Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

TV-aksjonen - Regnskogfondet

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-15, 12:08   #21
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Jeg synes informasjonen i år har vært elendig, men har meldt meg som bøssebærer. Jeg regner med minst ett barn blir med.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 15:15   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Ikke merket noe som helst lokalt. Det mener jeg at jeg merket i fjor, en greie i ranselpost fra skolen tror jeg? I tillegg til at jeg synes det har vært kjært hardere i media før, men tar forbehold om at gravid-trøtt-sliten greia mi gjør at jeg oftere SOVER enn å faktisk SE det som er på tv'n så det kan være at jeg har rett og slett sett mindre.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 15:28   #23
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Da har jeg også meldt meg som bøssebærer. Tenker å ta med meg ungene og gå rundt.
Jeg har tenkt på å melde meg lenge, men bare glemmer det. Takk for dytten!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 16:28   #24
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Vi er allerede (og igjen) påmeldt som bøssebærere. Og ja, en veldig viktig oppfordring til noe som koster så lite, men betyr så mye!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 21:27   #25
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Jeg skal gå for Regnskogfondet, jeg pleier å gå når jeg synes saken er god og jeg er i nærheten av å ha anledning. Det er sjeldent at saken ikke er god, TV-aksjonen finne bra ting å støtte, alltid.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 22:32   #26
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Viktig sak! Jeg får dessverre ikke deltatt i år, men skal gi.

Noe av årsaken til at man nok opplever mindre oppmerksomhet er at Regnskogfondet ikke har det nettverket som en del tidligere tv-aksjons-organisasjoner har.
Det gjør noe med lokal markedsføring og engasjement.

Røde Kors, norsk folkehjelp, kirkens nødhjelp osv har sterk grasrot.

Av sentral markedsføring har det nok vært like mye i år som før i forbindelse med akkurat aksjonen, men det store lokale ildsjelapparatet mangler.

I tillegg kommer nok saken noe i skyggen av flyktningekrisen.

Husk likevel å støtte saken!!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 22:55   #27
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Jeg skal bidra med en fin pengesum. Har ikke anledning til å gå.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 23:01   #28
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Jeg og gutta skal gå. Og eldste skal gå på egen hånd. Så vi bidrar med to bøsser.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 01:32   #29
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Du som organiserer hos oss melder at de mangler bøssebærere. Mer enn de pleier mangle.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 16:10   #30
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Støtte saken skal vi absolutt gjøre, det gjør vi alltid. Neste år kan vi kanskje gå også, i år er det bare ikke helt velegnet.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 11:19   #31
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Her mangler de faktisk 50 bøssebærere, noe som er en del. Vi kunne velge og vrake i populære roder, de fleste var enda ledige og dette var i går!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 12:47   #32
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Jeg pleier å gå, men i år er jeg i uke 36 av svangerskapet og alene hjemme med alle ungene, så jeg skal bare overleve. Mellomsøster skal gå med venninne, og jeg skal selvsagt gi!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 13:08   #33
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Vi skal gå.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 13:26   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Vi skal ikke gå i år, for vi må hente eldste på korpsseminar. Men vi gikk i fjor, det var fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 16:07   #35
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

I vårt område har de det luksusproblemet at de har for mange bøssebærerer, så oi år er det noen fra v¨r skole som "gies" bort til områder som mangler. Vi pleier å gå , i år fikk vi det ikke til dessverre.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 18:59   #36
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Jeg har gått. De hadde nok bærere, men alle dukket ikke opp. Noen gikk derfor to runder.

Jeg må si jeg lurer på nytten av å gå på dørene. På min runde var nesten ingen hjemme. Det var noen få som ga sedler. Mange lukker ikke opp. Hvordan var det hos dere andre?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 19:01   #37
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Jeg var ikke hjemme da bøssebærerne kom, men det hang en klistrelapp på døra da vi kom hjem. Kommer til å gi via mobilregningen i år. Og oppfordrer alle andre ikke-hjemmeværende til å gjøre det samme.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 19:05   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Alle som var hjemme lukket opp, og bare to av dem sa rett ut at de ikke ville støtte. Resten ga penger, de fleste sedler, og bare et par stykker måtte få lapp i stedet. Men det var veldig mange som ikke var hjemme, så mange at vi brukte opp blokka med lapper. Ikke så rart, på en søndag kl 16 med nydelig vær!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 19:09   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Vi har sedlene liggende klare i gangen.

Det bare har ikke ringt på.

Vi får sette over i bank i stedet, de skulle vel vært her nå om de kom?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 19:18   #40
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Alle som var hjemme lukket opp, og bare to av dem sa rett ut at de ikke ville støtte. Resten ga penger, de fleste sedler, og bare et par stykker måtte få lapp i stedet. Men det var veldig mange som ikke var hjemme, så mange at vi brukte opp blokka med lapper. Ikke så rart, på en søndag kl 16 med nydelig vær!

Samme her.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no