Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-10, 11:11   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.878
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg skal på tur til varmere strøk snart og ser at denne finnes i tax-free utvalget. Så på den på Københavnbåten men kjøpte den ikke da jeg så at den hadde skimmer... men angrer litt... Synes fargene er veldig fine men så mener jeg at jeg har lest et sted at skimmer i øyenskyggen er fy-fy når man blir eldre...

Er man eldre når man er 40 og skal man da styre unna skimmer??
Det er denne; Dior Cannage Color Collection Eye Palette .

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:15   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40 åring?

Nå er ikke jeg 40 - men 35 og jeg synes iallefall den der var smashing. *skal også på flytur snart*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:18   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg tror man kan ha shimmer på øyeskygge selvom man er 40, jeg tenker at man må kanskje være mer obs på shimmer i pudder og rouge. Men det kommer også an på huden til personen som skal bruke det. Jo bedre hud, jo mer shimmer tåler man, er det ikke sånn?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:19   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.796
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg bruker shimmerøyenskygge noen ganger, og jeg er snart 41. Har aldri tenkt over at det ikke "passer seg".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:20   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg tror man kan ha shimmer på øyeskygge selvom man er 40, jeg tenker at man må kanskje være mer obs på shimmer i pudder og rouge. Men det kommer også an på huden til personen som skal bruke det. Jo bedre hud, jo mer shimmer tåler man, er det ikke sånn?

Jepp. Shimmer fremhever poser, rynker, slapp hud osv.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:20   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg er 45 og de få gangene jeg bruker øyenskygge er det en med skimmer. Jeg har lite rynker og syns ikke selv at de små linjene ved øynene fremheves av det. Det er vel ikke noen spesiell aldersgrense.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:22   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg har ikke tenkt til å slutte med skimmer. Av og til syns jeg faktisk det kan være litt stilig med skimmerøyenskygge på rynkete øyne. Det er litt rocknroll.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:27   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.878
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Oki, jeg er overbevist. Takk for svar.
Har litt smilerynker rundt øyenene men ingen poser..
Forresten så ser jeg visst ikke så gammel ut, da jeg kjøpte krem på Københavnbåten så skulle jeg absolutt ikke ha Clearinskremen for de over 40!! Og det lever jeg nok på veeeeldig lenge!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:32   #9
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.955
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Fine øyeskygger, både til hverdag og fest. hva koster en sånn herlighet, da?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:41   #10
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg bruker skimmer og er 36 og et halvt.

Jeg lærte på body shop i sommer å legge øyenskygge på en utrolig stilig måte. Du legger svart kajal oppå hele høyelokket (jada, helt vaskebjørn) og så tar du den skimrende øyenskyggen og legger med pensel oppå kajalen og det blir SÅ fint! Jeg har fått utrolig mye skryt etter jeg begynte å sminke meg sånn.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:43   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Hvilken kajal funker - for det der var kjempefint!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:45   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Veldig pent, Mim! Svart vanlig kajal, og hvilken farge på skimmeret? Har du kajal eller øyenskygge under øyet?

Jeg gjør en liknende greie, men ikke fullt så svart. Jeg bruker lys rosa skimmer på benet under øyenbrynet, så tinnfarget skimmer over hele øyenlokket og litt under øyet, så matt svart kajal, og matt svart oppå kajalen, littt i ytterste kant, og litt under øyet.

Jeg har denne kiten fra Benefit:

__________________


Sist redigert av Tallulah : 22-09-10 kl 11:55.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:49   #13
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg bruker en mørkebrun Kohl-kajal fra Lancôme, siden jeg er så lys, litt i hårkanten under øyet og masse oppå hele øyelokket. Det kan være lurt å pudre litt under kajalen, sånn at det ikke smitter oppover. Jeg bruker litt mørk mørk sølvgrå under øyet også.

Oppå legger jeg den lilla/rosa fra denne firepakningen fra Bodyshop (shimmer cube) med børste:



den ser helt fjollete ut i seg selv, men oppå det svarte blir den kjempefin!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:50   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg er ganske lik i fargene som deg, Mim og bruker nå rosa og mørk lilla - og har liksom forsøkt å gå for noe som du viser, men kajal på øyenlokket har jeg vitterlig ikke tenkt på.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:52   #15
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er ganske lik i fargene som deg, Mim og bruker nå rosa og mørk lilla - og har liksom forsøkt å gå for noe som du viser, men kajal på øyenlokket har jeg vitterlig ikke tenkt på.

Nei, jeg hadde heller aldri tenkt på det.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:53   #16
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.011
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg synes tvert om at skimmer er bra for litt eldre hud. Matt framhever alle skavanker, og er dessuten gørr kjedelig.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 12:00   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.541
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Oi, var det en regel for ikke skimmer etter førti? Den har jeg forbrutt meg mot i over seks år, i så fall... hva er straffen for det?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 12:04   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Straffen er nok noe sånt som at vi må slutte helt med sminke når vi blir 50.

har sett deg på bilder med den makeupen Mim, og det ser veldig fint ut. Jeg er veldig forsiktig med øyensminken og blir det for mørkt rundt så er det liksom ikke meg. Men det er kanskje mest en vane. Men bruker du dette på dagen eller mer som en kveldsmakeup?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 12:08   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg bruker det på dagen. Om kvelden sover jeg jo foran TV'en. :gravid:

Jeg sminker meg i grunnen ganske mye rundt øynene, men ellers er det bare litt clinique foundation og kanskje en lip gloss.

Kanskje den regelen om ikke skimmer etter 40 er tenkt for denne damen?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 12:08   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Hun følger jo regelen, Mim. Den turkise virker veldig matt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no