Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Er det noe som de fleste jenter på 15 liker?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-22, 13:41   #21
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noe som de fleste jenter på 15 liker?

Gavekort på Hm.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 17:28   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe som de fleste jenter på 15 liker?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det var vel på den alderen at snuppa ble veldig fokusert på «kos». Hun ville blitt kjempeglad for produkter fra Rituals, men te, tekopp, pledd, store kosesokker, myk bukse og sånne ting ville også blitt høyt verdsatt.

Og sovemaske og ansiktsmaske.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 17:48   #23
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe som de fleste jenter på 15 liker?

Gode varme litt fine vanter. Aner ikke hva som er kult

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 17:51   #24
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe som de fleste jenter på 15 liker?

Min datter 15 ønsker seg "pelsvotter" og sky high vannfast mascara. Hun ville også blitt glad for rituals, body shop, smykker, pysj, pledd, led-lyslenke, sminkebørster.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 18:01   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe som de fleste jenter på 15 liker?

Mine jenter (15 og 17) elsker saueskinnsvotter med ull inni. Vanligvis koster de litt mer, men Kid har noen på halv pris, som koster 250 akkurat nå:

https://www.kid.no/interior/homewear...?v=20275200036

Ser de er utsolgt for de brune på nett og i butikkene her i byen, men de grønne har de begge steder. Er fine de også.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 08-12-22 kl 19:41.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 18:36   #26
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe som de fleste jenter på 15 liker?

Alle jentene mine har slike og elsker de.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 21:26   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe som de fleste jenter på 15 liker?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Mine jenter (15 og 17) elsker saueskinnsvotter med ull inni. Vanligvis koster de litt mer, men Kid har noen på halv pris, som koster 250 akkurat nå:

https://www.kid.no/interior/homewear...?v=20275200036

Ser de er utsolgt for de brune på nett og i butikkene her i byen, men de grønne har de begge steder. Er fine de også.

Er de gode og varme? Lurer på om det er noe for min frosne 17-åring.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 21:30   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe som de fleste jenter på 15 liker?

Regner med det. De skinnvottene de har (hatt), og jeg har, er av andre merker, men de er i alle fall gode og varme. Og disse på Kid kjentes like gode ut da jeg så på dem i butikken (noe som overrasket meg litt, siden de var såpass billige).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 08-12-22 kl 21:43.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 10:41   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe som de fleste jenter på 15 liker?

Synes de grønne vottene var kjempefine og tenker at det kan være deler av gaven. Jeg finner noe. Tusen takk for gode forslag!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 10:55   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe som de fleste jenter på 15 liker?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Synes de grønne vottene var kjempefine og tenker at det kan være deler av gaven. Jeg finner noe. Tusen takk for gode forslag!

Det tror jeg blir bra, og med byttelapp er det ganske safe. Kid har jo masse kosetepper o.l. som ungdom i den alderen ofte setter pris på.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no