Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Er det mulig?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-07, 23:33   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Er det mulig?

Vi skulle ta inn treet idag for å tine det, og pynte det imorgen. Hva gjør mannen? Jo, han sager f... meg omtrent treet av på midten for han "målte helt feil". Treet ser nå helt kårny lavt og teit ut og jeg som hadde gledet meg til å pynte treet imorgen med Lille og alt.


Og så er det sikkert mange som sier at dette ikke er så mye å ta på vei for, men jeg har stressa livet av meg for å ferdig en innsendingsoppgave og så skulle jeg begynne å jule. (Oppgaven er sendt inn da). Så derfor ble jeg skikkelig sur og er det fortsatt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 23:38   #2
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi skulle ta inn treet idag for å tine det, og pynte det imorgen. Hva gjør mannen? Jo, han sager f... meg omtrent treet av på midten for han "målte helt feil". Treet ser nå helt kårny lavt og teit ut og jeg som hadde gledet meg til å pynte treet imorgen med Lille og alt.

Målt feil.... Har en mann som "måler feil" innimellom og....
Nå er han ikke hjemme i jula, så i morgen når vi skal finne tre i skogen er det bare meg selv jeg kan skylde på.... (eller min bror som blir med oss...)

Håper det ikke ser altfor fælt ut (blir sikkert bedre når det pyntes )

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 23:39   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig?

Unnskyld men..

Kjøp et nytt et davel. I morgen tidlig.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 23:44   #4
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det mulig?

Hm...høres ut som min klønete mann når det gjelder "handyman"-ting. Han kunne godt funnet på å gjøre det samme, fordi han er så opptatt av tallene og glemmer at det er noe som heter øyemål!
Håper det ser bedre ut når dere har pyntet det og du har kommet til deg selv igjen! Skjønner VELDIG godt frustrasjonen din, den er meget kjent for meg!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 23:45   #5
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det mulig?

Nå smilte jeg høyt. Beklager. Men jeg lover deg - dette er noe du kommer til å le høyt av etter en stund.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 23:47   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig?

Dette er helt klart noe helten kunne ha gjort, så all sympati. Jeg måtte sende ham ut alene og kjøpe juletre, og det gikk selvfølgelig galt. Jeg tror de gav ham det styggeste treet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 23:49   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig?

Pynt det, og trøst deg med at det er jeg som har hatt det styggeste juletreet ever.
Et skikkelig inne-i-hjørnet-tre, som var skjevt og pistrete i tillegg.
Fremdeles etter mer enn tjue år er det alltid noen som må nevne det når vi treffes til brunsj 1.juledag. Og det er mannfolka som sier at det var stygt:gråter:

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 23:52   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det mulig?

Sorry, måtte bare knegge litt. Men skjønner deg veldig godt. Kjøp nytt tre.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 23:52   #9
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det mulig?

Han har selv sagt at han skal kjøpe nytt imorgen, men hvem sto og sa da vi kjøpte treet "det er så dyrt" og han er ikke gnien. Er jo mest det at det bare var så innmari unødvendig, lurt å kappe av litt før du kapper av halve treet. :fortsatt surogirritert:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 00:10   #10
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det mulig?

  Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 00:11   #11
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Pynt det, og trøst deg med at det er jeg som har hatt det styggeste juletreet ever.
Et skikkelig inne-i-hjørnet-tre, som var skjevt og pistrete i tillegg.
Fremdeles etter mer enn tjue år er det alltid noen som må nevne det når vi treffes til brunsj 1.juledag. Og det er mannfolka som sier at det var stygt:gråter:

ala det treet på reklamen (for et eller annet, reklamen er så teit at jeg ikke husker det)?...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 00:13   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig?

Vi var på koselig selvhogstarrangement og hugget treet selv. I mørket, med lommelykter på størrelse med synåler.

Så i år har vi ikke juletre, men julebusk.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 13:36   #13
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det mulig?

Idag har vi vært ute og kjøpt nytt tre, og han får ikke lov til å kutte noen ting uten meg tilstede idag nei.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 13:46   #14
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det mulig?

Vugg sakte fra side til side, mens du i tankene sender gull,røkelse og myrra til Bjørn Eidsvåg for hans kloke ord "for han er bare en mann"! Gjenta sakte for deg selv, til du kjenner juleroen sige tilbake i kroppen, og kjenn att dette blir en morsom historie som du kan bruke i årene fremover!

God jul!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 13:58   #15
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det mulig?

Godt det ordna seg.

Hadde kverka mannen om hadde gjort det med årets tre, for det hentet jeg i går kveld, vabbet i hard snø med halvveis skare oppå, og det ble et blodslit for å få det helt hjem!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 14:00   #16
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Vi var på koselig selvhogstarrangement og hugget treet selv. I mørket, med lommelykter på størrelse med synåler.

Så i år har vi ikke juletre, men julebusk.

Beklager, men Jeg ser det bare for meg.

Jeg har en mann som er verre enn Griswald i Hjelp det er juleferie. Han hadde nok grått blod i denne tråden. Jeg derimot.....

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 14:55   #17
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det mulig?

Unnskyld men

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 15:17   #18
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig?

Åh! Er det her vi forteller om Griswald-menn?

Min gjemmer julepynt og juletrelys på "et lurt sted" hvert år. Stedet varierer, det som ikke varierer er at han har hukommelse som en gullfisk. Vi finner det altså ikke igjen. Alt vi fant var en floke med gamle juletrelys. En kjempefloke.

Jeg testet at de virket, før jeg begynte på arbeidet med å løsne opp floken. Det gjorde de. Så ble jeg sittende i flere timer og vikle ut. Da jeg var ferdig og testet lysene igjen, virket de IKKE.

Og et eller annet sted ligger en eske full av juletrepynt og lysene vi kjøpte i fjor. Siden vi da også ikke fant igjen juletingene våre. Fordi mannen med hukommelse som en gullfisk hadde gjemt det på et lurt sted da også.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 15:21   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dette er helt klart noe helten kunne ha gjort, så all sympati.

Ja, min også. Både helt og sympati, altså.

Mannen min har en tendens til å si at alt er "umulig", og selv om han alltid prøver så godt han kan (det skal han ha), så er alt "umulig". Jeg blir eitrende sint. I går hadde vi den sedvanlige juletrekrangelen. Han satte det i foten, det var skjevt, men det var selvsagt "umulig" å få det beint (fordi han hadde hatt vann i foten allerede). Umulig my ass. Jeg dyttet det litt, etter å ha bannet mye, og det BLE beint.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 15:29   #20
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Vi var på koselig selvhogstarrangement og hugget treet selv. I mørket, med lommelykter på størrelse med synåler.

Så i år har vi ikke juletre, men julebusk.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no