Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-20, 23:45   #41
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #6

På ferie i Stavanger. I dag har vi tatt turen opp mot Preikestolen. Etter neste 2 timer på vei oppover møter vi politisperring 300m fra målet. Vi ble fortalt at det hadde skjedd en ulykke på toppen. Da var det bare å snu.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv  
Gammel 22-07-20, 00:26   #42
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Det skjer noen «ulykker» på Prekestolen, dessverre.

Jeg oppdaget jeg skal på MR i morgen. Ligge heeeeelt stille i 30 minutter kan bli interessant, jeg har skikkelig dårlig rygg og ankler pga noe medisin jeg tar for tiden.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 22-07-20, 14:58   #43
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Skal på MR. Har vondt i ryggen og tok smertestillende før jeg kom inn. Så er de så forsinket at virkningen sannsynligvis er long gone før jeg er i den maskinen. Men jeg er sikkert død av sult og ligger stille av den grunn.

(I verdens rikeste land! Jeg overlever, altså. Jeg får i det minste MR).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 23-07-20, 13:29   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Sommerværet.

Jeg har vært positiv og «jaja, det er bare å kle seg» og «det er jo fint innimellom» til nå, men FØKK, altså! Vi har hatt uflaks med ferieværet på Sunnmøre hvert føkkings år. Sist vi hadde sommervær her oppe var i 2014! Jeg vet jo at det blir sommervær her, altså, men ikke samtidig med at vi er her, tydeligvis.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 23-07-20, 13:39   #45
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Vi innfødte og fastboende sunnmøringer, i alle fall jeg, begynner å bli vel forsynt av drittvær vi også, Polyanna. Varmepumpa får knapt pause, blomstene ute drukner og fryser ihjel og sandaler har fått hvile mens goretex-sko og støvler får kjørt seg. Uke etter uke etter uke.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 23-07-20, 13:42   #46
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.857
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Polyanna: Jeg syns du skal tenke på de andre stakkarene som ferierer på Sunnmøre med det møkkaværet du drar dit og slutte med det.

Som vanlig når jeg drar fra hytta gruffer og surmuler jeg og depper for at vi bare ble en uke. Joda, jeg vet at det er uendelig mange ganger mer enn opprinnelig planlagt, men likevel.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 23-07-20, 13:44   #47
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg er også værsyk og det skal mye til. I dag er vi i Ålesund og jeg måtte faktisk kjøpe meg en fleecejakke til tross for cardigan i tynn ull.

Ellers klager jeg over dårlig form. Hodepine på tredje dagen og muskelsmerter i hoftene/rumpa/korsryggen. :blæh:

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 23-07-20, 14:12   #48
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Polyanna: Jeg syns du skal tenke på de andre stakkarene som ferierer på Sunnmøre med det møkkaværet du drar dit og slutte med det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 23-07-20, 14:32   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Du har vel ikke tenkt til å være der neste uke Polyanna, har du vel?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 23-07-20, 15:48   #50
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Kom til Sørlandet, vel. Vi har sol og 20 grader. Lenge siden mine barn har brukt bukse og jakke. Det var nok i mai.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 23-07-20, 16:10   #51
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Det hjalp å klage! Sola tittet frem idet jeg trykte på Send. Nå skal vi på stranda!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 23-07-20, 16:24   #52
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det hjalp å klage! Sola tittet frem idet jeg trykte på Send. Nå skal vi på stranda!!

Så bra!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 23-07-20, 18:17   #53
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

13 grader i lufta og hvem vet hva i vannet kan kanskje tilsi en lett krampaktig strandtur, men sol er sol og bad er bad og sand mellom tærne deilig uansett!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 25-07-20, 05:33   #54
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Datter som presterer å ringe klokka 03 om natten uten at det var noe viktig, og jeg får ikke sove igjen. Kunne ha kaldkvelt hele ungen om hun ikke var så langt borte. Man ringer virkelig ikke om natten med mindre det gjelder liv og død.

Sa jeg ?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 26-07-20, 09:20   #55
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.857
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Luca Brecel kvalifiserte seg ikke til sluttspillet i årets snooker-VM. Jaja, egentlig burde jeg klage over at jeg ikke har noe værre å klage over.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 26-07-20, 12:52   #56
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg blir helt sinnssyk av en nabo som bruker motorsag! De holdt på i hele går, og startet opp igjen kl. 10 i dag.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 28-07-20, 12:45   #57
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.857
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg gruffer over at jeg klarte å hisse meg opp over folk som kaller det kjønnsdiskriminering når Venstre nå foreslår å forby ikke-medisinsk kjønnslemlestelse av gutter under 18. Hvor kunnskapsløs kan man være?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-07-20, 15:27   #58
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Norwegian som først brukte 86 dager på å behandle søknad om refusjon for reise de kansellerte, 30 dager etter har de fortsatt ikke utbetalt. Ikke svarer de på messenger lengre heller. Fikk tidligere til svar at det kunne gå 14 dager før pengene var på konto, avhengig av hvilken bank jeg brukte. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 30-07-20, 17:55   #59
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Dette er ikke akkurat et gruff, mer furting. Jeg synes sommerferien har vært så kjedelig. Eller, vi har liksom ikke gjort noe moro egentlig. Jeg har hatt det fint og sånt, men akkurat denne uka er jeg litt furten.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 30-07-20, 19:07   #60
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Dette er ikke akkurat et gruff, mer furting. Jeg synes sommerferien har vært så kjedelig. Eller, vi har liksom ikke gjort noe moro egentlig. Jeg har hatt det fint og sånt, men akkurat denne uka er jeg litt furten.

Skjønner hva du mener. Jeg har hatt mine 3 uker, vi var litt hos familie her og litt der. Jeg var egentlig Glad når jeg kunne gå på jobb igjen denne uken. Men jeg føler ikke Jeg har hatt ferie. Kunne sikkert planlagt bedre og reist og besteget spektakulære topper. Jeg hadde likt det, men ikke mine tenåringer. Dårlig vær i 3 uker hadde jeg og. Ok, dette ble gruff likevel.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no