Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Dine beste internettradioer

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-19, 13:34   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dine beste internettradioer

Jeg liker radio med passe mengder snakking og musikk, og leter etter den ultimate radiostasjonen. På norsk radio er det tilnærmet P13, men jeg orker ikke gutta i radioresepsjonen, og dessverre er det ofte de som holder på når jeg vil høre på radio.

Jeg vil ha noe med god musikk (ikke kommershelvete), gjerne morsom eller god skravling, og trenger ikke være dypt, men gjør ikke noe at det er det.

Så hva hører du på?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-19, 13:44   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste internettradioer

Ingen har laget en perfekt kanal for meg, dessverre.

Enten er det for mye pop, for mye bråk eller for mye rar og utilgjengelig musikk, jeg liker mange av de litt dokumentariske og "gode samtaler"-programmene på P2, men av og til blir det virkelig for støvete og, igjen, for mye RART, innimellom er det gode samtaler på P1, men det drukner i skvaldring, P3 bråker for mye, Radioresepsjonen er bare mas, og ingen av de kommersielle er aktuelle. (Radioreklamer må være spesialdesignet for å drive meg fra vettet!).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-19, 13:57   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste internettradioer

Det er litt der jeg er også. Jeg liker studentradio da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-19, 14:32   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste internettradioer

Jeg hører på radio metro, siden jeg ikke har DAB. Men det kan vel ikke anbefales på noen som helst måte.

Jeg hører egentlig bare på p3morgen, ellers går det i podcast eller spotify. Men jeg savner radio litt, så jeg henger her for tips.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no