Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Innloggingsproblem

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-21, 12:28   #21
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innloggingsproblem

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Fortsatt problemer i dag? Oppetids-varsleren min melder ikke om problemer, den sjekker hvert minutt fra ulike lokasjoner i Europa. Den har sjekket mot et annet domene som er på samme server. Har satt opp en egen sjekk mot FP nå.

I dag kommer jeg inn på telefonen via 4G, men ikke hvis jeg kobler den til wifi. Har ikke prøvd med pc.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 12:30   #22
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innloggingsproblem

Når jeg prøver står det "dette nettstedet er ikke tilgjengelig", og under står det "DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN".

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 12:35   #23
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innloggingsproblem

Kommer fortsatt bare inn med 4G.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 12:40   #24
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innloggingsproblem

Kan se ut som et godt gammeldags DNS-problem der dette avhenger av internettleverandør. FPs DNS har ikke vært endret på noen år, men jeg har lagt på et ekstra sikkerhetslag nå så kanskje det vil tvinge en oppdatering og økt tillit i navnetjenerne. 10min til 24timer til det er aktivt alle steder.

Jeg har ingen problemer. På hjemmenettverket bruker jeg en annen DNS enn den Altibox tilbyr (https://1.1.1.1), og Telenor Mobil ser ut til fungere fint for meg.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 14:10   #25
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Innloggingsproblem

Jeg har ikke kommet inn på flere dager.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 15:20   #26
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innloggingsproblem

Jeg har kommet fint inn i hele dag, både fra wifi og 4g/mobilnett.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 16:00   #27
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innloggingsproblem

Kom ikke inn i går/natt, nå… obviously.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 17:46   #28
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innloggingsproblem

Jeg har også slitt med dette. Jeg kom ikke inn i går og dagen før der. I formiddag var det også problemer, men nå kom jeg heldigvis inn.
Jeg fikk fp-abstinenser her.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 19:17   #29
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innloggingsproblem

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Kan se ut som et godt gammeldags DNS-problem der dette avhenger av internettleverandør. FPs DNS har ikke vært endret på noen år, men jeg har lagt på et ekstra sikkerhetslag nå så kanskje det vil tvinge en oppdatering og økt tillit i navnetjenerne. 10min til 24timer til det er aktivt alle steder.

Jeg har ingen problemer. På hjemmenettverket bruker jeg en annen DNS enn den Altibox tilbyr (https://1.1.1.1), og Telenor Mobil ser ut til fungere fint for meg.

Har ikke hatt problemer siden du la ut dette.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 21:58   #30
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Innloggingsproblem

Ingen problemer i dag her (nytt nettverk)

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 22:33   #31
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innloggingsproblem

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Fortsatt problemer i dag? Oppetids-varsleren min melder ikke om problemer, den sjekker hvert minutt fra ulike lokasjoner i Europa. Den har sjekket mot et annet domene som er på samme server. Har satt opp en egen sjekk mot FP nå.

Ikkje sidan i går, her, nei.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no