Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Og du trodde du hadde en dårlig dag?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 15:31   #41
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Dette var utrolig kjipt!!! Vanvittig dårlig gjort av banken å selge dere en forsikring uten tyveriforsikring da!! Nei...uff, merker jeg blir helt oppgitt på dine vegne...

Hva skjer nå da? Må dere bare begynne å spare til ny bil? (Jeg skal hvertfall dobbeltsjekke forsikringen vår...)

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 16:00   #42
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

----------------------


Sist redigert av Mei : 24-11-07 kl 23:59.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 16:28   #43
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fryktelig trist og dumt og urettferdig! Uff, jeg håper bare at noe ordner seg på et vis. Lykke til og masse medlidenhet, i alle fall.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:07   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis dere opplever at saken ikke blir tatt alvorlig: Vurder å gå til avisene. Bilder av en stresset far med unge og pikkpakk og ingen bil, og fokus på "østeuropeiske gjenger" bør slå an.

Det BØR jo prioriteres, for disse gjengene står bak utrolig mye av kriminaliteten nå.

Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:21   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff; er helt enig i at dette kan omtales som en usedvanlig kjip dag.

Det vil muligens være et forsøk å klage til forsikringsklagenemda, og si at selger av forsikringen ikke gjorde jobben sin ved å ikke informere dere om at dere valgte bort tyveriforsikring ved å ikke velge kasko.

Om ikke annet så har dere i hvert fall sørget for at jeg ringer forsikringsselskapet i morgen den dag og forvisser meg om at vi har tyveriforsikring.

Sånne lommtyver er helt vanvittig utspekulerte om har ingen skrupler. Kjenner sinnet stiger i kroppen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:29   #46
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Håper virkelig at det ordner seg på et vis!

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:52   #47
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

------------------------------


Sist redigert av Mei : 25-11-07 kl 00:00.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 09:57   #48
Singha
Nybegynner
 
Singha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hønefoss
Innlegg: 21
Singha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Det vil muligens være et forsøk å klage til forsikringsklagenemda, og si at selger av forsikringen ikke gjorde jobben sin ved å ikke informere dere om at dere valgte bort tyveriforsikring ved å ikke velge kasko.

Det var det ja!!!
Preammetåka er tykk her i Hønebyen.

For å forklare litt bedre; dere har en god sak om ikke kunderådgiveren har skrevet i sakspapirene at dere også valgte bort tyveridekning. Det er forsikringsselskapets ansvar å bekrefte skyld/uskyld i slike saker. Kontakt klagenemda du, så får du vite hva du trenger å gjøre for å gå videre i saken.

Singha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 10:40   #49
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skikkelig sure greier. Har ikke noe godt å si til deg er jeg redd.
Håper du tror på karma, kanskje bilen kommer til å gå opp i flammer med et svidd østeuropeisk mafiasvin bak rattet? Og at ferien dere ikke får råd til egentlig skulle ha tatt dere til åstedet for neste, store naturkatastrofe? Og at den nye bruktbilen dere kjøper har tilhørt en nokasraner hvor deler av byttet fremdeles er gjemt under setet?

Karma. You gotta love it!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 15:48   #50
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

--------------------


Sist redigert av Mei : 25-11-07 kl 00:00.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 18:38   #51
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kif for en utrolig optimisme! Jeg ble rent glad jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 20:29   #52
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja må ærlig innrømme at jeg kjemper hardt mot meg selv nå for ikke både å bli bitter og rasistisk og skeptisk og skikkelig lynings.

Jepp. Samme tankene svirret rundt i hodet mitt ved juletider i fjor da jeg ble frastjålet lommeboka fra stelleveska, fyren hadde sett koden mens jeg betalte og han tømte kontoen min for 7500,-. Jeg hadde snakket med ham like før dette skjedde, for han var akkurat samme størrelse som broren min som jeg holdt på å kjøpe presang til.

Jeg vet derfor at han var nordlig østeuroper. Jeg hater å innrømme det, for jeg vil ikke være rasist, men han gjorde det ikke lett for meg i så henseende.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 21:44   #53
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Så utrolig kjipt. Håper det ordner seg, på et eller annet vis.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 23:04   #54
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Dette er jo en flott sak for tv2 hjelper deg eller fbi - sikkert mange som sitter rundt i de 1000 hjem og tror bilen er tyveriforsikret.

Jeg får helt vondt i magen av det dere har opplevd, og kjenner jeg sjekker bilnøklene ekstra hver gang jeg har dem med ut.

Håper du får kost deg ordentlig med gutta dine i helgen

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 00:04   #55
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

-----------------------


Sist redigert av Mei : 25-11-07 kl 00:00.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 00:12   #56
Mimmi
Nybegynner
 
Mimmi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11
Mimmi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Huff og huff, håper virkelig at dere finner bilen og at alt er i skjønneste orden!!
En liten trøste herifra!

__________________
Hilsen Mimmi
Mimmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 18:32   #57
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Så ufattelig trasig!

Har dere prøvd å ringe inntauingsselskaper? Hvis tyven stjal bilen for å komme seg mellom A og B, kan den ha blitt ulovlig parkert og tauet inn uten at de har sjekket med politiet? Det har skjedd for venninnen min 2 ganger.

Hååer bilen deres dukker opp uskadd!!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 18:45   #58
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Herlighet, er helt sjokkert jeg.

Håper bilen kommer til rette hel og pen, og at dere får litt igjen på en eller annen forsikring.

*løperogsjekkerforsikringenmin*

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:47   #59
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Fyttigrisen så ergelig!
Håper der ordner seg for dere

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:01   #60
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig kjedelig! Stakkars dere.. Men.. Bilen vår stod på parkeringa på Gardemoen i 4dager med kaffe-kopp på taket, og bilnøklene i døra. Så det er håp for alle!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no