Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Å skaffe seg hund

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-13, 12:21   #261
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg leste et sted at de veier fra 3-4 til 8-9 kilo. Utrolig stor forskjell maa jeg si. Men en annen rase vurdere vi egentlig ikke paa det naavaerende tidspunkt. Har liksom hengt oss veldig opp i at det skal vaere en Havaneser. Selvsagt kan man sende dem i flyets bagasjerom, men det höres liksom saa trist ut.

Ja, og det er ikke alle hunder som takler det heller.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 12:58   #262
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Skal du kjøpe hund i Norge eller der du bor? Jeg vet om oppdrettere i Norge som har små linjer, i hvertfall - det er jo viktig for dere å vite noe om hvor store hundene i et spesielt oppdrett blir.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 13:34   #263
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg undrer meg over at det er greit å ha med små hunder inn i kabinen på fly.

Se over her hvor vi snakket om det. Allergikere kan booke slik at det ikke er mulig paa det flyet hvor de er med - eller omvendt. Just follow the rules og book i god tid.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, og det er ikke alle hunder som takler det heller.

Nemlig.

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Skal du kjøpe hund i Norge eller der du bor? Jeg vet om oppdrettere i Norge som har små linjer, i hvertfall - det er jo viktig for dere å vite noe om hvor store hundene i et spesielt oppdrett blir.

Vi skal kjöpe den her i Tyskland. Skal sjekke ut störrelsen för vi bestemmer oss for oppdretter. Bra at jeg laerer av dere saa vi vet hva vi skal se etter.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 13:52   #264
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Det er ikke bare i forhold til allergikere jeg tenker. En bjeffende lapdog i fire timer hadde ikke gjort meg til en lykkelig medpassasjer. Spesielt ikke hvis min hund hadde måttet reise i bagasjeverdenen fordi han er større.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 18:27   #265
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er ikke bare i forhold til allergikere jeg tenker. En bjeffende lapdog i fire timer hadde ikke gjort meg til en lykkelig medpassasjer. Spesielt ikke hvis min hund hadde måttet reise i bagasjeverdenen fordi han er større.

Naar det gjelder urolige hunder (eller barn, fulle folk og annet som evt. forstyrrer en reise), er jeg enig, men vet ikke om det er hundene som lager mest braak, egentlig...

Naar det gjelder store og smaa hunder og hvor de maa reise, er det jo egentlig samme regler som annen "bagasje". Noe er stort og maa i transportrommet og annet faar man ta med som haandbagasje.

Jeg faar haape at min eventuelle flygende hund ikke forstyrrer noen. Noen fire timers flytur har vi uansett ikke tenkt aa ta den med paa.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 18:03   #266
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Har sikkert nevnt det tidligere i tråden, men mine foreldre har Havanaise og den har jeg knapt hørt bjeffe.
Tror de fleste hunder ikke ville bjeffe en hel flytur, sjansen for et bråkete barn er nok større.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 19:40   #267
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Vi ringte til en oppdretter som vi har faatt anbefalt i dag bare for aa höre litt. Og vet dere hva: Hunden deres holdt paa aa föde mens mannen min snakket med dem - to valper var allerede kommet. Vi kan komme for aa se paa dem om to uker.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 19:46   #268
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Spennende! Hva vet du om foreldrene? har dere fått bilder? Farger?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 21:54   #269
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Vet ikke saa mye enda, vi ringte mer for aa forhöre oss siden noen bekjente av oss har kjöpt hund derfra. Jeg tror de har flere hunder, og jeg vet ikke hvem av dem som nettopp har faatt valper eller noe om valpene. De sa at det var flere interesserte, saa det er ikke sikkert at vi faar fra dette kullet i det hele tatt. Det faar vi höre om to uker naar vi skal dit, men det KAN vaere at det er bursdagen til vaar fremtidige hund i dag. :-D Ogsaa vet vi at disse oppdretterne tar imot hundene "sine" naar de nye eierne skal paa ferie, og det er jo kjempehyggelig aa vite at vi evt. sender hunden vaar hjem til mammaen sin naar vi reiser bort.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 10:46   #270
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Jeg har sendt dem en email naa og haaper paa litt mer details för vi skal dit og se. Og i ettermiddag skal vi besöke de vennene som har en saann hund fra samme oppdrettere.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 12:21   #271
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Tusen takk igjen. Jeg laerer masse her. Selv er jeg hjemmevaerende og kjörer ikke bil (bor sentralt, saa jeg gaar for det meste, evt. sykler eller tar buss og litt taxi av og til). Hunden kommer mao. stort sett ikke til aa vaere alene paa dagtid noe saerlig og den kommer heller ikke til aa kjöre noe saerlig bil. Da spörs det vel hvor nödvendig det er med bur, tenker jeg, men det er jo noe jeg faar finne ut av, diskutere med oppdretter etc. Godt poeng at hunden gjerne vil se ut. En aapen hunde"seng" er vel bedre enn en saann lukket en, da, om vi altsaa ikke skal ha bur, bare transportveske.

Sönnen min vil (selvsagt) helst at hunden skal sove paa hans rom om natten, men saa vidt jeg skjönner av det du og andre skriver her, er det en daarlig ide saa lenge den er valp og kan ödelegge ting. Da tenker jeg heller at vi setter sengen/buret i en gang som vi kan lukke dören til.

Jeg har lyst å vise bilde av vårt superkjøp av soveplass til hunden vår, men får ikke til å legge inn bilde fra tlf. Det ligger på dropbox'en min også hvis det går an å legge inn derfra.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 15:04   #272
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Jeg har et valpedekken, evt dekken til liten hund, hvis noen er interessert. Hurtta av minste størrelse. Pent brukt og veldig godt. Vanntett. Selger det for halv pris pluss porto, skal sjekke nypris, men vil anta det ligger rundt 300 kr. Genialt til vinteren.

Det er dette: https://www.google.no/search?q=hurtt..._ccA8wSYqTM%3A
https://www.google.no/search?q=hurtt...p-gRUI3QwsM%3A

Kragen kan brettes bakover. Det er det minste jeg har, 24 cm.

http://www.hundeutstyr.no/hurtta-pro...ken-p-440.html

Jeg ser det koster 699. Hadde glemt at det var såpass dyrt, men kvaliteten er god. Jeg selger da mitt for 300 inkludert porto.


Sist redigert av Hyacinth : 07-09-13 kl 15:12.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 16:19   #273
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Hyacinth, hvilken farge? Og så må jeg måle hunden. Målet er fra manke/hals til hale?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 16:36   #274
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hyacinth, hvilken farge? Og så må jeg måle hunden. Målet er fra manke/hals til hale?

Det er likt det på bildet, rødt med litt svart på. Størrelsen "heter" 24 cm, men jeg har sant å si aldri målt det. Det er for kort i ryggen til min nå utvokste dvergpuddel. Vil du at jeg skal måle?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 16:40   #275
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Dette står på hjemmesiden:

Størrelser: Størrelsen tilsvarer hundens rygglengde.
Størrelsen kan variere sterkt innen rasen så det er alltid best å måle hundens rygg fra der nakken går over til skuldrene til haleroten.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 16:48   #276
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Nå var jeg akkurat innom den lokale dyrebutikken for å kjøpe nytt. Hun fryser nemlig veldig når det regner, og sånne regndresser med bein nekter hun å bevege seg i. Hun står bare bom stille. Hun måtte ha 30 cm nå. Jeg ser på den siden jeg linket til at det står 36 cm på dvergpuddel, men det var altfor digert! Jeg tror at de er romslige i størrelsen, evt er min dvergpuddel liten... Hun er 4,5 kg.


Sist redigert av Hyacinth : 07-09-13 kl 23:07.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 20:07   #277
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Vi er akkurat kommet hjem fra besök hos dem vi kjenner som har Havaneser. Jeg har IKKE mindre lyst paa en naa. :hjerte:

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 22:47   #278
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

25 cm blir nok bra! Er den grei for hannhund med tanke på at de må ha plass til tissen?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 23:06   #279
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

25 cm blir nok bra! Er den grei for hannhund med tanke på at de må ha plass til tissen?

Haha, det har jeg faktisk aldri tenkt over,men jeg skal ta den på hunden min og se under der! Men det er ikke stoff annet enn under brystet, så det burde gå bra.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 23:21   #280
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Min raring kjente igjen refleksvesten sin fra i vinter.
Jeg fant frem refleksvesten igjen for 2 kvelder siden og lille voffen husket det nok for han pilte under stolen da han så det. Han ville heller ikke ha det på i fjor og la seg ned på bakken og nektet å gå videre.
Det samme gjorde han i år.
Men nå er han så liten at jeg bare kan bære han noen meter og prøve igjen. Det gikk bra etter litt trass, kos og bæring.
Stakkars.. halen henger virkelig ned og hodet er bøyd langt ned. Han står helt rolig. Prøver jeg å gå så legger han seg ned.
Han er nok dødelig fornermet over å ha på noe sånt.
Her er et bilde fra når han blånektet å gå i går kveld.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no