Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 16:15   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Jeg har en sambo som drømmer om ny traktor og han søker hele tiden etter det. Jeg har bestemt at vi ikke trenger det , mental er nok ikke helt enig. Nå finner jeg ut at han har begynt å ringe og forhøre seg også, så nå må jeg begynne mer aktivt! Jeg lurer på om det går ann å blokke sider på finn??

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 16:20   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Man kan vel gå inn på sikkerhetsinnstillingene å legge inn sperrer mot noen sider?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 16:41   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Hm, se om jeg får til det. Man nå forteller han at han skal se på en i kveld, søren at jeg ikke har gjordt det før!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 16:44   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.502
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Sperre telefonen hans er kanskje mere effektivt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 16:50   #5
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.572
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Sperr bankkontoen.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 17:00   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Jeg tror han hadde skjønt både bankkontosperring og tlfsperring. Men han er ikke datakyndig overhode så den hadde han ikke tatt, bare mumler fortvilt over siden som ikke kom opp! Så det er eneste håpet mitt.
Men dette er ikke tull, kjøper han ikke traktoren i kveld så må finn blokkes!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 17:04   #7
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.572
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Du har min fulle sympati.

Hilsen medeier av gravemaskn og dumper.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 17:05   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.502
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Men seriøst. Hvis han har penger og har lyst på traktor, kan han ikke bare kjøpe en da?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 17:06   #9
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.219
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Si meg - er mannen din mindreårig? Ja, dette er et hint.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 17:58   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Ikke mindreårig, men enkelte ting trenger han hjelp med-for vårt beste. Vi bor i by. Har ikke gård eller dyr. Har alt en traktor og trenger ikke en til. Men han har sååå lyst på og ser seg blind. Så da kan jeg hjelpe han kommer han seg ikke inn på finn så er ikke fristelsen der. Enkelt.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:37   #11
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.219
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Wow. Jeg hadde klikket fullstendig om mannen min skulle "hindre meg i å bli fristet" ved å tukle med datamaskinen. Eller lure meg på noe annet vis. For et tillitsbrudd! Jeg er noe målløs her jeg sitter.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:42   #12
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Hva bruker han traktoren til hvis han bor i byen? Og hva i alle dager skal han med to? Har han noen forklaring på det?

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:45   #13
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Wow. Jeg hadde klikket fullstendig om mannen min skulle "hindre meg i å bli fristet" ved å tukle med datamaskinen. Eller lure meg på noe annet vis. For et tillitsbrudd! Jeg er noe målløs her jeg sitter.

Normalt er jeg enig med deg, men om man bor i byen så trenger man ikke TO traktorer. Man trenger ikke en heller for den saks skyld. Så det er jo tydelig at han må beskyttes mot seg selv. Evt så bør de kanskje begynne å surfe på Finn etter et passende småbruk.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:50   #14
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.986
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Si meg - er det noen som har spurt om hva noen andre synes om måten de gjør ting på i sitt ekteskap her? Ja, dette er også et hint.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:50   #15
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.219
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Normalt er jeg enig med deg, men om man bor i byen så trenger man ikke TO traktorer. Man trenger ikke en heller for den saks skyld. Så det er jo tydelig at han må beskyttes mot seg selv. Evt så bør de kanskje begynne å surfe på Finn etter et passende småbruk.

Jeg syns ikke fyren virker helt rett navla, nei. Men det å lure ham på denne måten er da uansett ikke rett? Hvis han vil ha en traktor til syns jeg i anstendighetens navn man må snakke med fyren - ikke lure ham?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:52   #16
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg syns ikke fyren virker helt rett navla, nei. Men det å lure ham på denne måten er da uansett ikke rett? Hvis han vil ha en traktor til syns jeg i anstendighetens navn man må snakke med fyren - ikke lure ham?

Lure han?Hun lurer han jo ikke fordi hun blokker en side da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:53   #17
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Selvfølgelig bør man snakke, men det høres da ut som at hun har gjort det, opptil flere ganger. Kanskje han lider av traktorgalskap?? Man sperrer jo gjerne kort osv for de som er spillegale. Dette er ikke særlig annerledes.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:53   #18
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.219
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Si meg - er det noen som har spurt om hva noen andre synes om måten de gjør ting på i sitt ekteskap her? Ja, dette er også et hint.

Ah! Beklager. Du har helt rett. Jeg skal selvsagt straks og med én gang sette meg inn i hvordan de ymse nettleserne (eventuelt ymse brannmurer) fungerer for å kunne hjelpe tinkadott til å gjøre noe som jeg finner fullstendig moralsk forkastelig.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:57   #19
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.986
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Ah! Beklager. Du har helt rett. Jeg skal selvsagt straks og med én gang sette meg inn i hvordan de ymse nettleserne (eventuelt ymse brannmurer) fungerer for å kunne hjelpe tinkadott til å gjøre noe som jeg finner fullstendig moralsk forkastelig.

Eller du kan tusle inn i en hjørne og la være å kommentere i en tråd der du ikke kan bidra med noe som har noe med tråden å gjøre.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:59   #20
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.502
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Hva bruker han traktoren til hvis han bor i byen? Og hva i alle dager skal han med to? Har han noen forklaring på det?

Tja. Hvorfor skal damer med bare to føtter ha massevis av støvletter?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no