Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aldersgrense på konserter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-12, 22:29   #1
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldersgrense på konserter?

Er det noen som vet om det er fri aldersgrense på en konsert så lenge noe annet ikke er presisert? Eller gir det seg selv at det er 18-årsgrense på en konsert som begynner kl 21 og det ikke er mulig å kjøpe barnebillett? På billettalternativene står det ordinær, honnør og student, men det står altså ikke noe om aldersgrense. Det er for øvrig snakk om Dumdumboys og Thåstrøm på Olavsfestdagene i Trondheim, men akkurat det skulle vel ikke spille så stor rolle.


Sist redigert av Fadese : 18-05-12 kl 22:36.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 00:32   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrense på konserter?

Hvis konserten er i et lokale der det serveres alkohol, kan du regne med at det er aldersgrense.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 08:02   #3
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aldersgrense på konserter?

Jeg ville ha kontaktet arrangøren og spurt.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 08:10   #4
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrense på konserter?

Jeg vet ikke om det selges alkohol der. Det er i Borggården. Jeg sendte e-post til arrangør i går, men får vel ikke svar før til uka. Og nå er jeg altså så spent på om vi kan ta henne med på hennes første ordentlige konsert i august.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 08:42   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aldersgrense på konserter?

På flere konserter jeg har vært på er det lov for yngre enn 18, men da får man annen type armbånd/stempel/whatever, sånn at de som selger skal se forskjell.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 18:09   #6
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrense på konserter?

Etter litt leiting fant jeg omsider informasjon om at det kun er arrangementet på Byscenen som har 18-årsgrense. Nå har jeg kjøpt billetter til Lillemor og meg!
Det skal bli så stas, altså. Jeg får fortsatt gåsehud når jeg tenker på mine første konsertopplevelser. Nå krysser jeg fingrene for at hun også har glede av dette.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 19:15   #7
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aldersgrense på konserter?

Min datter på 7,5 år har vært med på mange konserter - det står alltid opplyst om det er 18-års grense.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no