Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikinitopp som støtter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-23, 21:25   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Bikinitopp som støtter?

En kombinasjon av alder og vektnedgang gjør at innholdet i bikinitoppen ikke er det det engang var. Mer slapp og mindre volum. Den toppen i 80c er altfor stor, det spriker.
Den i 80c kan brukes, men trolig er en 75c mer passe. Evt 70 eller 75d?

Jeg ønsker noe som støtter greit, er kurant til bading og soling. Altså ikke mye padding som blir tungt og klissvått, men gjerne ikke bar et tynt lag heller.

Ensfarget er trolig helt fint, rødt, rosa, svart, lilla, noe sånn? Noen som har noen gode tips? (trenger ikke hel bikini,, liker den svarte, korte badebukse/bokser/shortsen helt fint)

Men jeg har vel egebelig lett et par år uten å finne noe jeg liker. Men nå i år er jeg nødt. (fysiske butikker så jeg kan prøve. Reiser på ferie mot slutten av neste uke)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 21:40   #2
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikonitopp som støtter?

Har du Change I nærheten?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 21:45   #3
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikonitopp som støtter?

Jeg er nok mer bebystet enn deg, og her trengs støtte og løft så det holder. Tipser om Prima Donna, som har undertøy og badetøy med mye og god støtte. Dessverre dyrt, men jeg er kjempefornøyd med bikinien min derfra.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 22:20   #4
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikonitopp som støtter?

Jeg bruker sportsbhene til Pierre Robert.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 22:46   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikonitopp som støtter?

Det er ikke så stort og tungt, så støtten handlet merbol å holde det der det engang var.

Det er visstnok change i nærheten ja, jeg har aldri vært der bare. Jeg pleier kjøpe bikini på cubus eller hm, men har ikke funnet noe som sitter bra de siste årene. Ikke lett i år da rett nok. Men skal se litt flere steder ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-23, 23:22   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikonitopp som støtter?

Jeg trenger hold og støtte og finner det på Change. Liker dem ikke så godt ellers, men bikiniene bruker jeg.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-23, 08:01   #7
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikonitopp som støtter?

Jeg kjøper fortsatt bikiniene mine på Bravissimo.co.uk. Gir nesten/ca like god støtte som BH-ene jeg også kjøper der.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-23, 09:43   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinitopp som støtter?

Freya, Panache og Fantasie har bikinier med veldig god støtte.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 10:06   #9
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bikinitopp som støtter?

Greia med å gå på ordentlig undertøysbutikk er at de som jobber der vet hva de driver med. Min erfaring med Change er at du blir målt, og så står du egentlig i prøverommet til du har funnet det du trenger. De henter riktig størrelse, du prøver, og så sjekker de om den sitter som den skal. De har et helt annet øye for det enn de som jobber på Cubus/H&M/osv.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 10:20   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikinitopp som støtter?

Jeg pleier jo ikke involvere de som jobber på cubus/hm osv i det hele tatt, jeg henter og prøver selv, så ja, det er nok et poeng å gå et annet sted.

Kanskje viktigere å faktisk få meg et par bh'er som passer og sitter skikkelig da, for jeg har jo altså reelt sett litt dårlig utvalg der også (vel, jeg har mange, men ikke mange som PASSER) som konsekvens av at vektnedgang åpenbart tok en del av puppene, kombinert med at jeg blir eldre så de henger jo enda mer da. merkes sikkert ekstra nettopp fordi de er noe mer slunkne.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 10:48   #11
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikinitopp som støtter?

Fornøyd med fullcup fra change og cubus, de må være full. I år har jeg kjøpt careless også. Den dekker godt og sitter godt til tomme bryst.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 11:19   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinitopp som støtter?

Det er en helt annen greie å gå på ordentlig undertøysbutikk, altså. Det er bæsj eller krem.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 11:32   #13
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinitopp som støtter?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er en helt annen greie å gå på ordentlig undertøysbutikk, altså. Det er bæsj eller krem.

Nå ja
Jeg endte med å kjøpe en svindyr bh jeg ikke bruker på Change(?) etter at damen hadde brukt 1,5 time på å prøve å finne noe jeg kunne bruke. Bh’n er fin den altså og puppa ser smashing ut med den på. Men det er jo som å ha på seg en panserbh og den brukes kun til svært spesielle anledninger.
Etterpå bestilte jeg en tre-pakk fra Bonprix til halvparten av prisen for den jeg kjøpte på Change som jeg faktisk kan bruke.
#nei spiler handler ikke bare om å finne rett størrelse.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 14:40   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikinitopp som støtter?

Man må like at puppene løftes og holdes oppe hvis man skal ha glede av en bh som gjør akkurat det. Jeg for min del synes det å gå i noe som ikke holder skikkelig på plass er ubehagelig og vondt. Jeg har også hatt bher som jeg ikke liker fasongen på. Det holder ikke at de i butikken sier den passer hvis man ikke synes det selv. Det kan også være at man ikke helt kjenner det før man har brukt den en stund. Nå vet jeg har jeg liker og da blir det ikke bomkjøp heller.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 14:58   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikinitopp som støtter?

Jeg foretrekker sporty topper uten spiler, som dekker bra. De holder ting på plass, og jeg slipper å være redd for nip slip.


Sist redigert av frukt : 28-06-23 kl 16:34.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 15:31   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikinitopp som støtter?

Jeg foretrekker også spilefritt, særlig til bh, men har nå for noen mnd siden kjøpt noen med spiler som sitter greit, uten å gnage.
Men link gjerne til en "sporty topp som sitter bra", for jeg ser ikke helt for meg hva du tenker på.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 16:34   #17
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikinitopp som støtter?

Noen eksempler.
https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/B...nitopp/223727/
https://www.intersport.no/adidas-fit...3309.095a.html
https://www.xxl.no/casall-triangle-c...213386_1_style

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 16:55   #18
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikinitopp som støtter?

Jeg liker godt wire-bikinier fra Lascana, sjøl om jeg ikke er så glad i spiler ellers. Jeg er veldig smal over ryggen og tre svangerskap og årevis med amming har gjort sitt, så jeg trenger noe som løfter og holder på plass og ikke bare klemmer alt flatt. Jeg bruker 70D for øyeblikket, og det er ikke alltid så lett å oppdrive.

Favoritten er denne, kjøpt gjennom Zalando. Det ser ut som Zalando har liknende modell i svart og en del andre farger også.
Jeg har også en trekantbikini fra Bruno Banani som gir passe løft.

Jeg handler ikke klær i butikk om jeg kan unngå det (man må snakke med folk), så jeg handler på nett, bestiller heller to størrelser og sender tilbake det som ikke passer, og så støtter jeg heller lokalt næringsliv på annet vis. Det er merker som antakelig finnes i fysiske butikker også, ellers pleier det å gå kjapt om man bestiller til pakkeboks, er min erfaring.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 25-01-24 kl 10:26.
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no