Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-22, 13:57   #641
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg begynner offisielt på julebaksten i dag. Jeg baker ikke veldig mye, for vi spiser ikke så mye sånt, men har noen faste slag, og de er obligatoriske. Så i dag skal jeg bake brune pinner og vepsebol. Det går fort når man først setter i gang. Tenkte også å prøve de karamellene med kondensert melk (oppskrift linket i et innlegg her inne), i stedet for de med fløte som jeg vanligvis lager. Eventuelt begge deler, for å sammenligne ... Pepperkaker og pepperkakehus får bli en dag neste uke, jeg reiser bort i helga. Men det er mulig jeg lager deigen før jeg drar, slik at ungene kan bake pepperkaker i helga hvis de vil (jeg kan jo alltids håpe). Og risboller er også ungenes jobb. Så er det marsipan og karamellspon som er igjen av søtbakst, og begge de delene går jo fort, og kan fikses i løpet av neste uke/helg. Svigermor skal ha med seg to sorter hun også, når hun kommer. Så skal jeg bake fine rundstykker til frokostene i jula, og vurderer å bake et julebrød i tillegg. Og et kjempegrovt brød som også skal være til frokostene, fordi svigerfar ikke er så glad i fint brød, men elsker dette. Men det stekes på morgenen før det skal spises (eltefritt, og hever over natta) det er ikke så godt å fryse.

Mannen har bestilt firma som skal vaske rundt hele huset før jul. Det er (en del av) vår julegave til hverandre. Og svigermor bruker å mase seg til å få stryke duker, for da kan hun være til god hjelp uten å gå i veien eller sette ting på feil sted. Jeg så over diverse i går, og fant igjen tøyserviettene og serviettringene som jeg kjøpte i fjor, og var usikker på hvor jeg hadde gjort av, og talte over at jeg hadde nok også til besøket. Føler i grunnen at jeg er godt i rute, omtrent slik jeg bruker å ligge an på denne tida.

Juleavslutninger driver vi ikke med lenger. Dvs lillesøster har på sirkusskolen, men ikke noe jeg trenger å være involvert i. Hun skulle egentlig bake kake i dag, til avslutninga for noen av barnegruppene (den private sirkusgruppa hun er med i får inntekt fra kakesalg der), men hun har blitt syk så hun det blir ikke noe av. Hennes egen gruppe har avslutning neste uke, og jeg aner ikke om hun skal ha med noe dit. Hun har det ikke med å involvere oss i sånt, så i tilfelle ordner hun det sikkert selv. Også skal de visst ha avslutning med felles julefrokost på ungdomsskolen, men det er uten foreldre. Så det blir mindre travelt med årene ja, det er sikkert og visst.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-12-22 kl 14:21.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-22, 17:20   #642
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg skal faktisk på avslutning med 9.klassingen om en halvtime. Vi skal ha utlodning til inntekt for klassetur til Oslo til høsten og bidraget er frivillig. Tror det blir hyggelig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-22, 20:46   #643
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

I dag smakte jeg mandelflarn for første gang. Å himmel, så fantastisk!

Denne oppskriften, men jeg kommer nok til å bruke meierismør når jeg skal lage det.

https://mills.no/melange/oppskrift/mandelflarn/

I dag ble denne prøvd etter anbefaling herfra, og det ble halleluja-stemning og by-by havreflarn til fordel for denne oppskriften fra nå av! Mandlene ble hakket ganske ujevnt og chunky - helt perfekt. Tviler sterkt på om disse blir liggende til jul, ny bakerunde til uka, tenker jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-22, 00:10   #644
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

I dag ble denne prøvd etter anbefaling herfra, og det ble halleluja-stemning og by-by havreflarn til fordel for denne oppskriften fra nå av! Mandlene ble hakket ganske ujevnt og chunky - helt perfekt. Tviler sterkt på om disse blir liggende til jul, ny bakerunde til uka, tenker jeg.

Så kjekt! Jeg har også tenkt å prøve dem. (Altså å lage. Jeg har foreløpig kun smakt dem.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-22, 05:17   #645
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2022

Har aldri laget havreflarn, eller mandelflarn, men den oppskriften skal jeg prøve!

Skal sende julegaver i dag eller i morgen, og må huske å sjekke om jeg har nok innpakningspapir pluss en passende eske. Pinnekjøtt til julaften er i hus, prisen tilsvarer halve månedsbudsjettet mitt så det bør smake fortreffelig. Strikker fremdeles på sokker til julegaver, men stresser ikke. Jeg rekker det jeg rekker, så er det noen som ikke får i år, så får det bli neste år.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 00:30   #646
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Gaver som skal sendes er bokstavelig talt i boks, julekort inkl.

Etter en liten runde i dag er alle julegaver ordnet (har skåret kraftig ned, så fint få gaver bortsett fra til egne barn), og bortsett fra en er alle pakket inn. Julestrømpegreiene er stort sett i boks, vi kan klare oss fint med slik det er nå, men mulig vi går forbi noe som havner i en strømpe likevel. Mangler et julehefte til hver og mandelgave.

Har ikke kjøpt pinnekjøtt ennå, kikker i ulike butikker for å se hva som finnes av leverandører. Har akkurat lest om 10 dager kontra 6 mnd modning av pinnekjøtt og ble enda mer i tvil. Vossakjøt er foreløpig på topp av det jeg har sett, gullstandard er Evanger pølsefabrikk.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 00:44   #647
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

6 mnd er lenge, var der ikke 3? Det er jo det som er mer vanlig fra gammelt av, mitt ble saltet og hengt til tørk i oktober, slik min far har lært av sin far (eller, han har blandet noe oppskrifter for salting fra sin far og svigerfar, og det var jo på den tiden det ble gjort før også, i forbindelse med slakt, og det er jo ikke i juni.

Men ja. Disse hurtig - tørkingene på 10 - 14 dager har jeg også lest om denne uka. Det er kort tid.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 00:51   #648
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

6 mnd er lenge, var der ikke 3? Det er jo det som er mer vanlig fra gammelt av, mitt ble saltet og hengt til tørk i oktober, slik min far har lært av sin far (eller, han har blandet noe oppskrifter for salting fra sin far og svigerfar, og det var jo på den tiden det ble gjort før også, i forbindelse med slakt, og det er jo ikke i juni.

Men ja. Disse hurtig - tørkingene på 10 - 14 dager har jeg også lest om denne uka. Det er kort tid.

Du har sikkert rett, det kan ha vært 6-8 uker.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 05:53   #649
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Men nå gleder jeg meg i alle fall til jul. Maten!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 05:56   #650
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Sammen med din sida som henger på loftet til pappa, henger også låret. Jeg kjøper et halvt lam, så ei ribbe og et lår. Det holder.

Det er tredje søndag i advent, men enda lengre til jul. I dag skal vi bake julekaker. Og stryke (svigermor har meldt seg frivillig, hun er her på førjulsbesøk) og henge opp julegardiner. Endelig. For i går fikk vi vinduskarmer i de nye vinduene!!!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 08:28   #651
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi er på hytta og det er skikkelig julestemning med snø i trærne og 16 minus ute


Yngste bakte pepperkaker i går. Vi skal hjem i rett tid i dag for jeg har en lefsedeig stående klar til utbaking hjemme

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 09:12   #652
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Det løsna litt på fredag. Hadde kjøpt flere gaver enn jeg trodde. Så de fleste er nå pakket inn, de som skal sendes er puttet i konvolutter og sendes i dag. Jeg har 2 gaver igjen å kjøpe, rett og slett fordi jeg ikke orket å stoppe innom de butikkene som har det.

Så nå kan bare jula komme.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 09:17   #653
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg leste noe her inne på FP om at «det er 3. søndag i advent og ennå lenge til jul», og det festet seg sånn hos meg, for det er så utrolig deilig og koselig å tenke på! Vi sitter her med tente lys, snøen laver ned, og vi har et hav av tid igjen!

Den dumme nyheten er at jeg er syk for andre gang på en måned, og jeg får nok ikke gått på ski. Men jeg trenger heller ikke ha dårlig samvittighet for å ligge på sofaen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 10:56   #654
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.836
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Alle gaver er nå pakket inn. Kalkun og ribbe er klart i fryseren. At av julesnop har vi også klart. Neste uke kjøper vi juletre.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 12:30   #655
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi får julepakke fra jobb på tirsdag. Den inneholder mat og godis, som vanlig, så handler ikke før vi ser hva vi trenger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 18:10   #656
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.917
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Mellomste med barna, samt Eldste har vært på besøk i dag. Så vi har bakt sirupsnitter, lekt, satt berlinerkransdeig, lekt, planlagt julaften, skravla, lekt og kost oss. Jeg skal sette en kakedeig til i kveld. Nevnte jeg at vi har lekt?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 18:27   #657
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Mellomste med barna, samt Eldste har vært på besøk i dag. Så vi har bakt sirupsnitter, lekt, satt berlinerkransdeig, lekt, planlagt julaften, skravla, lekt og kost oss. Jeg skal sette en kakedeig til i kveld. Nevnte jeg at vi har lekt?

Nei, jeg så ikke noe om ar dere har lekt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 18:56   #658
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2022

Baka lussekatter og satte deig til havrekjeks.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 19:00   #659
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg er på vei hjem etter den tradisjonelle førjuls-/bursdagshelga hos min mor, sammen med søstrene mine (bare oss søstrene, uten menn eller barn). Alltid like koselig! Så nå har jeg fått gitt fra meg gavene som skal til alle dem og deres familier, i tillegg til min far, som skal feire hos en av søstrene mine. Og har fått med meg gavene fra dem. Veldig greit å ha en slik deadline for en stor slump med julegver så blir det ikke så mye på slutten.

Helga blir en skikkelig feiring i seg selv, da vi alltid spiser rakfisk fredag kveld (vi alle elsker det, men har familiemedlemmer/menn som ikke liker det, så det blir sjelden ellers) og ribbe på lørdag. Juleøl, akevitt og full pakke, dessert og kaker. Og da stivpynter vi oss alltid, selv om det er bare oss.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 19:30   #660
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi har postet de gavene som skal postes, og er stort sett i boks med alt som skal leveres personlig også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no