Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-22, 11:04   #401
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det blå trekket er selvfølgelig utsolgt, og sofaen er på vei ut av sortimentet så det blir ikke å få tak i.

Hvis det er dette så har de visstnok ett igjen i varehuset i Åsane: https://www.ikea.com/no/no/p/stocksu...19741/#content
Kanskje noen kan få kjøpt det der for deg?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 13:05   #402
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg som fjern slekt/familie fått lov å komme med ønsker fra et dødsbo. Gamle folk, med anlegg for kunst og å ta vare på alt. Har fått arvet to pene kåper og noen eldre tekstiler: Kjøkkenhåndklær av lin med monogram! Jeg får nesten vondt av at jeg må kjøre de en runde i vaskemaskinen før de tas i bruk hos oss, for de kommer ikke til å bli like pent strøket/rullet. Men de får et enda lengre liv og gjør nytte for seg.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 15:01   #403
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

I kveld skal jeg hente brukte slalåmstaver, julegave til sønnen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 15:19   #404
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg fikk solgt masse Lego Friends i helgen på en lokal Facebook gruppe. Godt med alt en blir kvitt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-22, 22:05   #405
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Mens jeg har kjøpt en pose brukt duplo. Det bare viste seg at en pose er mer en halv søppelsekk. Så jeg har kjøpt myyyyyyye duplo til lille nevø.

Jaja. Jul og bursdag med en ukes mellomrom, så bare noe lite ulltøy som ikke tar så mye plass til den enedafne da... (for det hadde mannen allerede kjøpt inn før han henter duploen og vi kjenner ingen andre som passer i de klærene.). Jeg er ikke flink til å kjøpe brukt. Gjør det ikke ofte. Og, ehh, gjør et skikkelig kupp (400 kr) når jeg først gjør det.... Der er duplo for langt mer penger.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-22, 23:41   #406
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Duplo må man jo ha mye av for å kunne bygge noe gøy, så det er flott! Hadde blitt veldig glad for brukt Duplo i gave her i huset.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-22, 05:37   #407
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Ja, det er jo gøy med mye, der er togbane også, så jeg tenker det blir mye gøy for ham. Godt svigermor kommer og er nissetransport, han skal feire jul hos henne. For det blir en stoooooor pakke

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-22, 09:20   #408
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ja, det er jo gøy med mye, der er togbane også, så jeg tenker det blir mye gøy for ham. Godt svigermor kommer og er nissetransport, han skal feire jul hos henne. For det blir en stoooooor pakke

Mine brukte togbanen mye, duplo er bra!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 19:59   #409
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.842
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg trenger nye, ikke eksmannifiserte smykker, så jeg ble glad da jeg fant et skikkelig pent sølvarmbånd til 50 kroner på en bruktbutikk jeg ikke har vært på før.

Ellers burde jeg sikkert kvittet meg med noen kjoler, for akkurat der gror det over. Bare at jeg hater "handelsdialog".

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 20:43   #410
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

På finn kan du velge fiks ferdig frakt og levering. Da trenger man ikke å kommunisere.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-22, 20:46   #411
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

På finn kan du velge fiks ferdig frakt og levering. Da trenger man ikke å kommunisere.

Man blir fortsatt pepret med bud som er lavere enn det du selv har valgt. Jeg har bestemt meg for ikke å bruke det valget igjen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 07:48   #412
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Man blir fortsatt pepret med bud som er lavere enn det du selv har valgt. Jeg har bestemt meg for ikke å bruke det valget igjen.

Jeg har solgt sikkert fem ting den siste måneden med fiks ferdig og ikke fått et eneste prutebud. Og man kan jo bare la være å svare på de. Jeg er veldig godt fornøyd med den funksjonen.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 12:37   #413
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Får i grunnen ikke så mye prutebud, nei. Men avviser dem lett. Nå synes jeg at jeg setter prisen ganske lavt i utgangspunktet, halv pris eller mindre. Jeg orker ikke pruting når prisen i utgangspunktet er lav, da gir jeg det heller bort til noen andre, kjenner jeg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 21:45   #414
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Vi har jo flytta nå, så jeg har kjøpt både bokhylle, to speil og en hylle på barnerommet på finn. Veldig fornøyd!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 22:20   #415
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg synes fiks ferdig-løsningen på Finn funker kjempefint!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-22, 12:19   #416
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Ikke kjøpt, men solgt. Har gruet meg til å selge for jeg hører så mange kipe historier om salg på finn. Jeg er ikke glad i kluss og rot. Men det gikk kjempefint og inspirerer til å gjøre det igjen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-22, 13:22   #417
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har solgt masse og har aldri hatt problemer. Man kan jo gi vurderinger, og folk som har flere gode vurderinger er det som regel ikke noe tull med.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-22, 15:02   #418
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg får ikke solgt. Selv med pris langt ned på neste nye ting.
Det jeg gir bort blir jeg sittende med for de som sier de kommer, de kommer ikke.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-22, 23:17   #419
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Har lagt ut et par annonser for en slektning og har planer om å kjøpe en brukt julegave (til) på Finn. Har favorittmerket 3-4 som har det jeg vil ha.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-22, 01:11   #420
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.842
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Nå har jeg raidet bruktbutikker igjen, og er ganske så fornøyd. Fin retrokommode har flyttet inn i stua. Godt med flere skuffer, for system og lagringsplass er vanskelig hos meg. Og 300 kroner var ikke mye. (Halv pris på alt i bruktbutikken.) Og så er jeg blitt gammel dame som fråtser i blomstrete, gullete porselensskåler, lysestaker, nips og naps som frister. Ja, og så fant jeg flotte skøyter med regulerbar størrelse til jentungen. Akkurat i tide til å ta i bruk skøyteisen på vanna her vi bor.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no