Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Er VGS-elever «student» på Værnesekspressen?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-22, 21:01   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.934
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Er VGS-elever «student» på Værnesekspressen?

Hun har digital skole-id som det står student ID på. Noen som vet?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 21:15   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er VGS-elever «student» på Værnesekspressen?

Mellom Trondheim og Værnes? Det er ikke bedre med tog da? ca 44 kr pr vei.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 21:16   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er VGS-elever «student» på Værnesekspressen?

Jeg bruker buss 70 og AtB appen. 40,- for voksen. Sj tog kjører hver time til samme pris. 129,- for student ser jeg, sist jeg spurte måtte jeg betale full pris for barna også.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-22, 08:56   #4
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.934
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er VGS-elever «student» på Værnesekspressen?

Jo, men det er ikke dette jeg lurer på. Jeg lurer på om noen vet om man som VGS-elev går som student (i forhold til pris) på Værnesekspressen. Som VGS-elev har man en skoleidentifikasjon som sier "Student ID".

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-22, 09:05   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er VGS-elever «student» på Værnesekspressen?

https://www.vaernesekspressen.no/no/...C3%A5ende+elev
Om jeg klikker på linken, kommer jeg hit:
https://www.lavprisekspressen.no/no/...ttinformasjon/

Sitat:

Studentbillett gis bare til studenter/elever som er 16 år og eldre og som kan fremvise gyldig skole eller studentbevis (Universitetet, høyskoler, akademier, elever ved offentlige skoler og godkjente privatskoler av lignede art av de offentlige.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-22, 09:21   #6
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.934
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er VGS-elever «student» på Værnesekspressen?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

https://www.vaernesekspressen.no/no/...C3%A5ende+elev
Om jeg klikker på linken, kommer jeg hit:
https://www.lavprisekspressen.no/no/...ttinformasjon/

Ah! Takk! Jeg har lett og lett og ikke funnet noe, men der var det jo.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no