Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ferdig med ny nettside :-)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-14, 08:46   #61
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Nå ble jeg nysgjerrig også!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 09:25   #62
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Kjempefin side

Bruker joomla selv, grådig greit å bruke.

Takk!

Ja, Joomla er genialt ganske enkelt!
Og det er noe med det å kunne tilby kundene mine en nettside de veldig enkelt kan drifte selv når jeg er ferdig med å lage den. Der det ikke er noe problem for dem å oppdatere artikler selv. Ikke noe problem å endre på menyene. Legge ut bilder. Gjøre justeringer på egenhånd.

Det er noe med at vi lever i 2014 og det å måtte gå via en webdesigner hver gang små endringer skal gjøres på en nettside sørger bare for ikke-oppdaterte nettsider som til slutt blir liggende døde. Jeg ønsker at sidene jeg lager skal være levende også etter jeg har levert dem fra meg. Jeg er stolt av jobben jeg gjør med dem, og vil de skal være fine også senere.
Så kan heller kundene mine ta kontakt dersom de støter på problemer de ikke får til.

Jeg tror markedet er ganske stort for det jeg tilbyr. Altså for nettsider til en grei pris som kan driftes enkelt av kunden selv i ettertid.
Så får vi se da, om dette er liv laga. Gøy er det uansett og blir det ikke fulltidsjobb, blir det hvertfall en super hobby.

Jeg legger ut linken til siden litt til her jeg. Den kan ligge i dag hvertfall. Det er vel begrenset hvor mange som gidder å scrolle seg ned massevis av innlegg for å sjekke etter….

www.paydesign.no

Så, dette er meg.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 09:33   #63
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.522
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Veldig fin nettside. Lykke til, jeg håper du lykkes!!

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 10:40   #64
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Veldig fin!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no