Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-20, 23:09   #881
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Helt sant om tenåringsdøtre, Tjorven.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-08-20, 23:37   #882
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sånne dager hvor jeg blir så glad at jeg har lyst til å grine.

Snuppa gjennomførte nesten en hel fotballtrening i dag. Etter å ha vært ute med en kneskade siden november. Alt har vært fælt og grusomt, og skaden har gjort henne ekstremt deppa. I dag strålte hun.

Og så må jeg passe på for å ikke bli altfor entusiastisk slik at hun ser det. Tenåringer ønsker seg visst mødre med bare moderat engasjement.

Hehe, gjenkjennbart ja. Men godt at hun er bedre!

Fine snuppa di.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 10-08-20, 07:26   #883
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Denne tråden gjør meg glad hver dag. Gladhistorier om tenåringer, hunder, dater og alt mulig fint. I dag er jeg glad for at jeg våkna med en gang vekkerklokka ringte, til tross for at jeg har justert den med et kvarter før det jeg har hatt. Nå er jeg straks jobbklar etter morgenbadekaret.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-08-20, 10:30   #884
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Artig å sjå at det er fleire som ser på formel 1.

Guttungen kjøpte seg båt i går. Gjenstår litt ting som å få hente den og å ta båtførerprøven, men det ordner seg. Han må fikse litt på den uansett.

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 12-08-20, 10:38   #885
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

At det var like mange sko i yttergangen i dag tidlig som da jeg la meg i går kveld (guttungen har fire kompiser på overnatting, og den ene av dem ringte hjem og måtte hentes kl 04:30 sist gang han prøvde å overnatte hos oss, fordi han ikke fikk sove, men nå ser det altså ut til at det gikk bra med alle). Og måten guttungen og kompisene inkluderte tvillingsøster på, hun har ikke hatt det så greit sosialt det siste året, og trenger av og til å spise pizza, le og fjase og spille Fifa til langt på natt med de kuleste guttene på trinnet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 12-08-20 kl 10:47.
My er aktiv nå  
Gammel 12-08-20, 11:25   #886
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

At 15-åringen min ser ut til å begynne å fungere igjen.

Korona-nedstenging rammet noen hardere enn andre. Hun har hatt det helt jævlig og oppført seg deretter. Men nå går det bedre. Vi er ikke i mål, men det har vært hele dager i det siste uten et eneste utbrudd/krangel. Så nå er vi veldig spente på skolestart. Normalt sett har hun vært glad i skolen, men den gleden forsvant visst også med korona. Kan det bli bra igjen når hverdagene blir litt mer normale?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 12-08-20, 12:05   #887
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Så herlig, Tjorven! Nå ble jeg skikkelig glad!

Jeg ler av lillesøster som knegget fornøyd da storesøster fikk beskjed om at hun også må testes i dag. Lillesøster hadde heldigvis negativ test, så jeg er ikke bekymret, men det er greit å få det bekreftet.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 12-08-20, 12:21   #888
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Så godt å høre at ting blir bedre Tjorven!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 12-08-20, 13:35   #889
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.441
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Det var fint å lese, Tjorven, nå ble jeg også glad!

Jeg glad for at jeg turte å gjøre noe jeg egentlig ikke tørr i går! Det å lære å padle kajakk innebærer at man frivillig må velte kajakken og henge litt under vann før man løser seg ut. Selvfølgelig er det ikke skummelt, egentlig, men det er mulig å lage ganske mange skrekkscenarioer i hodet sitt på forhånd. Har jeg hørt. Desto mer glad er jeg for at jeg fikk utfordret både vannskrekk og klaustrofobien og gjennomførte!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 12-08-20, 13:52   #890
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

- Jeg er registrert og skal ta en bachelor i Økonomi og Administrasjon. Og de to fagene jeg skal ta nå i høst har jeg hatt før, så jeg tror det skal være passe greit å bestå.

- Jeg har bestemt at jeg ikke skal stresse med gode karakterer i denne bacheloren. Jeg skal kun bestå og få papiret. Og det gjør meg glad på egne vegne.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 12-08-20, 14:56   #891
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

To snart 6-klassinger som leker, ler og koser seg i hagen, glade for å treffe hverandre etter lang ferie. Er så glad for hver gang de fortsatt faktisk leker, de er på vei ut av barndommen og mange av jentene i klassen har sluttet å leke fordi det er for barnslig (og mobilen har overtatt), men min datter og hennes gjeng er takk og lov fortsatt barnslige og lekne

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 12-08-20, 17:02   #892
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Tilbake på jobb etter 5 mnd fravær og opplever å bli så varmt og godt tatt i mot av kollegaene mine.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 15-08-20, 09:37   #893
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Mellomste fikk negativt svar på C19-testen. Bare forkjølelse og feber. Det gjør at Mutter'n får besøk av meg i dag og at hjemmetjenesten puster lettet ut.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 15-08-20, 09:42   #894
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Mellomste fikk negativt svar på C19-testen. Bare forkjølelse og feber. Det gjør at Mutter'n får besøk av meg i dag og at hjemmetjenesten puster lettet ut.

Så godt for alle!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 15-08-20, 10:29   #895
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

- Jeg er registrert og skal ta en bachelor i Økonomi og Administrasjon. Og de to fagene jeg skal ta nå i høst har jeg hatt før, så jeg tror det skal være passe greit å bestå.

- Jeg har bestemt at jeg ikke skal stresse med gode karakterer i denne bacheloren. Jeg skal kun bestå og få papiret. Og det gjør meg glad på egne vegne.

Det synes jeg er en kjempegod plan. Har flere unge i familien som går på høyskole og de har helt prestasjonsangst for "alle" får så bra karakterer og de føler at de må ta opp fag, men det tror jeg ikke helt på.

Minsten min har gått helt i hi nå de siste månedene men er heldigvis klar og motivert for skole og har lovt at han skal være mer åpen for skole/lekser og prøver og å ta imot hjelp fra oss. *holder pusten*
Det gikk ikke så bra med han ift skole nå under nedstengning og lite personlig oppfølging og jeg har sagt at inntak på vg er av karakterene som han får til jul. Håper det beste.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 15-08-20, 14:18   #896
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Fikk en flott fjelltur sammen med eldste datter i går. Finvær, utsikt og mye tid med bare oss to. Yngste koser seg på ferie med mormor.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 15-08-20, 17:15   #897
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Vi har 3 dagers barnevakt, og det er syykt deilig!! Vi bare sløver rundt, drikker vin, spiser god mat og skravler. Dette trengte vi skikkelig!! 😊

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 16-08-20, 18:12   #898
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Jeg har testet min nye elsykkel litt og det gjør meg helt fnisete lykkelig å eie noe så kult. Rett opp de tøffe bakkene.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 16-08-20, 18:38   #899
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Et deilig bad i sjøen.
Blide barn som koser seg sammen og ble så glade for dessert.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 16-08-20, 19:20   #900
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Fin avbrekk fra dps tilværelse - tur på stranden

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no