Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Å pakke i kabinkoffert

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-22, 15:37   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å pakke i kabinkoffert

Hva har dere med dere for en langhelg til utlandet når dere bare skal ha med kabinkoffert?

Hva er lurt å ha med, og hva trenger man absolutt ikke?

Bill.mrk. Nord-Italia i høstferien.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 16:03   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

I tillegg til reiseantrekket (jeans/bluse/lett ytterjakke/sneakers) ville jeg pakket: En litt penere bukse, en kjole, et skjørt, tre bluser/topper som passer både til buksen og skjørtet, en jakke/cardigan som passer over kjolen og bluser/topper, ekstra sko (som også passer til skjørt/kjole), undertøy, pysj, sokker, paraply, toalettsaker/medisin/sminkesaker, krølltang. Hvis dette ikke hadde passet i kabinkofferten, hadde jeg sjekket inn bagasje (også lurt med tanke på shopping). Italienere pynter seg og jeg ville ønsket å gjøre det samme, så jeg trenger variasjonsmuligheter på antrekkene

Ville droppet (eller tatt minivarianter) av shampoo/balsam/bodylotion (tilgjengelig på hotell e.l.) Tatt med minivarianter av hårskum og spray. Pleier også ofte å ha smårpøver av diverse hudpleie/rens/kremer liggende slik at jeg slipper å pakke store av det. Hadde satset på at føhner var tilgjengelig der jeg skulle bo.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 16:08   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Jeg har forsøkt meg flere ganger på dette i det siste, men gitt opp hver gang. Jeg får fint plass til der jeg trenger, men vekten har jeg ikke sjans til å komme innunder. På en annen side så veies håndbagasjen sjelden, så man kan sikkert ta sjansen.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 16:15   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Vi var 10 dager i London med bare kabinkoffert i sommer, riktignok vasket vi et par maskiner med klær, men det gikk veldig fint. Jeg reiste i joggesko som jeg brukte mesteparten av turen, men hadde med et par lette ballerinasko også. Siden vi ikke sjekket inn bagasje hadde jeg ikke med toalettsaker som er nokså rimelige, type shampoo, balsam, dusjsåpe og deo, kjøpte det der og la igjen restene når vi skulle hjem. Hadde tenkt å kjøpe reisestørrelser, men opplevde at ofte var full størrelse billigere. Jeg vet at enkelte heller bestiller seg en frisørtime til vask og styling når de er på langweekend, da slipper de å tenke på hårprodukter.

Ellers er det bra å tenke kapselgarderobe slik at man kan kombinere alt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 16:19   #5
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Jeg har nettopp kommet tilbake fra 5 dager i Europa med kabinkoffert. For meg var ikke det å pynte meg aktuelt. Jeg hadde med ett antrekk å skifte til, løpeklær og utstyr, tykkere regnjakke, paraply, undertøy osv og gaver til diverse jeg skulle besøke i løpet av turen. Den veide litt under 9kg.

Jeg hadde også med ryggsekk. I den plasserte jeg toalettmappen med miniflasker med sjampo osv. Hodetelefon og ladere var også med i ryggsekken. På returen hadde jeg frigjort plass, og toalettmappen gikk opp i der.

Til tross for at det var noe regnvær, brukte jeg aldri regnjakken. Det holdt med paraplyen. Jeg brukte heller ikke alle sokkene jeg hadde tatt med. Jeg fikk plass til tulipanløk og sjokoladegaver i kofferten på returen og den blå kabinkofferten min har nå fått kallenavnet "Tardisen".

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 17:22   #6
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Reiser alltid med kabinkoffert om det er mindre enn 5 dager, og jeg ikke skal ha med type fjellsko og masse uteklær. Reisestørrelse av toalettsaker, reise i joggesko, ha med et par penere sko om du bruker det. De fleste bukser kan man bruke mer enn en dag. Så jeg ville tatt med en ekstra bukse, et par lette bluser, et skjørt/kjole og en cardigan. Reise i ytterjakken. Men så er jeg en person som ikke liker å skifte antrekk mange ganger for dag, og de fleste antrekk godtas på de fleste restauranter.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 17:47   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Mye. . Kjoler, bukser, t-skjorter, cardigans, et sett treningstøy. Joggesko og birkenstocks. En miniveske og et nett. Liten håndveske i tillegg til bok, vann, pad og toalettsaker. Jeg bruker ikke stylingprodukter.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 18:52   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Jeg reiser i samme bukse som jeg har på meg stort sett hele helgen, samt sneakers som jeg stort sett alltid går i, jakke og skjerf. Pakker topper, truser og sokkepar tilsvarende antall dager, kanskje en kjole og et par pensko hvis jeg vil pynte meg en dag; reisetoalettveske med liten shampooflaske, tannkrem og tannbørste, liten hårbørste og maskara, medisiner. Paraply eller lett regnjakke hvis det er fare for regn. Ipad, kindle, ladere og hodetelefoner. Det er rikelig plass til dette i en kabinkoffert.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 18:58   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Jeg var på tur nå i helgen og følte jeg hadde greit med plass. Reiste i joggesko og olabukse, og en jakke som både går til litt pent og til byvandring i litt regn.

Hadde med et par litt finere sko til restaurantbesøk, fin bukse og topp, og en kjole. Cardigan som passet til begge deler. Gikk ellers med samme collegegenser tre dager på rad på dagtid og reisen til/fra. Jeg har reisestørrelse shampo som jeg fyller opp hjemme.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 19:03   #10
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Limer inn min pakkeliste til 5 dager i London tidligere i høst. Jeg fikk plass til alt i sekk som kunne plasseres under setet foran, og sekken var til og med temmelig slunken. Veide rundt 3.5 kg. Det skal nevnes at jeg kun hadde løpesko med, de reiste jeg også med, og hadde jeg reist seinere på høsten hadde jeg nok tatt med en ullgenser i tillegg.

Klær
- 3 par sokker
- 3 truser
- 2 singlets
- 1 tynn anorakk
- 1 caps
- 1 buff til klatring
- 1 skjorte
- slippers

Løping
- 1 tights
- 1 singlet
- 1 jakke
- 1 caps

Toalettsaker
Tannkost
Tannpasta
Børste
Medisin
Øyedråper

Duppeditter
Mobil
EarPods
Powerbank
Ladere mobil, klokke og pods
Adapter

Must haves
Strikketøy
Vaskeflak
Plastbestikk
Pass
Kredittkort

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 21:17   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

I tillegg til reiseantrekket (jeans/bluse/lett ytterjakke/sneakers) ville jeg pakket: En litt penere bukse, en kjole, et skjørt, tre bluser/topper som passer både til buksen og skjørtet, en jakke/cardigan som passer over kjolen og bluser/topper, ekstra sko (som også passer til skjørt/kjole), undertøy, pysj, sokker, paraply, toalettsaker/medisin/sminkesaker, krølltang. Hvis dette ikke hadde passet i kabinkofferten, hadde jeg sjekket inn bagasje (også lurt med tanke på shopping). Italienere pynter seg og jeg ville ønsket å gjøre det samme, så jeg trenger variasjonsmuligheter på antrekkene

Ville droppet (eller tatt minivarianter) av shampoo/balsam/bodylotion (tilgjengelig på hotell e.l.) Tatt med minivarianter av hårskum og spray. Pleier også ofte å ha småpøver av diverse hudpleie/rens/kremer liggende slik at jeg slipper å pakke store av det. Hadde satset på at føhner var tilgjengelig der jeg skulle bo.



Jeg skal reise i jeans, t-shirt, genser/cardigan og dongerijakke, tror jeg. Og joggesko.

Jeg må ha med shampoo og balsam da jeg ikke skal bo på hotell og gidder ikke kjøpe der for den ene hårvasken jeg kommer til å ta, men har kjøpt noen små flasker på Normal. Av kremer har jeg lett rundt etter prøveposer jeg har liggende. Jeg kommer ikke til å ta med føner, selv om jeg egentlig bruker en rundbørsteføner til å få til luggen. Satser på at en i reisefølget har med rettetang, for den kan jeg omtrent bruke på samme måte. Har kjøpt mini tørrshampo. Håper vi kan spleise på solkrem.

Vi kommer ikke til å sende bagasjen, orker virkelig ikke at den skal bli borte på mellomlanding på Schiphol!!

Så langt er det
tre ekstra topper
En ekstra bukse
En kjole
Har planer om å lokalisere et skjørt evt en kjole til.
Sandaler (det er meldt som og 20 grader).
Føler jeg burde ha en cardigan som er lang, men den passer jo ikke under dongerijakken, så da må jeg ha en jakke til Da spørs det på plassen.
Skal ha med et skjerf, men usikker på om jeg har ett som passer til alt ...
Undertøy og sokker skal jeg prøve å dytte inn.
Medisiner
Liten vekse
Sminke i fast form
Kontaktliser og briller




I den andre vesken skal jeg ha toalettsaker-posen - 1 liter, mobiltelefon, lader, airpods. Tenker å laste ned bok på telefonen for å slippe bokvekten.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 21:27   #12
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Hvilket flyselskap er det? Jeg har aldri opplevd å måtte veie kabinkofferten min (så lenge jeg har billett som tillater kabinkoffert).

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 21:28   #13
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

KLM, og ja, har koffert innafor deres spesifikke mål.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-22, 21:47   #14
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

KLM, og ja, har koffert innafor deres spesifikke mål.

KLM bør ikke være noe problem. Riktig god tur!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 07:56   #15
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

KLM ingen problem. Norwegian kan finne på å stå med vekt.

Lykke til med å reise gjennom Schipol. Etter 4 turer der siste mnd har jeg gitt opp. Køer, fly som blir forsinket på grunn av manglende bakkemannskap osv.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 08:07   #16
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Lykke til med å reise gjennom Schipol. Etter 4 turer der siste mnd har jeg gitt opp. Køer, fly som blir forsinket på grunn av manglende bakkemannskap osv.

For oss gikk det overraskende greit i sommer. Hadde god tid imellom flyvningene og det var egentlig bare i passkontrollen at det var litt kø, men det tok maks en halvtime og det hadde gått enda raskere dersom vi ikke hadde hatt med oss barn og kunnet gå i den automatiske kontrollen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 08:10   #17
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Problemene er størst om man skal igjennom sikkerhetskontrollen der. Transfer går mye bedre. Da er bare bakkemannskapet et problem. For å komme igjennom kontrollen må man være 4t før og stå i kø ca 3t.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 10:03   #18
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Jeg har et opplegg som ligner Retz sitt. Den er utgangspunkt for lista mi til en koffert jeg vanligvis plasserer under setet foran. Jeg er kortbent så kofferten gjør at jeg får fotstøtte og slipper å dingle med beina. Min har pleid å veie åtte kg mener jeg å huske.

Klær i kofferten
3 par sokker
3 truser
1 bh
1 singlet
1 t-skjorte
1 tynn langermet genser
1 tynn ulljakke, om jeg ikke reiser med den på
1 skjorte, kanskje
(1 par penere utesko)

Toalettsaker* og duppeditter i koffert
Hårbørste, rund
Medisiner
Shampo
Balsam
Kremer til hhv ansikt og kropp
Tanntråd
Adapter
Powerbank
*) I mindre bokser e.l.

Duppeditter og toalettsaker i veska
Tannbørste
Tannkrem
Hårbørste, sammenleggbar
Mobil
Powerbank
Ladere (korte) til mobil og headsett

Diverse
Papirbok
Plastbestikk
Pass
Kredittkort (har spredd bankkort og kredittkort i ulike enheter)

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 11:03   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Problemene er størst om man skal igjennom sikkerhetskontrollen der. Transfer går mye bedre. Da er bare bakkemannskapet et problem. For å komme igjennom kontrollen må man være 4t før og stå i kø ca 3t.

Vi skal ha transfer da. Skal til Italia. Men skal ha kun håndbagasje pga Schiphol.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-22, 11:05   #20
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Singlet, det skal jeg jeg pakke, i tilfelle veldig varmt en dag.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no