Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sliter dere med å finne mat alle liker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-15, 12:47   #11
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes at sånne store, uspesifikke ikke-likere er litt vanskelig å forholde seg til hos voksne. Liker ikke fisk/lam/svin/rød mat (true story), sånn helt generelt - man kan jo ikke si at sushi og fiskesuppe er det samme, liksom?


Jeg skjønner at det virker rart. Men jeg smaker jo at noe er fisk og ikke grønnsak. Jeg vet ikke hva det er jeg ikke liker, men noe er det. Akkurat som at noen er kjempeglade i fisk, og mindre glade i kjøtt. De smaker jo en eller annen forskjell.

Mht brekninger, så er det jo derfor jeg helt unngår en del typer mat, og ikke er flink til å ta meg sammen. Det ER ikke gøy å brekke seg sammen med andre. Jeg brekker meg av svært lite, men det kan skje, feks av kaviar. Jeg brekker meg jo bare jeg får det på fingrene når jeg vasker barnas matboks, liksom. Å da skulle spise det som garnityr... jeg klarer det ikke, rett og slett.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no