Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Saft til hverdags

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Får barna saft til hverdagsmiddagen?
Ja, alltid 7 2,97%
Ja, ganske ofte 46 19,49%
Nei, sjelden 105 44,49%
Nei, aldri 75 31,78%
Annet (spesifiser i tråden) 3 1,27%
Deltakere: 236. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-13, 21:27   #221
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saft til hverdags

Jeg kødder. Er inneforstått med at hva vi kaller det avhenger av når på dagen vi spiser det. Pizza om natten er nattmat, pizza klokka 16 er middag og pizza kl 19 er kvelds.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 21:31   #222
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saft til hverdags

Søtmat og saltmat og penger og gull.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 21:32   #223
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Saft til hverdags

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg kødder. Er inneforstått med at hva vi kaller det avhenger av når på dagen vi spiser det. Pizza om natten er nattmat, pizza klokka 16 er middag og pizza kl 19 er kvelds.

Jeg skjønte egentlig det altså, det var kanskje derfor jeg turte å stå frem som "den som spiser feite pannekaker, sirup, meils OG bacon samtidig til frokost ().

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 21:33   #224
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saft til hverdags

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

En liten porsjon risgrøt er vel ikke så ulikt en liten porsjon riskrem? Det hender at ungene får en liten porsjon risgrøt som dessert. Akkurat som de noen ganger får en pannekake etter suppe. Jeg vil ikke at de skal spise bare risgrøt (eller pannekake) til middag, så det er et kompromiss. Men jeg skjønner forsåvidt tankegangen din, jeg spiser det ikke selv.

Sant nok, riskrem er jo et must til dessert på julaften (mest pga. mandelen da, alle er jo plutselig mette når én av oss får mandelen ). Det er vel helst varm mat til dessert jeg ikke er helt fortrolig med, men lunken pai er jo godt, feks. Nei jeg vet ikke, det bare skurrer litt, hehe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 21:46   #225
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.581
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saft til hverdags

Kald risgrøt med rød saus på er veldig mye bedre enn riskrem altså. :sær:

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 21:52   #226
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saft til hverdags

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Kald risgrøt med rød saus på er veldig mye bedre enn riskrem altså. :sær:



Du hadde elsket svigermors riskrem, sikkert. Masse kald (om enn litt klumpete) risgrøt med pittelitt krem i. Pføy! Min er helt omvendt, for å si det sånn.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 21:59   #227
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.581
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saft til hverdags

Den må ikke være kjøleskapskald altså, mer romtemperert. Jeg er veldig lite glad i riskrem, så jeg hadde nok foretrukket din svigermor sin, ja. Skjønner ikke greia med å ta noe som er mektig og kvalmende, og tilsette noe enda mer mektig og kvalmende...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 23:18   #228
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Saft til hverdags

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Kald risgrøt med rød saus på er veldig mye bedre enn riskrem altså. :sær:

:kremt: Jeg har vokst opp med å spise kald restegrøt som pålegg på brødskiva med et lite dryss sukker på...

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 19:15   #229
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.889
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Saft til hverdags

Jeg er vokst opp med grøt hver lørdag og ble så lei av det at jeg nå i voksen alder kun spiser det en sjelden gang. Personlig synes jeg ikke søt mat er fullverdig middag, men legger meg ikke opp i hva andre spiser. Jeg har ingen tro på at lørdagsgrøt eller pannekaker med syltetøy en og annen hverdag velter et ellers variert og sunt kosthold.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 19:37   #230
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.490
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saft til hverdags

Grøt er som regel middag her, bortsett fra julaften, da er det lunsj.

Vi har ikke grøt til middag så ofte som en gang hver uke, det blir vel 1-2 ganger per mnd tenker jeg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no