Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

IKEA-katalogen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 00:01   #41
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Se det, ja. Og da kan du jo sammenlikne selv, jeg er sikker på at du finner mer inspirasjon i den enn i den nye.

Du har helt rett!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 00:07   #42
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du har helt rett!

Klart jeg har rett. Jeg har jobbet på IKEA, vet du. Så her har jeg inside-information. Det var på en eller annen kickoff jeg lærte at de lager to versjoner av katalogen. Så selv de ansatte smugler med seg LÅNEKATALOGER hjem.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 00:42   #43
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Fikk den for en god stund siden, men ikke mye spennende synes jeg.
Så mest etter noen smarte ting til barnerom.
Andre møbler kjøper vi ikke der i og med at vi driver en egen møbelbutikk.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 10:37   #44
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Jeg vil ha et ”nei takk til reklame, ja takk til IKEA-katalogen” klistremerke på postkassen min. Naboen har nemlig et sånn Biltema-klistremerke, og det burde jo produseres en IKEA-variant. Ellers kibber jeg alltid med meg et eksemplar av den nye LÅNEKATALOGEN når jeg er på IKEA. Det står jo ”vennligst legg den tilbake”, ikke ”denne skal legges tilbake, hvis ikke havner du i fengsel” på den. Jeg anser det som en oppfordring jeg ikke følger opp, ikke som et pålegg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 10:42   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Jeg kan IKEA-katalogene fra de siste fem årene utenat. :avhengig:

Og så har han i rullestol som sitter ved inngangen på IKEA Furuset begynt å kjenne meg igjen!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 10:44   #46
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Du tar sjanser, Gaia! Du vet kanskje ikke hvorfor det er så lange soningskøer her i landet? Det er fordi alle cellene er okkupert av folk som har stjålet LÅNEKATALOGEN.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 10:46   #47
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Og så har han i rullestol som sitter ved inngangen på IKEA Furuset begynt å kjenne meg igjen!

En kjekk kar, det. Vi har sikkert vært på IKEA sammen flere ganger, vi da.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 10:49   #48
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

En kjekk kar, det. Vi har sikkert vært på IKEA sammen flere ganger, vi da.




Jeg er hun som står og ser lengselsfullt inn i ballrommet. :drømmer om å få leke der igjen:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 10:52   #49
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Du tar sjanser, Gaia! Du vet kanskje ikke hvorfor det er så lange soningskøer her i landet? Det er fordi alle cellene er okkupert av folk som har stjålet LÅNEKATALOGEN.

Pfff. Du bare prøver å lure meg til å ikke ta med LÅNEKATALOGEN, du. Jeg må jo fortsette å låne LÅNEKATALOGEN nå som jeg har skjønt at det er der alt snackset er. :vågal: Dessuten kan jeg jo bare hevde at det er snakk om langtidslån. Jeg kan jo levere den tilbake når den nye katalogen er på plass, ikke sant.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 10:53   #50
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er hun som står og ser lengselsfullt inn i ballrommet. :drømmer om å få leke der igjen:

Skal se etter deg neste gang; vi kan jo stå og drømme sammen.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 10:57   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Skal se etter deg neste gang; vi kan jo stå og drømme sammen.



Ellers kan det hende jeg står og kikker på en Klippan i rødt skinn, sukker tungt og kikker trist bort på alfaMannen som ikke skjønner at det er en sånn jeg trenger for å bli gladere enn jeg aldri har vært før.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 10:58   #52
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Pfff. Du bare prøver å lure meg til å ikke ta med LÅNEKATALOGEN, du. Jeg må jo fortsette å låne LÅNEKATALOGEN nå som jeg har skjønt at det er der alt snackset er. :vågal: Dessuten kan jeg jo bare hevde at det er snakk om langtidslån. Jeg kan jo levere den tilbake når den nye katalogen er på plass, ikke sant.

Det er helt sant. Jeg har en kompis som er fengselsbetjent, og han sier at 90% av de innsatte er hardbarka LÅNEKATALOG-tyver.
Men velkommen i gjengen, Gaia. Du er en av de tøffe her på forumet.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 10:59   #53
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Lånekatalogen er det katalogen som oftest har kommet med oss hjem og blitt kjærlig behandlet . (Sånn er det med nei-takk merker på postkassen)

Ballrommet er fristende men var det ikke blandt annet IKEA som kom ille ut i test av bakterier i ballromet ? Mener å ha hørt det .
Sikkert ikke lett å få vasket alle de ballene fra tid til annen .

  Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:00   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av Dragonfly, her.

Ballrommet er fristende men var det ikke blandt annet IKEA som kom ille ut i test av bakterier i ballromet ? Mener å ha hørt det .
Sikkert ikke lett å få vasket alle de ballene fra tid til annen .


Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:00   #55
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

  Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 23:21   #56
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Jeg har lånt katalog fra IKEA idag

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 00:28   #57
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er helt sant. Jeg har en kompis som er fengselsbetjent, og han sier at 90% av de innsatte er hardbarka LÅNEKATALOG-tyver.

Jammen, de har sikkert ikke LEVERT tilbake LÅNEKATALOGEN. Noe jeg i det minste har planlagt å gjør.

Sitat:

Men velkommen i gjengen, Gaia. Du er en av de tøffe her på forumet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 09:57   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Gå på Ikea og hent en, da vel.

Vi er på Ikea et par ganger i uka, omtrent. Vesla elsker lekerommet, og jeg elsker de billige pølsene. Vi har Ikea i gå-avstand fra oss, ganske digg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:01   #59
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Min mann var på Ikea, og tok med seg LÅNEKATALOG til meg... Den er jo helt lik den jeg fikk i posten!!!!

Jeg trodde den skulle inneholde mer enn den vanlige, jeg!!


Ryli! Har du lurt meg nå?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:33   #60
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ryli! Har du lurt meg nå?

Det står mye mer mellom linjene i LÅNEKATALOGEN.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no