Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Presis.no

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-12, 07:49   #1
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Presis.no

30.juli bestilte jeg merkelapper fra presis.no. Jeg har fortsatt ikke fått dem. Jeg vet at de tidligere har vært litt trege, de har "glemt" bestillingen min noen ganger før også. De tidligere gangene dette har skjedd har det egentlig ikke gjort så mye ettersom det da ikke var mulig å betale med Visa, man fikk regning med leveringen. Men nå er ikke det lengre et alternativ, lappene er betalt, men de kommer ikke.
Neste gang prøver jeg de nye klistrelappene fra askeladden.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 07:53   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Presis.no

Det var veldig lenge. Syns de var trege, men ikke så trege.
Var nå ikke så fornøyd uansett. Alt jeg skrev kom jo ikke med.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 08:26   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Presis.no

Jeg har bestilt merkelapper fra Presis nå 2 ganger.
Første gangen var jeg veldig fornøyd men nå sist så ble teksten så utrolig liten på lappen selv om det er good plass til å kunne forstørre det opp...
Men kvaliteten er jeg superfornøyd med. Klistrelappen sitter godt på alt, selv på klær. Det er så deilig å slippe å stryke på lapper.

Synes de har vært raske til å levere, har opplevd å ikke få lapper fra Askeladden en gang. Da ringte jeg og så fikk jeg nye.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 09:22   #4
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Presis.no

Første gangen vi bestilte var jeg veldig fornøyd. 2. gangen var navnet feilstavet. Det var dog så liten skrivefeil at jeg ikke gadd å klage. Men jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på dem, da! Og prisen.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 10:03   #5
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Presis.no

Jeg anbefaler Smartlapper.
Gratis frakt, særdeles rask levering og fine lapper. Skolapper, til og med!

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 10:42   #6
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Presis.no

Jeg fikk mail nå. De beklaget så mye og de skulle sende meg nye lapper.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-12, 10:48   #7
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Presis.no

Smartlapper må jeg prøve! Skolappene så lure ut!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no