Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag? #02

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-23, 00:55   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Hva lurer du på i dag? #02

Jepp, forrige er stengt.


Jeg lurer på hvor søvnen min er.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-23, 01:01   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Ikke her.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-23, 07:32   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jepp, forrige er stengt.


Jeg lurer på hvor søvnen min er.

Samme her! Får østrogen om en måned, må bare holde ut.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-23, 08:15   #4
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Samme her! Får østrogen om en måned, må bare holde ut.

Jeg får østrogen og har gjort det en stund, men våkennetter har jeg alltid hatt innimellom.
Søvnen fant meg til slutt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-23, 14:08   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Hvorfor kjører folk for fort i 60-sonen, men når de kommer til motorveien ligger de under fartsgrensen? Jeg ender ofte opp med å kjøre i venstrefeltet mesteparten av veien (og det skal man jo ikke) fordi i høyrefeltet går det i 80. :utålmodig:

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-23, 09:42   #6
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg har ingen forklaring på det med farten frukt. Det er bare rart å se.

Jeg lurer på om det finnes noen gode bøker om kroppens endringer når man begynner å bli gammel. Mulig det temaet er stort nok for en egen tråd.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 10:36   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg har ingen forklaring på det med farten frukt. Det er bare rart å se.

Jeg lurer på om det finnes noen gode bøker om kroppens endringer når man begynner å bli gammel. Mulig det temaet er stort nok for en egen tråd.

Her er en.
https://tidsskriftet.no/2012/04/anme...bok-om-aldring

Jeg lurer på hvorfor politiet ber om tips angående en savnet person uten å gi en beskrivelse av personen? Litt vanskelig å komme med tips når du bare vet at vedkommende er 50 år.

Jeg lurer også på hvor fjern det går an å bli. To ganger denne uken har jeg glemt igjen nøkkelen i låsen på ytterdøren, og så har den stått der hele natten. Jeg burde hatt kodelås.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 10:39   #8
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg har ingen forklaring på det med farten frukt. Det er bare rart å se.

Jeg lurer på om det finnes noen gode bøker om kroppens endringer når man begynner å bli gammel. Mulig det temaet er stort nok for en egen tråd.

Trond Viggo Torgersen har skrevet en bok om det, Kroppen for voksne,

https://www.norli.no/boker/dokumenta...xoCXewQAvD_BwE

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 10:42   #9
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Her er en.
https://tidsskriftet.no/2012/04/anme...bok-om-aldring

Jeg lurer på hvorfor politiet ber om tips angående en savnet person uten å gi en beskrivelse av personen? Litt vanskelig å komme med tips når du bare vet at vedkommende er 50 år.

Jeg lurer også på hvor fjern det går an å bli. To ganger denne uken har jeg glemt igjen nøkkelen i låsen på ytterdøren, og så har den stått der hele natten. Jeg burde hatt kodelås.

Takk for tips. Jeg skal sjekke den linken din.
Og nei, du kan ikke ha kodelås. Du kommer til å glemme den øyeblikkelig, og skriver du det ned et sted så glemmer de hvor. BTDT.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 10:51   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg lurer på om det finnes noen gode bøker om kroppens endringer når man begynner å bli gammel. Mulig det temaet er stort nok for en egen tråd.

Jeg kjenner hun som har skrevet denne boka: https://kagge.no/produkt/sakprosa/he...tvikling/heit/

Hun mener at jeg burde lese den også, men jeg lever fremdeles med skylappene i behold. I Oslo er den i hvert fall tilgjengelig på biblioteket ... selv mitt lokale, så jeg burde låne den.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 11:00   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Takk for tips. Jeg skal sjekke den linken din.
Og nei, du kan ikke ha kodelås. Du kommer til å glemme den øyeblikkelig, og skriver du det ned et sted så glemmer de hvor. BTDT.


Koder er jeg faktisk flink til å huske.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 11:03   #12
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Takk for flere tips. Jeg skal på dem, helst låne.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 11:10   #13
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

En til.
https://bokelskere.no/bok/aldring-hv...gammel/498462/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 11:11   #14
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg lurer på hvor mange ulike forkjølelsesvirus som finnes i samme distrikt på en gang.
Bill.mrk. "nytt virus annenhver uke"

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 12:54   #15
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.559
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg lurer på hvor mange ulike forkjølelsesvirus som finnes i samme distrikt på en gang.
Bill.mrk. "nytt virus annenhver uke"

Jammen sant! Den ene her i huset har vært forkjøla siden uka før påske, og bare re-smittes hele tiden.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 18:20   #16
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Det finnes over 200 virus som gir forkjølelse, så det er nok å velge mellom

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 19:22   #17
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Takk for alle boktipsene. Jeg skal sjekke på biblioteket om de har noen av dem.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 19:53   #18
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Takk for flere tips. Jeg skal på dem, helst låne.

Skrev ikke Trond Viggo Torgersen en slik bok?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-23, 20:47   #19
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Skrev ikke Trond Viggo Torgersen en slik bok?

Jo, han har skrevet Kroppen for voksne. Ligger link i tidligere innlegg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-23, 22:14   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg lurer på, hvis man finner en telefon som tydeligvis brukes til dopdealing, leverer man den til politiet, eller kaster man den?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no