Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tv på barnerom

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 23:06   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Tv på barnerom

Mulig at jeg er gammeldags, men er det vanlig at ungene har tv på rommene sine?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:08   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv på barnerom

4-åringen min har ikke.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:08   #3
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv på barnerom

Men ja, du er gammeldags.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:09   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv på barnerom

De tre eldste har men ikke Oliver
Når vi flytter i nytt hus lager vi gen TV/spill/oppholdsstue hvor alt slikt skal være
Rommene skal da være TV-frie. Dette gjelder de to yngste.Jentene er såpass store at de får styre det selv

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:09   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv på barnerom

Jeg vet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:09   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv på barnerom

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg vet.

Den var til Vims.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:11   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv på barnerom

Etter det jeg vet fra jobb (barnehage), så er det ikke noe alle har, men heller slett ikke uvanlig lenger. Jeg må si jeg har problemer å la være å himle, når mødre sier ting som "vi er sene i dag, for jeg fikk ham ikke til å kle på seg. Etter han fikk tv på rommet så sitter han og ser tegnefilmer hele morgenen".

Snakk om å lage seg problemer. Kan ikke se for meg at det blir aktuelt å gi poden tv på rommet noen gang. Motstander av den slags.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:13   #8
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv på barnerom

Treåringen har TV, men den er på utlån. Når den returneres, skal den på barnerommet.

Den har faktisk en av-knapp, den trenger ikke å stå på hele dagen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:13   #9
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv på barnerom

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Den var til Vims.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:14   #10
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Tv på barnerom

Storebror har tv og dvdspiller på rommet sitt. TVen er ikke koblet til, så det kan kun sees på dvdfilmer. Blir ikke så mye brukt.

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:16   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv på barnerom

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Treåringen har TV, men den er på utlån. Når den returneres, skal den på barnerommet.

Den har faktisk en av-knapp, den trenger ikke å stå på hele dagen.

Er det ikke å skape behov å gi en treåring tv på rommet?

Nå er jeg sikkert veldig negativ til slikt, men jeg lurer på hvordan man begrunner et slikt valg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:18   #12
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Tv på barnerom

Jeg er nok like gammeldags som deg, Berglijot.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:20   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv på barnerom

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jeg er nok like gammeldags som deg, Berglijot.

Alltid hyggelig med selskap.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:21   #14
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv på barnerom

Husker det var flere av mine venner som hadde TV da jeg vokste opp, men jeg hadde ikke og ønsket det heller ikke. Er for sosial til det. Kan heller ikke tenke meg at Prototypen kommer til å få gehør for slike ønsker.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:24   #15
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv på barnerom

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Husker det var flere av mine venner som hadde TV da jeg vokste opp, men jeg hadde ikke og ønsket det heller ikke. Er for sosial til det. Kan heller ikke tenke meg at Prototypen kommer til å få gehør for slike ønsker.

Samme her. Og vi ser ikke på tv før barnehagen heller.

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:26   #16
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv på barnerom

Her har junior er gammel tv som han kan se på video(vhs) eller spille Super Nintendo på.

Men den er ikke tilkoblet parabolen vår og vil heller aldri bli det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:28   #17
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv på barnerom

Våre har. Tror det er ganske så forskjellig fra familie til familie. Minste vår "arvet" storesøs sin nå da hun flyttet.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:28   #18
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv på barnerom

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Er det ikke å skape behov å gi en treåring tv på rommet?

Nå er jeg sikkert veldig negativ til slikt, men jeg lurer på hvordan man begrunner et slikt valg.


Hvordan det? Jeg har TV på stua også. Selv om TV-en er fysisk tilstede, betyr ikke det at den nødt til å stå på.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:30   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv på barnerom

Sekstenåringen har tv på rommet, og trettenåringen har et lite sort-hvitt reise-tv som han kjøpte på loppemarked for 20 kroner.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:32   #20
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tv på barnerom

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvordan det? Jeg har TV på stua også. Selv om TV-en er fysisk tilstede, betyr ikke det at den nødt til å stå på.

Joda, men jeg forstår ikke hva man trenger en tv på barnerommet til. Unger kan vel få se tv i stua?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no