø skjønner jeg at man ikke kan på den høyden, nesten uansett tid på sommeren. Snøballkrig er helt ok, men å vasse i mye, dyp snø er ikke så fristende. Jeg regner med at det er utsikt og flott der også om man velger å snu før toppen grunnet vær, snø eller tidsbruk.

Hornelen hørtes litt kult ut, og kanskje ikke så kjent (som er fint for folkeskye meg og samboer...).

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 18:24   #14
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Jeg trodde fjellet hette Skåla, og hytta på toppen hette Skålatårnet, jeg...
Unngå helt snø skjønner jeg at man ikke kan på den høyden, nesten uansett tid på sommeren. Snøballkrig er helt ok, men å vasse i mye, dyp snø er ikke så fristende. Jeg regner med at det er utsikt og flott der også om man velger å snu før toppen grunnet vær, snø eller tidsbruk.

Hornelen hørtes litt kult ut, og kanskje ikke så kjent (som er fint for folkeskye meg og samboer...).

Fjellet Skåla ligger i Molde kommune, Skålatårnet heter …Skålatårnet
Jeg vil tro at det er lurt å vente til i alle fall midten av juli for å unngå å vasse i snø, men det varierer sikkert fra år til år. Fint hele veien oppover og det er flott å ta pause ved vannet som markerer skillet mellom fjell med vegetasjon og ura mot toppen. (Det er laget steintrapper i ura, så den er mye lettere å gå i enn den var før.)

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 18:36   #15
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Fjellet Skåla ligger i Molde kommune, Skålatårnet heter …Skålatårnet

Ikke i følge Google/Wikipedia.. hehe... Det er flere Skåla også andre plasser rundt i Norge (når man ser i UT appen).

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 18:41   #16
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Ikke i følge Google/Wikipedia.. hehe... Det er flere Skåla også andre plasser rundt i Norge (når man ser i UT appen).

Her kommer det frem! Mange muligheter for å komme seg på Skåla med andre ord!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 18:44   #17
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Jeg er sunnfjording, og siden det er nærmeste Skåla, så kaller vi Skåla(tårnet) for Skåla

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 18:56   #18
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Himakånå, også kjent som Nedstrands svar på Trollyunga, skal være flott.
https://ut.no/turforslag/1113555

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 20:09   #19
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Himakånå, også kjent som Nedstrands svar på Trollyunga, skal være flott.
https://ut.no/turforslag/1113555

Fantastisk utsikt, men de har ødelagt stien med bratt grusvei. Tips, kjør til Gurigjerde og gå til Stølanuten eller en av de andre nutene der. Så kan man velge å gå ned til Himakånå derfra om man vil.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 11:06   #20
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra fjord til fjell på Vestlandet med bæremeis?

Da vi var i Loen i fjor, så var det snakk om at det skulle lages en ny sti fra Hoven og opp til Skålatårnet som skulle være klar i år. Det kunne jo vært et alternativ da. Å ta Skyliften opp til Hoven og så gå derfra.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no