Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kostnad for sommerferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Kostnad for sommerferie - reise og bosted
0 - 9 999 26 14,77%
10 000 - 19 999 36 20,45%
20 000 -29 900 37 21,02%
30 000 - 39 999 34 19,32%
40 001 - 60 000 24 13,64%
60 001 - 80 000 12 6,82%
80 001 - 100 000 3 1,70%
100 000 eller mer 4 2,27%
Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-14, 14:59   #101
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Ja, klart, men det var ikke helt poenget mitt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 15:03   #102
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Jeg prøver å få klarlagt hva poenget ditt var.

Altså; det er faktisk ganske godt gjort å klare å bruke så mye penger på 3 uker i Bulgaria, og det var dét Toffen kommenterte også. Hvis du ekstrapolerer kommentaren til en hvilken som helst charterdestinasjon, og legger på litt survilje, kan du sikkert få den til å fremstå kjip, men det krever faktisk litt effort.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 15:11   #103
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg prøver å få klarlagt hva poenget ditt var.

Altså; det er faktisk ganske godt gjort å klare å bruke så mye penger på 3 uker i Bulgaria, og det var dét Toffen kommenterte også. Hvis du ekstrapolerer kommentaren til en hvilken som helst charterdestinasjon, og legger på litt survilje, kan du sikkert få den til å fremstå kjip, men det krever faktisk litt effort.

Jeg så jo hvem som skrev den og hvem som var mottaker, men jeg tenkte at jeg vel egentlig ikke syntes det var så skrekkelig dyrt. Bare flybillettene herfra kommer nemlig på over 20000 kr for to voksne og to barn. Og så skal man ha leiebil og grei bolig i tre uker oppå der. (Og når jeg bestiller er det tre voksne og tre barn). Men igjen, jeg kan ikke det der med å fikse sånne superbillige ferier.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 15:12   #104
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Haha, ok. Klarer ikke å forklare bedre nå, kjører bil på humpete vei.

Kort og generelt poeng:
-nedlatenhet mot folk som velger å bruke mye penger på charter
-ikke alle har mulighet til å finne billige billetter
-noen tar valg/ har kriterier som gjør at det blir dyrere
-bosted er mer avgjørende enn mange østlendinger ofte forstår

Dette er ingen kommentar til Toffens kommentar, men en generell oppfatning.


Sist redigert av Hyacinth : 28-02-14 kl 15:20.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 15:38   #105
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Jeg er først og fremst syrlig mot bransjen, Hyacinth. Jeg mener de ofte tar seg vanvittig godt betalt for charterpakkene. Selv om man hadde betalt 20 000 for flybillettene til Bulgaria (tok jeg nok i nå?), er det imponerende godt gjort å komme opp i ytterligere 20 000 for losji. For man kan bo veldig fint for f.eks. 500/natt i Bulgaria (jeg har reist en del der selv). Noen tjente altså hinsides godt på Candy her. Og siden jeg kjenner Candy og hennes vanlige reisevaner, var jeg ikke så bekymret for å si det heller.

Pluss at Bulgaria er en av mine personlige kjepphester. Det er jo et fantastisk land, masse fine steder! Og så insisterer folk på å vagle seg opp i noen få resorts som bulgarere oppriktig advarer deg mot om du spør dem! Det er sannelig et schizofrent reisemål!

Såpass arrogant er jeg gladelig.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 15:46   #106
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Bransjen stinker ofte, det er jeg enig i.

Samtidig er det slik at alle ikke har noe valg. Det i seg selv er jo trist. Da vi ønsket å dra til Menorca, var charter eneste aktuelle alternativ mtp transport. Heldigvis var det en helt ok opplevelse fordi det knapt er andre folk der.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 15:55   #107
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er først og fremst syrlig mot bransjen, Hyacinth. Jeg mener de ofte tar seg vanvittig godt betalt for charterpakkene. Selv om man hadde betalt 20 000 for flybillettene til Bulgaria (tok jeg nok i nå?), er det imponerende godt gjort å komme opp i ytterligere 20 000 for losji. For man kan bo veldig fint for f.eks. 500/natt i Bulgaria (jeg har reist en del der selv). Noen tjente altså hinsides godt på Candy her. Og siden jeg kjenner Candy og hennes vanlige reisevaner, var jeg ikke så bekymret for å si det heller.

Pluss at Bulgaria er en av mine personlige kjepphester. Det er jo et fantastisk land, masse fine steder! Og så insisterer folk på å vagle seg opp i noen få resorts som bulgarere oppriktig advarer deg mot om du spør dem! Det er sannelig et schizofrent reisemål!

Såpass arrogant er jeg gladelig.

Som du ser over, nei, du tok ikke i mhp flybilletter jeg sjekka isted hva det koster herfra. Men at bransjen tar seg godt betalt til tider, det er jeg sikker på.

Mine reisevaner er sånn at enten vil jeg ha charter full pakke med all inclusive og følge til døra. Det er dyrt, men det kan jeg være villig til å betale for hvis det er avslapning på tross av små barn som er poenget med turen. Ellers vil jeg bestemme mer selv og da vil jeg som regel ikke ha charter. Så det å sjekke charterselskapenes priser på mer vanlige turer har jeg i grunnen aldri gjort. Men jeg vet jo at endel bestiller kun flybillettene gjennom charterselskapene fordi det kan være veldig mye billigere enn rutefly.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 15:55   #108
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Og. 500 pr natt er jo 12000 på tre uker. Det baller fort på seg på ferie. Selv om det er mye mer moro å dra på egenhånd (og etter mine egne preferanser det eneste som er aktuelt), så er jeg ikke uten videre med på at det alltid er mye billigere andre steder for folk flest. Jeg regner deg som et unntak, Toff, for du bruker nok mye tid på å lete. (Det gjør forøvrig vi også, skjønt kanskje ikke like mye, og jeg river meg i håret over priser.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 16:01   #109
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Selvfølgelig er det ikke alltid mye billigere å organisere selv, og det har jeg da vitterlig aldri sagt heller. Men i lavkostland som Bulgaria er det det, og der mener jeg også masseturismen er stygg og destruktiv. Der har du villkapitalismens nydelige bearbeiding av det (også tvilsomme) prosjektet kommunistene startet. Nydelige kystområder er utbygd på helt forferdelige måter, og pengene går antagelig i stor grad ut av et land som virkelig, virkelig trenger dem sårt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 16:32   #110
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Vi har siden høsten 2007 kjøpt flybilletter, leiebil og hotell på egenhånd. 14 dager i skolens sommerferie har aldri kostet mer enn 25.000,-. Sparte 10.000,- på StarTours pris til Sardinia på samme tid og sted. Sparte litt mer da vi bodde på hotel StarTour tilbyr på Mallorca.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 16:36   #111
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Jeg har heller ikke sagt at du har sagt det, men det hevdes iblant her inne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 16:38   #112
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Vi har siden høsten 2007 kjøpt flybilletter, leiebil og hotell på egenhånd. 14 dager i skolens sommerferie har aldri kostet mer enn 25.000,-. Sparte 10.000,- på StarTours pris til Sardinia på samme tid og sted. Sparte litt mer da vi bodde på hotel StarTour tilbyr på Mallorca.

Vi drar heller ikke ofte på charter, så jeg prøver ikke å forherlige bransjen. Men dine priser er ofte priser man typisk ser fra Oslo.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 16:41   #113
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Katta: Vi var på Tenerife for to uker siden. Apollo fløy oss dit for 1500 t/r. Rutefly var ikke i nærheten. Dessuten går det ikke direkte rutefly.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 21:14   #114
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi drar heller ikke ofte på charter, så jeg prøver ikke å forherlige bransjen. Men dine priser er ofte priser man typisk ser fra Oslo.

Jepp, det er riktig at vi reiser fra Gardermoen, Rygge eller Sandefjord. Til sommeren vil vi reise med en familie fra Trondheim, det ligger an til at de kjører til Gardermoen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 23:20   #115
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Jeg synes foresten at det er bra at flyprisene er høye hvis det får folk til å fly mindre. Men det er en annen diskusjon.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-14, 12:49   #116
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

I år bruker vi 16 000 kr på å ha campingvognen vår liggende fast på en nydelig campingplass. Så bortsett fra det blir det bare utgifter til mat. Men det blir sikkert mye, mye mat.

Vi har ikke hatt to sett feriepenger på 6-7 år, så det blir en spennende ny opplevelse å ha mer penger enn vanlige månedslønner, og ikke mindre som vi "alltid" har hatt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-14, 13:54   #117
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Sommerferien i år blir rimelig, vi låner feriehuset til mamma og pappa ei uke, da blir det transport og mat som koster noe.

Årets store ferie blir i oktober, da skal hele familien til Israel i 12 dager. Med lommepenger og mat regner vi med ca 100 000 for fem. Tre reiser som voksne.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-14, 14:21   #118
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Planlegger norgesferie med jentene i år. Aner ikke hvor mye det kommer til å lande på, mistenker at det blir en del tusen.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-14, 15:26   #119
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Ca 15 000.-i flybilletter for oss fire i skoleferien. Vi har leilighet på Kreta.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-14, 10:53   #120
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Årets sommerferie er ferdig booket og vi kommer ut slik:

2 voksne, 3 barn (2, 4 og 7 år)

Danskebåten Oslo-København 1250,- m/bil og utvendig lugar for 5 personer (halv pris pga rabattkode)
Ferje Ystad-Rønne 1200,-
Feriehus én uke Bornholm 5500,-
Ferje Rønne-Ystad 1200,-
2 netter Lalandia feriehus + 2 dager i Legoland 5600,-
4 netter feriehus Sæby 6500,-
Superspeed Hirtshals - Larvik 1200,-

Totalt 22450,-. I tillegg kommer drivstoff, bompenger/brupenger, mat og inngang i evt. andre dyreparker/akvarium etc).

Vi kunne kommet mye billigere ut hvis vi hadde holdt oss på én plass i Danmark, men siden vi alle 5 blir ekstremt brakkesyke av å være lenger enn 4-5 dager på samme sted prøver vi noe nytt i år.

Hvor fikk du rabattkode fra?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no