Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dvaske armer? Topper uten erme?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-07, 20:36   #21
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Uff ja..
Men kunne trengt mage og rompe i samme slengen jeg da..

Lurer på hvor mange pushups jeg klarer jeg....

:sjekke:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 20:37   #22
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Med knærne nedi så ble det jo en del...
Men uten... Negativ.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 20:43   #23
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Med knærne nedi så ble det jo en del...
Men uten... Negativ.



Jeg har enda ømme muskler etter treningen på onsdag, så jeg tror jeg står over i dag!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 20:47   #24
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.136
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Melder meg inn i klubben, men bruker likevel tipper uten erm.

Jeg er elendig på pushups og. Selv om jeg har knærne nedi.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 20:50   #25
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Jeg synes ikke det er veldig pent. Men mener ikke at man må unngå singleter av den grunn. Det går ganske kjapt å stramme opp overarmer da synes jeg. Ihvertfall på meg som er 25, vet ikke med dere over 30.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:00   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jeg synes ikke det er veldig pent. Men mener ikke at man må unngå singleter av den grunn. Det går ganske kjapt å stramme opp overarmer da synes jeg. Ihvertfall på meg som er 25, vet ikke med dere over 30.

Hva med oss over 40, da? Hm?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:14   #27
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hva med oss over 40, da? Hm?

Kjeledress.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:20   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Burka er kanskje det aller greieste, egentlig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 22:41   #29
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Kanskje vi skal ha en push-up tråd.
Jeg kunne trengt å trene armer. Er "stein" i beina og underkroppen og gele i overkroppen.

Men det anbefalles IKKE å smelle på 20 kg. ekstra for å få fortgang i sakene. Jeg hadde nemlig litt dårlig tid på onsdag, og la på 20 kg. ekstra for å ta færre repetisjoner. Nå sitter jeg her da, med en ubrukelig høyrearm. Makan til idiotisk damemenneske.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 22:41   #30
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Forresten har jeg ikke tenkt tanken at jeg ikke kan bruke topper uten ermer.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 09:39   #31
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Men det anbefalles IKKE å smelle på 20 kg. ekstra for å få fortgang i sakene. Jeg hadde nemlig litt dårlig tid på onsdag, og la på 20 kg. ekstra for å ta færre repetisjoner. Nå sitter jeg her da, med en ubrukelig høyrearm. Makan til idiotisk damemenneske.

Jeg setter ikke min fot i et helsestudio så det der er ikke en problematikk.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 12:14   #32
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Melder meg også inn i klubben! Jeg pleier ikke å bry meg om mine egne dvaske, bleike armer før jeg ser dem på bilder.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 20:29   #33
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg setter ikke min fot i et helsestudio så det der er ikke en problematikk.

Jeg trener ikke i ett helsestudio jeg heller. Men vi har ett treningsrom på jobben, og der er det endel vektaparater, tredemølle, spinningsykkel og stepmaskin. Egentlig veldig ok. Jeg trener der hver onsdag rett etter jobb. Veldig greit. Da er jeg ferdig med treningen før jeg henter Jonas, og før jeg spiser middag. Da kan rompa sitte godt plantet i sofaen resten av kvelden, med GOD samvittighet.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 12:49   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dvaske armer? Topper uten arm?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Får bare være stygg, jeg da, som aldri får farge. Ja ja, da bidrar jeg i det minste til at andre føler seg vel.

You and me .

Og når jeg er så blåhvit som jeg er, så vises det jammen fort om man ikke klarer smøre heeeelt jevnt med de kremene og .

Men jeg bruker topper uten ermer uansett. Med tanke på hvor mange kg jeg har gått ned er det forholdsvis lite dvask. Men helt stram er det nok ikke .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no