Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Sesongavslutning Privat Praksis

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-09, 15:18   #21
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Noen med tips til hvor andre steder jeg kan finne den? Har lett litt her og der, men alle krever registrering. Hvorfor er den ikke på Piratebay?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 16:14   #22
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Går den i reprise noen steder?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 18:01   #23
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Synes det er ganske typisk med slike sesongavslutninger.

Vi så jo ikke at hun snittet da... bare at hun la skalpellen inntil. Jeg tipper at det kommer noen brasende inn døren der - kanskje Sheldon for han sa jo at han synes det var så merkelig at hun ikke tok tlf... Tror ikke hverken hun eller babyen dør.



:engasjert:

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 18:02   #24
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg vil egentlig anbefale dere å vente med å se den til det begynner nye episoder i september.


Begynner det allerede i speptember?

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 18:23   #25
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Begynner det allerede i speptember?

Jeg aner ikke, jeg bare regnet med at det ville dukke opp i slutten av september?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 18:55   #26
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Jeg er nesten skråsikker på at Sheldon redder henen i siste liten, så lever plutselig de to happily ever after.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 19:06   #27
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg er nesten skråsikker på at Sheldon redder henen i siste liten, så lever plutselig de to happily ever after.

Nei nei nei, hun skal leve sammen med Pete!



Men ja, jeg er og ganske så sikker på at det går bra til slutt. Hvis ikke gidder jeg ikke se på mer.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 19:38   #28
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

He-he, jeg vil også at hun skal være sammen med Pete. Men jeg tror likevel at Sheldon redder henne...

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 20:05   #29
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Skuffende sesongavslutning, ja. Regner med at Sheldon redder henne i siste liten.

Lurer på hvem som er faren, jeg... Hvis hun velger den ene av disse to, er vel faren den hun ikke velger

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 20:25   #30
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Hvilken kanal?

Har forøvrig aldri hørt om serien, men den hørtes jo spennende ut.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 20:27   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Den går på tv2.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 20:28   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Ok, skal sjekke etter repriser og ta opp.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 23:29   #33
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Ja da har jeg også sett den og den var noe makaber, men jeg tar det for gitt at hun blir reddet. Uten tvil.
Fant den her; http://www.wisevid.com/view_video.ph...5401cb281371ed#

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 22:59   #34
Trixie7
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 7
Trixie7 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Har ikke sett den men jeg synes sesongavslutningen til frustrerte fruer var grusomt irriterende.
Håper det var Susan

Trixie7 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 23:43   #35
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sesongavslutning Privat Praksis

Det var akkurat dette jeg også irriterte meg over for 1 eller 2 mnd siden og skrev om her inne. Men som jeg skrev da, så virket det som om han kameraten som kom på døren hørte noe og kanskje er på vei inn et annet sted for å redde violet. Men med slike dramatiske sesongavslutninger, så kan de ofte finne på å putte inn ting som ikke blir vist når neste sesong starter. Som f.eks. at han går til et vindu, og ser hva som skjer og hopper inn der. Men hun og barnet blir nok reddet ja.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no