Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

SMS fra iFlirt ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-12, 20:41   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

SMS fra iFlirt ...

Fint. 13 minutter ovet kl 20 tikket det inn en melding fra iFlirt, med strengt personlig kode for innlogging på deres nettsider ...

Vel, jeg har IKKE registrert meg der, jeg visste ikke engang om siden, men skjønte jo av ordlyd og navn på avsender hva det dreier seg om.

På nettsidene er det ingen annen måte å kontakte dem på enn å sende forespørsel via siden, og da må jeg registrere navn og mailadressen min. Det har jeg ikke så lyst til. Jeg kan kanskje opprette en egen mailadresse til akkurat dette formålet?

Uansett; enten har noen registrert meg det inne eller så har noen tastet feil nummer ...eller det et spam fra nevnte nettsted. Det jeg derfor lurer på, et om det er flere som har fått slike meldinger fra iFlirt uten å være registrert der?

Jeg vil gjerne ha nummeret mitt ut av systemet deres uavhengig av om det er en feil eller _hva har du_, så jeg må vel bare skrive til dem, men kunne være kjekt å høre om andre har opplevd det samme!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 20:42   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: SMS fra iFlirt ...

Et skal være ER flere steder, damn iPhone ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 20:48   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra iFlirt ...

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Fint. 13 minutter ovet kl 20 tikket det inn en melding fra iFlirt, med strengt personlig kode for innlogging på deres nettsider ...

Vel, jeg har IKKE registrert meg der, jeg visste ikke engang om siden, men skjønte jo av ordlyd og navn på avsender hva det dreier seg om.

På nettsidene er det ingen annen måte å kontakte dem på enn å sende forespørsel via siden, og da må jeg registrere navn og mailadressen min. Det har jeg ikke så lyst til. Jeg kan kanskje opprette en egen mailadresse til akkurat dette formålet?

Uansett; enten har noen registrert meg det inne eller så har noen tastet feil nummer ...eller det et spam fra nevnte nettsted. Det jeg derfor lurer på, et om det er flere som har fått slike meldinger fra iFlirt uten å være registrert der?

Jeg vil gjerne ha nummeret mitt ut av systemet deres uavhengig av om det er en feil eller _hva har du_, så jeg må vel bare skrive til dem, men kunne være kjekt å høre om andre har opplevd det samme!

Kan det hende at en venn av deg har gitt dem nummeret ditt? Antageligvis så vil det ikke gjenta seg med mindre vedkomne gjør det igjen, evt du logger inn. Tror jeg. Jeg hadde ikke giddet henge meg opp i dette.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 20:54   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: SMS fra iFlirt ...

Logge inn kan jeg jo ikke, jeg har jo ikke noe brukernavn. Vet jo aldri, men jeg kan ikke tenke meg noen har registrert nummeret mitt med hensikt.

Sikkert ikke noe å bry seg med, men jeg liker ikke at info og nr er lagret her og der, spesielt ikke når det ikke er gjort av meg selv og/eller jeg ikke har "kontroll". :sær:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 20:57   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra iFlirt ...

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Logge inn kan jeg jo ikke, jeg har jo ikke noe brukernavn. Vet jo aldri, men jeg kan ikke tenke meg noen har registrert nummeret mitt med hensikt.

Sikkert ikke noe å bry seg med, men jeg liker ikke at info og nr er lagret her og der, spesielt ikke når det ikke er gjort av meg selv og/eller jeg ikke har "kontroll". :sær:

Det er ikke sikkert det er lagret noe sted der heller. Jeg har laget en greie en gang som sender en SMS til folk, og det er ikke noe lagring involvert. De taster inn telefonnummer i et skjema, også kommer SMSen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 21:02   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: SMS fra iFlirt ...

Ok. Da slår jeg meg til ro med det, inntil jeg evt får flere meldinger, eller mail.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 21:47   #7
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: SMS fra iFlirt ...

Jeg fikk en lignende sms fra en annen datingside(tror jeg), som jeg aldri har meldt meg på.
Jeg fant ut at det er spam.. En dustete måte å rekruttere brukere.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no