Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-19, 23:33   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Eldste hadde malt et nydelig Mummi bilde til meg og rammet inn. Hun er kunstnerisk og flink.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 23:36   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg pleier å ha full oversikt over gavekjøp og ble så overrasket når jeg åpnet pakke fra mannen og det var trådløse øreplugger.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-19, 01:15   #23
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg fikk en nydelig garnbolle, dreiet i ask av en flink mann her på stedet. Den fikk jeg av foreldrene mine, og jeg ble glad fordi de hører på hva jeg ønsker meg.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-19, 07:57   #24
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Fikk en eske pyntet med julenisseglansbilde. Inni lå det sammenrullet ark,ett brev. Det var "gavekort" på venninnedate, ut å spise med en god venninne. Ei jeg treffer sjeldent men snakker mye med på snap, ei som gang etter gang er der, stiller opp når det virkelig gjelder. Det stod ett nydelig dikt om vennskap også, om hva jeg betyr. Jeg begynte seriøst å stortute. Fineste gaven noen sinne tror jeg.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-19, 09:03   #25
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

En hårspenne med masse bling. Fordi den var så blingy. :skjære:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-19, 09:38   #26
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Gavene fra ungene, fordi det ligger omtanke i dem og de har notert seg ting gjennom året som jeg har nevnt: En mummi-drikkeflaske fra Frøkna og en vase og et gryteunderlag fra Herremannen. Jeg ble også glad fordi de hadde brukt mindre penger enn i fjor.

__________________
2001 og 2001

Sist redigert av Stompa : 26-12-19 kl 10:51.
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-19, 09:43   #27
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Trådløse ørepropper fra mannen og piggløpesko fra mamma. De siste kjøpte jeg selv, så ikke en overraskelse, men superfornøyd! Og så et veldig fint honninglys fra minsten min.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-19, 10:16   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

En nær venninne skal gjennom omfattende behandling for alvorlig sykdom nå om få dager. Jeg holder på å lage en liten gavepakke til henne. Kan dette være noe tro?

Jeg ville satt veldig pris på å få en slik bok. Jeg ga den bort selv til noen jeg er glad i, og mottakeren er svært begeistret over innholdet, ble jeg fortalt da jeg var på besøk til ham i går.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-19, 10:25   #29
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.239
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

En 200 lapp brettet som et hjerte og limt på et kort med teksten, takk for at du tar vare på meg

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-19, 22:26   #30
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg ble veldig glad for hjemmestrikkede votter som søsteren min hadde strikket i eksakt samme gulfarge som favorittlua mi.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-19, 22:47   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Det er sjelden jeg blir så rørt at jeg gråter i andres selskap, men i år ble det sipping.
Vi mistet hunden vår i mars. Til jul fikk jeg nydelige tovede votter med nålefiltet motiv av hunden. Det er så likt at det er helt skummelt, jeg fatter ikke at det går an. Det er den fineste, mest personlige og mest omtenksomme gaven jeg noen gang har fått.

Og så fikk jeg en liten gave med er nydelig rørende kort av niesen min. Hun skrev så personlig og det var så fine ord at jeg ble helt satt ut.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-19, 22:49   #32
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg ble mest glad for et pizzastål, for det har jeg ønsket meg lenge.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-19, 23:01   #33
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Det høres sikkert rart ut, men av svogeren min og samboeren hans fikk jeg en Lego-eske. Jeg elsker Lego og sier det hver gang noen spør hva jeg ønsker meg, men får alltid til svar at det kan man ikke kjøpe til voksne. Nå fikk jeg det uten at de har spurt hva jeg ønsker meg engang.

Men den gavene jeg ble aller mest glad for var ikke til meg. Sønnen min ga mannen min en kopp med tekst på, og det var virkelig rørende. I tillegg ble sønnen så glad at han begynte å gråte av gaven han fikk av oss.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-19, 08:45   #34
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Billetter til Chess på nyåret til mannen og meg fra alle tre barna sammen, etter ønske, men like fullt veldig fin og høyt ønsket gave.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-19, 09:32   #35
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.118
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Mamma har strikka Mariusgenser til meg og den ble jeg utrolig glad for. Den er både veldig fin og mamma er ingen superstrikker så det har vært mye jobb med den for henne.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-19, 11:34   #36
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg ble veldig glad for en bok jeg ønsket meg - men det beste på julaften i år var ansiktet til 17-åringen da han fikk Nintendo Switch. Det hadde han ønsket seg veldig men virkelig ikke ventet å få og det ansiktet... Han ble så glad, kastet seg om halsen på meg og greier. Deilige, store, lille ungen min.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-19, 19:11   #37
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.442
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg ble veldig glad for to julekuler fra sønnen min som han hadde gått til yndlingsbutikken min og kjøpt for sine egne penger. Han synes selv at sånt er tull og fjas og alt for dyrt, men visste at jeg kom til å bli glad. <3

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-19, 21:29   #38
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Et innrammet trykk av Cliff Kibuuka, fra kjæresten. Det er fiiiint, og jeg likte at hun har husket det siden jeg viste henne kunstnerens instagramkonto en gang i sommer. For ikke å snakke om at bildet befant seg i Uganda og ble levert via via.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-19, 21:35   #39
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg ble rørt av at Ullungen hadde kjøpt Lisa Aisatos "Livet - illustrert" til meg. Vi har snakket om den boken, og inni er det en tegning vi kjenner fra før; det er som å se henne da hun var liten. Og hun hadde skrevet så fint til meg inni boka.



Jeg fikk også en ring fra kjæresten min som jeg ble veldig glad for. Jeg bruker nesten aldri smykker, men denne har jeg hatt på fingeren siden jeg pakket den opp julaften. Jeg blir lykkelig hver gang jeg kjenner den, og ser den.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-19, 22:26   #40
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg fikk så mye fint i år, alt jeg ønsket meg egentlig. Fikk en kul "kulerobot" som kan programmeres av gutta. Og så hadde minste funnet en notatbok med noe som han syntes så ut som stjernetegn på utsiden. Det passet til meg sa han. Jeg elsker alt som har med verdensrommet å gjøre. Den yngste broren min hadde kjøpt en NASA hettegenser og et astronautlys til å ha på PCen. De to tingene satte jeg også veldig pris på.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no