Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-21, 00:24   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter?

Jeg er ute etter et skilt å henge på døra, "ute en tur, plutselig tilbake", i bloggknappformat. Altså ikke å slette hele greia eller fjerne kontaktene, bare legge den usynlig og passiv en stund, uten at det ser ut som om jeg plutselig har stengt ute enkeltbrukere, liksom. En anti-dramaqueen-pauseknapp.

Går det?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-21, 01:10   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er ute etter et skilt å henge på døra, "ute en tur, plutselig tilbake", i bloggknappformat. Altså ikke å slette hele greia eller fjerne kontaktene, bare legge den usynlig og passiv en stund, uten at det ser ut som om jeg plutselig har stengt ute enkeltbrukere, liksom. En anti-dramaqueen-pauseknapp.

Går det?

Da er det kanskje helt feil tidspunkt å spørre pent om å få tilgang til bloggen din?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-21, 08:42   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter

Hehe- det tenkte jeg også

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Da er det kanskje helt feil tidspunkt å spørre pent om å få tilgang til bloggen din?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-21, 09:04   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter

Skal du sette den så på pause at ingen får se i den? - Inne på bloggpanel kan du jo krysse av for at de i kontaktlista di "Kan se bloggen" og "Kan kommentere på innlegg" (husker ikke helt ordlyden selv om det er to min siden jeg sjekket *popcornhjerne*)

Evt om du fjerner noen fra kontaktlista, så får de jo ikke melding om det da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-21, 10:46   #5
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter

Eller bare lage et innlegg «pause, kommer sterkere tilbake»?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-21, 19:27   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter

Dette er altså da ikke mer dramatisk enn at jeg må ha skjerpa fokus og prøver å kutte distraksjoner, og så hadde jeg altså da bare lyst til å "lukke døra til rommet mitt" så lenge, og synes løsningen med både å skrive et "snart tilbake"-innlegg er vanskelig for hvor lenge skal DET stå, da, før jeg lukker, og så plutselig er det en som ikke har sett det og som prøver å gå inn og tror at det er DEN ENE brukeren som er utestengt og så blir'e drama og grining og det orker jeg ikke.

Så jeg har da bare lukka for innsyn over hele fjøla nå, og så kan dette være fraværsmeldingen min for en uke eller en måned eller whatnot, og så er det ingen som blir lei seg eller bekymra eller no.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-21, 21:34   #7
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter

Bekymra er vel fortsatt greit, om ikke lei seg.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-21, 22:30   #8
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.014
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter

God pause.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 11:57   #9
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter

God pause!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-21, 17:00   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter

god pause!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-21, 17:56   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter

"Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Maverick igjen."

Da legger jeg inn her i stedet: God pause. Og så ser jeg frem til at du kommer tilbake når du er klar for det.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no