Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Polly Pocket eller Barbie?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-10, 10:01   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Polly Pocket eller Barbie?

Hva liker jentene best å leke med?
Innser jo at dette er en smakssak, men jeg prøver å ser om jeg blir noe klokere
Tenker veldig på hva 4-åringen skal få til jul (hun ønsker seg jo alt).

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 10:08   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Pollly P

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 10:10   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Helt klart Polly hos oss. Både til 5 åringen og 9 åringen.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 10:29   #4
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Vi har masse barbie fra de eldste og det lekes ikke med i det hele tatt. Virker som det er helt "ut"?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 10:30   #5
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Ingen av delene. Jentene mine er heldigvis totalt uinteressert i både Barbie og Polly Pocket. Jeg sier heldigvis fordi jeg synes det er dårlig kvalitet på spesielt PP. Vi har fått en del slikt til bursdager o.l. og etter min mening har det lite lekeverdi.

Her er det Playmobil som er den store slageren.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 10:33   #6
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Barbie (ekte barbie altså) har definitivt ikke dårlig kvalitet. Har fortsatt barbie fra jeg var liten og de er like fine. De har blitt lekt med av 4-5 barn etter meg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 10:47   #7
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Barbie (ekte barbie altså) har definitivt ikke dårlig kvalitet. Har fortsatt barbie fra jeg var liten og de er like fine. De har blitt lekt med av 4-5 barn etter meg.

Nei og derfor skrev jeg også at det først og fremst gjaldt Polly Pocket (vi har kastet mengder med ødelagte Polly Pocket klær o.l.).

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 10:48   #8
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Ingen av delene. Jentene mine er heldigvis totalt uinteressert i både Barbie og Polly Pocket. Jeg sier heldigvis fordi jeg synes det er dårlig kvalitet på spesielt PP. Vi har fått en del slikt til bursdager o.l. og etter min mening har det lite lekeverdi.

Her er det Playmobil som er den store slageren.

Her er ikke Playmo interesant i det hele tatt....fikk hus i fjor og arvet Playmobil møbler og ting fra jeg var liten. har knapt rørt det. Virker ut som om alt må være rosa eller prinsesse

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:12   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Mine leker med begge deler. Jeg foretrekker Barbie - Polly pocket har altfor mange pirkete deler. Dessuten har de så trange bukser at 4-åringen ofte trenger hjelp til å få de på, helst når jeg er halvveis opp loft-stigen, rører i en saus som ikke må brenne eller noe annet som krever konsentrasjon og hender.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:14   #10
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

8- åringen leker med begge deler, mens 5- åringen ikkje er så inne på Barbie. Ho foretrekk Litlest Pet Shop, men vil visst begynne å samle på Polly Pocket no. Playmobil er også stas då.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 15:32   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Ingen av delene egentlig, foretrekker heller littlest pet shop. Hun blir 6 i vinter.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 15:35   #12
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Pet Shop eller Barbie er det som er hot hos min sjuåring. Polly Pocket er altfor "knotete" å leke ordentlig med.
Ellers er hun veldig glad i å leke med de store babydukkene sine.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 15:41   #13
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Jentene mine har i tur og orden ønsket seg og lekt masse med både Barbie og Polly pocket. De blir fortest lei av Polly pocket, mens Barbiedukkene mister de aldri interessen for.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 15:41   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Min ni ar gamle jente har masse Barbie fra da jeg var liten og litt hun ar fått i gave. Hun har aldri noensinne lekt med noe av det.

Polly Pocket, derimot, lekte hun litt med før, men ikke nå lenger.

Store babydokker er og har vært mest poppis på dukkefronten her.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 16:47   #15
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Min femåring leker med begge deler, men Barbie er mest populært. Heldigvis, fordi det er lettere å få på Barbieklærne selv enn PP-klærne.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 00:04   #16
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Barbie

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 08:16   #17
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Jeg har funnet ut at det er Pet Shop som er det store blant jentene i klassen til Malin, og kjøper nesten utelukkende det når Malin skal i bursdagsselskap.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 09:42   #18
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Helt klart Poly pocket og pet shop her. Barbie leker de sjeldent med.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 10:04   #19
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Pet shop.

Barbie blir aldri lekt med, Polly Pocket har vi ikke (tror jeg).

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 10:19   #20
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polly Pocket eller Barbie?

Min liker begge, men har mye Barbiesaker, så det blir mer til Polly Pocket til jul.
Hun skal spare penger selv og kjøpe seg Barbiehus på nyåret.
Ellers leker hun mye med Petshop ja.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no