Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avtalegiro hos Trøndelag Bomveiselskap

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-12, 13:00   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Avtalegiro hos Trøndelag Bomveiselskap

Flere som har det som har opplevd at avtalegiro ikke kommer og krav blir sendt til Kredinor?? Jeg vet at jeg aldri har mottat avtalegiro på denne regningen, og nå fikk jeg plutselig krav fra Kredinor. Liker det ikke. Betalte nå selvfølgelig med en gang, men ville foretrukket å heller fått den opprinnelige regningen i nettbanken. Så i nettbanken nå at det ligger en annen regning der fra de med senere forfall, så noen får de i alle fall sendt ut.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 13:53   #2
InaMina
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 11
InaMina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Avtalegiro hos Trøndelag Bomveiselskap

Slik er det hos oss også, plutselig fikk jeg en regning fra Kredinor, men jeg har da vitterlig aldri fått regning fra Bomselskapet, så dette forstår jeg ikke så mye av...

InaMina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 13:56   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avtalegiro hos Trøndelag Bomveiselskap

Jeg har oppplevd tull med regninger fra dem et par ganger, ja.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 16:24   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avtalegiro hos Trøndelag Bomveiselskap

Usj, det er så surt at jeg i tillegg får ekstragebyr på en regning jeg i utgangspunktet aldri har mottatt. Vel, håper de skjerper seg! Gjentar deg seg må vel en mail være på sin plass.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 16:25   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avtalegiro hos Trøndelag Bomveiselskap

Du må da ikke finne på å betale et gebyr på det her?

Skriv en klage og betal det riktige beløpet.

  Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 16:42   #6
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avtalegiro hos Trøndelag Bomveiselskap

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Du må da ikke finne på å betale et gebyr på det her?

Skriv en klage og betal det riktige beløpet.

Jeg burde nok ikke gjort det, men ble stresset av varsel fra Kredinor at jeg hastet inn på nettbanken og betalte før jeg visste ordet av det. Det skjer ikke flere ganger at jeg betaler gebyr om de ikke sender meg regningen i første omgang.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 17:02   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avtalegiro hos Trøndelag Bomveiselskap

Da sender du en Mail og krever gebyret tilbake. Helvete heller.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no