Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan lage pdf-fil?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-08, 23:29   #1
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan lage pdf-fil?

Er vant til word-dokument, men har fått beskjed om å lage pdf-filer istedet - med og uten bilder.
Hvordan gjør jeg det?
Jeg åpner jo mottatte pdf-filer i Adobe, men hvordan lager jeg sånne slev?

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 23:47   #2
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.152
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan lage pdf-fil?

Word - skriv ut (print) - i stedet for skriver, velg pdf-writer.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 00:22   #3
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan lage pdf-fil?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Word - skriv ut (print) - i stedet for skriver, velg pdf-writer.

Joda, men du må installere en pdf-skriver først. F.eks. Cute pdf.

  Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 00:23   #4
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.152
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan lage pdf-fil?

Ikke helt sikker på at det er nødvendig, faktisk.

Jeg har selv en pdf-writer som jo er nødvendig for å kunne bruke "save as pdf", men print burde gå.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 00:29   #5
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan lage pdf-fil?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Ikke helt sikker på at det er nødvendig, faktisk.

Jeg har selv en pdf-writer som jo er nødvendig for å kunne bruke "save as pdf", men print burde gå.

Jeg har ikke Vista, men med XP og Office 2003 er det ikke mulig å lage pdf-filer uten en pdf-skriver installert.

  Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 01:48   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lage pdf-fil?

Det ligger et konverteringsverktøy du kan bruke online.
Evt du kan laste ned en http://www.primopdf.com/

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 01:48   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lage pdf-fil?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg har ikke Vista, men med XP og Office 2003 er det ikke mulig å lage pdf-filer uten en pdf-skriver installert.

Det må lastes ned ja.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no