Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-22, 08:27   #1
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

Jeg kjenner at jeg har overskudd til litt ekstra rydding. Etter moren min finnes det fortsatt endel strikkeprosjekter i delvis ferdig tilstand. Finnes det noen som ønsker å ta over prosjekter? Er det beste å rekke opp og selge som garnpakker ?

Eller er det beste å bare kaste disse prosjektene?

Syns det ville være synd å kaste kvalitetsgarn.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 08:37   #2
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

Jeg spurte det lokale korpsets damegruppe om de ville ha mammas uferdige prosjekter, og de ble glade og fullførte prosjektene på strikkekveldene sine. Jeg antar de solgte det på julemessa etterpå, det er det de strikker for.


Sist redigert av banana : 27-08-22 kl 13:10.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 08:54   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

Jeg tror ikke jeg ville betalt for verken opprekksgarn eller for å overta et påbegynt prosjekt, men mange vil helt sikkert bli glad for å FÅ det. Gi det bort gratis.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 08:59   #4
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

Har sett slike halvferdige prosjekter til salgs for en billig penge hos Fretex o.l Da blir det jo litt kroner til et godt formål. Du må i alle fall ikke kaste det!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 09:27   #5
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

Gi det bort gratis Tror ikke det finnes et betalingsvillig marked for verken påbegynte prosjekter eller opprekksgarn.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 11:17   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

Hør på lokale husflidslag, eldresentre hvor de har salg til julemarked, evt legg ut på Finn.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 15:24   #7
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

Da tror jeg at jeg legger det ut på finn, gratis mot avhenting og ser om det blir borte. Hvis ikke prøver jeg å gi garnet til SFO eller barnehage i nærheten.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-22, 20:52   #8
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

Det finnes et marked for å gi bort delvis ferdige prosjekter på finn. Jeg la ut annonsen og fikk flere henvendelser på den første annonsen. Den ble hentet mindre enn 30 min etter at jeg la den ut.

Spent om garn jeg har lagt ut for salg også lar seg avhende.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-22, 10:39   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

Jeg hadde nok startet med å spørre folk jeg kjenner som strikker, om de ville ha det. Ellers tror jeg gi bort på Finn eller til bruktbutikk er mest aktuelt. Jeg hadde ikke betalt for halvferdig strikketøy eller opprekksgarn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-22, 12:46   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

De uferdige strikkeprosjekter er viet en bok. Det er noe vakkert over det som aldri ble.

http://http://www.magikon.no/wp/fors...kari-steihaug/

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-22, 22:26   #11
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

Jeg har solgt en halvferdig genser engang for garnprisen., men det var en av disse måderne genserne som mange vil ha.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-22, 21:45   #12
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det et marked for delvis ferdig strikk

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg hadde nok startet med å spørre folk jeg kjenner som strikker, om de ville ha det. Ellers tror jeg gi bort på Finn eller til bruktbutikk er mest aktuelt. Jeg hadde ikke betalt for halvferdig strikketøy eller opprekksgarn.

Jeg solgte garnpakken med ubrukte nøster, og så lot jeg den halve bolen pluss 2 halvstrikkede nøster følge med på kjøpet. Jeg vet jo ikke hva kjøperen velger å gjøre med det som er strikket.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no