Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvilken kanal ville du valgt?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Se resultatene: Hvilken kanal skal vi velge?
BBC Entertainment 35 61,40%
Svensk TV4 22 38,60%
Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-09, 22:16   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Høres litt absurd ut, men. Eldste var helt fortvilet da vi nettopp hadde flyttet inn hos svigers og hun satt og så på barne-tv og skulle på do. "Mamma, hvor er pauseknappen?".

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 22:20   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

PVR kostet ekstra og er vel beregnet på digital/HD-tv, tror jeg? Vi gidder uansett ikke betale noe utover kringkastingsavgiften for å se på tv. Kan ikke helt se at vi skulle ha hatt bruk for PVR, da vi ser lite og ikke vil se på det som et savn om vi gikk glipp av noe vi egentlig hadde tenkt å se. Det eneste måtte vel være at man kan leie film med PVR. Men det funker i grunn med dvdutleie også.

Vi brukte aldri filmleiedelen, men vi brukte alltid pauseknappen for å slippe reklame, da vi skulle på do eller annet, og dessuten slapp jeg å sitte og tråle gjennom tvkanaler i kjedsomhet. Jeg tok opp det jeg fant interessant og hver gang jeg ville se noe på tv hadde jeg en masse spennende liggende på harddisken. Jeg tok også opp kjekke programmer til eldste og fikk med meg endel filmer som gikk på nettene, ved å ta dem opp. Jeg så faktisk mindre dritt på tv da vi hadde den, for jeg så bare ting jeg hadde tatt opp som jeg syntes var interessante. OG JEG SLAPP REKLAME, bare det var verdt hele boksen.
Nå ser jeg aldri på tv siden vi bor hos svigers og svigerfar bare ser på italiensk tv, men jeg gleder meg ihjel til vi får ny PVR-boks når vi nå flytter i neste måned. Gleder meg til å kunne ta opp programmer igjen og ikke minst sette på pause! *abstinenser*


Vi fikk boksen gratis pga. et sommertilbud, men uansett hadde vi fått den billigere gjennom borettslaget.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 22:21   #23
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Høres litt absurd ut, men. Eldste var helt fortvilet da vi nettopp hadde flyttet inn hos svigers og hun satt og så på barne-tv og skulle på do. "Mamma, hvor er pauseknappen?".

Man kan bli miljøskadd av sånn boks, altså. En kveld like etter vi hadde lagt oss hørte vi et voldsomt smell utenfor, og jeg var på nippet til å finne frem fjernkontrollen for å spole tilbake og høre det en gang til.

  Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 22:22   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Man føler seg plutselig handicappet uten spole- og pauseknapp.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 00:19   #25
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Jepp, det er et helt nytt liv. Skjønner ikke hvordan jeg overlevde uten den flotte lille boksen.

Føler dessuten jeg har blitt mindre avhengig av TV'n, for nå ser jeg på det jeg vil NÅR jeg vil. Er ikke avhengig av å komme hjem tirsdag kl. 21.30 for å se på Grey's Anatomy.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 00:25   #26
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Svensk TV4 - slik at man kan se That 70's Show.

Og Kongen av Queens.

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 12:11   #27
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå ser jeg aldri på tv siden vi bor hos svigers og svigerfar bare ser på italiensk tv, men jeg gleder meg ihjel til vi får ny PVR-boks når vi nå flytter i neste måned. Gleder meg til å kunne ta opp programmer igjen og ikke minst sette på pause! *abstinenser*

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Føler dessuten jeg har blitt mindre avhengig av TV'n, for nå ser jeg på det jeg vil NÅR jeg vil. Er ikke avhengig av å komme hjem tirsdag kl. 21.30 for å se på Grey's Anatomy.

Dere må på detox, begge to. Seriøst.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 12:22   #28
alice
Newbie
 
alice sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 67
alice har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Jeg stemte på tv4, men ser det er mange gode argumenter for BBC her også.

Også er jeg litt glad for at jeg ikke har sånn fancy boks, det høres ikke helt sunt ut!

alice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 12:25   #29
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

BBC. De har mer varierete programmer enn SVT4.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no