Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Død i 20 år

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-12, 21:32   #1
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Død i 20 år

men ingen visste det...


Uff så trist tenker jeg, enn å ikke ha venner, naboer eller slekt som bryr seg om å finne ut om noe har skjedd med deg da. Han har kanskje vært en trollkar og enstøing som skubbet alle unna seg- men uff, ligget død i senga si i 20 år? Det er lenge....

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 21:39   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Død i 20 år

Jeg kjenner jeg blir skeptisk av den historien der og min første tanke er at man skal ikke tro alt som står i avisene.
Det skal vel strengt tatt ikke være mulig at noen ikke hadde oppdaget dette tidligere. offentlige kontorer, posten, banken osv.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 22:04   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Død i 20 år

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg kjenner jeg blir skeptisk av den historien der og min første tanke er at man skal ikke tro alt som står i avisene.
Det skal vel strengt tatt ikke være mulig at noen ikke hadde oppdaget dette tidligere. offentlige kontorer, posten, banken osv.

Det er mulig, også i Norge, selv om sjansen er liten. Hvis ingen bekjente melder en person savnet skal det mye til før andre gjør det. Det finnes tilfeller hvor folk i Norge også har ligget lenge, eller at noen er funnet omkommet etter lang tid uten at de først har vært savnet. Ikke 20 år, men ganske lenge.

Det er veldig mange som "stikker" til utlandet hvert år og disse blir ikke meldt savnet av det offentlige.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 22:15   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Død i 20 år

Jada, klar over det, men 20 år?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 22:25   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Død i 20 år

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jada, klar over det, men 20 år?

Tja.. jo jeg tror det er mulig. De gangene folk har ligget lenge her til lands har det gjerne vært pga. lukt fra leiligheter.
Siden norske bygder gjerne har et bygdedyr som følger med så vil det i de fleste tilfeller bli oppdaget innen rimelig tid, men om ikke bygdedyret hadde vært i funksjon tror jeg lett det kunne skjedd.
Om jeg forsvinner til utlandet regner jeg ikke med at staten begynner å lete etter meg hvis ingen andre melder meg savnet selv om jeg har stukket fra skatteoppgjør osv.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 02:12   #6
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Død i 20 år

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 10:43   #7
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Død i 20 år

Jeg tror og at dette kan skje. Det er mye rart som kan skje i det hele tatt, når man først begynner å tenke på det!

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no