|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#422 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Å finne bukser som passer er faktisk et av livets største gleder |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg har kjøpt ikke mindre enn tre fine sommerkjoler i dag. Jeg går aldri med kjole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19I går kveld var jeg på en ganske deilig tur med hesten "min" og glemte et øyeblikk at jeg ikke er tenåring lenger, så jeg tok barbakspad uten stigbøyler i stedet for sal - det har jeg gjort en del før, men det er _lenge_ siden jeg har gjort det på tur med en del fart og galopp, så der fikk jeg testa balansen så til de grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Ingenting er som den gleden som smerter litt i etterkant, men det var verdt det!
![]() |
#427 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Det høres helt herlig ut. Skulle ønske jeg også turde.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg har tatt ut stiftene fra magen etter operasjonen for to uker siden, og alt ser veldig bra ut heldigvis. Så da er det bare å øve seg på å leve uten galleblære. De første to ukene har fått fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Påskeferie!
![]() |
#431 |
|
Jeg har hatt noen hester i mitt liv hvor jeg ikke hadde tatt den sjansen, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19I serien «ting jeg ikke visste at jeg kunne savne»: jeg svetter igjen! Svettingen forsvant med håret, og det har tatt tid før det har kommet tilbake. Det er veldig ubehagelig å trene og bli kokvarm, spesielt i hodet, uten at svette kan kjøle ned. Men nå kommer det tilbake! Og det gjør trening veldig mye greiere.
![]() |
#433 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg synes det var sååååå digg å ikke svette.
![]() |
![]() |
#434 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Vi tar sjansen på å dra til Trondheim på hotell i natt. Vi har gjort det tidligere, da har vi lagd middag klar til de før vi drar.
![]() |
![]() |
#435 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Herlig at det fortsatt finnes folk som husker og hører på David Bowie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Sesongåpning på Liseberg. Jeg har med meg en svært lykkelig knerten, og jeg koser meg fælt selv også. Selv om jeg tar litt færre attraksjoner.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|