Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-25, 19:58   #421
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 50
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19

At eg, tjukkebollafeita, fann ei Levisbukse som berre var heilt fantastisk god å ha på.

Gammel 14-04-25, 21:04   #422
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Å finne bukser som passer er faktisk et av livets største gleder .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-25, 22:12   #423
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt ikke mindre enn tre fine sommerkjoler i dag. Jeg går aldri med kjole. Planen er å endre på det i år.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-25, 22:15   #424
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har kjøpt ikke mindre enn tre fine sommerkjoler i dag. Jeg går aldri med kjole. Planen er å endre på det i år.

Dette gjorde meg glad!

Gammel 15-04-25, 12:19   #425
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går kveld var jeg på en ganske deilig tur med hesten "min" og glemte et øyeblikk at jeg ikke er tenåring lenger, så jeg tok barbakspad uten stigbøyler i stedet for sal - det har jeg gjort en del før, men det er _lenge_ siden jeg har gjort det på tur med en del fart og galopp, så der fikk jeg testa balansen så til de grader.

... og merket umiddelbart etterpå at "dette kommer jeg til å angre på i morgen", men det var SÅ gøy å galoppere i full fart på uansvarlig tenåringsvis, så selv om jeg kanskje angrer bittelitt så var det verdt det allikevel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-25, 13:30   #426
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

I går kveld var jeg på en ganske deilig tur med hesten "min" og glemte et øyeblikk at jeg ikke er tenåring lenger, så jeg tok barbakspad uten stigbøyler i stedet for sal - det har jeg gjort en del før, men det er _lenge_ siden jeg har gjort det på tur med en del fart og galopp, så der fikk jeg testa balansen så til de grader.

... og merket umiddelbart etterpå at "dette kommer jeg til å angre på i morgen", men det var SÅ gøy å galoppere i full fart på uansvarlig tenåringsvis, så selv om jeg kanskje angrer bittelitt så var det verdt det allikevel.

Ingenting er som den gleden som smerter litt i etterkant, men det var verdt det!

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-25, 16:21   #427
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det høres helt herlig ut. Skulle ønske jeg også turde....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 12:51   #428
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Gåtur til jobb med snusende hund og Bowie på øret.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 13:12   #429
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tatt ut stiftene fra magen etter operasjonen for to uker siden, og alt ser veldig bra ut heldigvis. Så da er det bare å øve seg på å leve uten galleblære. De første to ukene har fått fint.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 15:04   #430
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Påskeferie!

Gammel I går, 15:24   #431
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det høres helt herlig ut. Skulle ønske jeg også turde....

Jeg har hatt noen hester i mitt liv hvor jeg ikke hadde tatt den sjansen, altså. Hun jeg rir nå er både fornuftig og modig, så ikke like stor sjanse for at hun får panikk av en plastikkpose og bukker og styrer og slikt.

Anbefaler på generell basis å ri masse uten stigbøyler da, jeg gjør det ofte på bane for grunndressurterping, gjør underverker for både sits og balanse egentlig.

Legger inn bonusbilde av datteren som rir barbak på hesten jeg får låne, dette er halvannet år siden:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 21:08   #432
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I serien «ting jeg ikke visste at jeg kunne savne»: jeg svetter igjen! Svettingen forsvant med håret, og det har tatt tid før det har kommet tilbake. Det er veldig ubehagelig å trene og bli kokvarm, spesielt i hodet, uten at svette kan kjøle ned. Men nå kommer det tilbake! Og det gjør trening veldig mye greiere.

Hipp hurra.

Gammel I dag, 11:22   #433
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det var sååååå digg å ikke svette. Jeg har alltid blitt veldig varm i hodet ved trening, så merket ikke så stor forskjell der. Jeg svetter generelt mindre nå enn før kreft.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 11:36   #434
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Vi tar sjansen på å dra til Trondheim på hotell i natt. Vi har gjort det tidligere, da har vi lagd middag klar til de før vi drar.
Men nå ville de gjøre det selv, og Lillesøster har lagd mye middag de siste ukene, og Storebror har lagd sine egne middager på boligen i det siste.

Så nå står ting klart, men skriftlig instrukser til Storebror, og de to andre har fått beskjed om å hjelpe han med å lese.

Denne gangen har vi ingen i umiddelbar nærhet som vi har avtalt "backup" med, det har vi hatt de to andre gangene, og vi har vært mye nærmere.
Men har ei venninne som er hjemme, så vet at hun kan kjøre hit hvis det trengs.

Jeg har nesten litt dårlig samvittighet, men vi trenger dette veldig. Og de er 19, straks 18 og 15 år, og perlevenner, så tror dette skal gå veldig fint.
Og det er noe de vokser veldig mye på.

Og ikke minst gjør det at jeg har bittelitt mer overskudd etterpå.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 14:20   #435
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Gåtur til jobb med snusende hund og Bowie på øret.

Herlig at det fortsatt finnes folk som husker og hører på David Bowie.

Jeg har bakt brød i dag og det var vellykket. Siste årene har jeg ikke hatt helt teken på brød, så jeg ble ganske lykkelig over at det ble helt som det skal.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 14:52   #436
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sesongåpning på Liseberg. Jeg har med meg en svært lykkelig knerten, og jeg koser meg fælt selv også. Selv om jeg tar litt færre attraksjoner.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.