Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Windows-plattform for mac (eller hva det nå er jeg trenger)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-11, 20:23   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Windows-plattform for mac (eller hva det nå er jeg trenger)

Jeg har et windowsbasert program (mat på data) som jeg ønsker å kjøre på mac-en min. Jeg mener å huske noen sa noe om at jeg kunne installere noe som gjorde at det var mulig å få til. Men jeg husker selvfølgelig ikke hva. Noen som kan hjelpe meg?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 20:27   #2
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: windows-plattform for mac (eller hva det nå er jeg trenger)

Bootcamp?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 20:28   #3
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: windows-plattform for mac (eller hva det nå er jeg trenger)

Meiner å ha høyrt om noko som kallas "Soft-Windows" eller noko liknande, men aldri freista dette sjølve.

Trur det vanlegaste er å installera Windows med Bootcamp, dvs ein då startar maskina som MAC eller Windowsmaskin og køyrer Vetlemjuk-trengande program i Windows-modus.

Slik gjer i alle høve eg det.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 20:35   #4
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: windows-plattform for mac (eller hva det nå er jeg trenger)

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Bootcamp?

Spør du meg?



Ok. Google Bootcamp.

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Meiner å ha høyrt om noko som kallas "Soft-Windows" eller noko liknande, men aldri freista dette sjølve.

Trur det vanlegaste er å installera Windows med Bootcamp, dvs ein då startar maskina som MAC eller Windowsmaskin og køyrer Vetlemjuk-trengande program i Windows-modus.


Slik gjer i alle høve eg det.

Ja. Det var noe sånn jeg mener jeg hørte, at man kunne velge å starte maskinen som mac eller windowsmaskin.

Så google Bootcamp.

Takk for svar!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 20:39   #5
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: windows-plattform for mac (eller hva det nå er jeg trenger)

Ah. Masse arbeid. Og jeg må slette litt først, ser jeg. Eller rett og slett overføre en del av de alt for mange bildene mine til den eksterne harddisken.

Tror rett og slett jeg i stedet søker opp igjen den amerikanske nettbaserte varianten av mat på data (hadde jeg bare ikke klart å slette alle bokmerkene mine hadde jeg hatt linken liggende. ).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 21:45   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Windows-plattform for mac (eller hva det nå er jeg trenger)

VirtualBox er en gratisløsning der du kjører Windows XP, Windows Vista eller Windows 7 i et program under Mac OS X. Kan da raskt svitsje mellom Windows og Mac OS X uten å omstarte pc-en. Man trenger egen lisens for Windows.

www.virtualbox.org

Lignende programmer blir VMware Fusion og Parallels Desktop. De er litt bedre, men er ikke gratis...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 21:56   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.497
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Windows-plattform for mac (eller hva det nå er jeg trenger)

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Vetlemjuk-trengande program

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 10:26   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Windows-plattform for mac (eller hva det nå er jeg trenger)

Jeg ville gått for forslaget til Mrc. Den er lettere å kvitte seg med når man er lei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no